Skocz do zawartości

czujnik przeciążeniowy sprzęgła podajników kłosowego i zbożowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy jak w temacie gdzie się takowy znajduje i jak wygląda ? pytam bo niedawno zakupiłem rekorda i jestem w trakcie przeglądu - własnie jestem przy wymianie łańcucha podajnika kłosowego i wyczytałem ze takowy czujnik powinien być gdzieś koło sprzęgła

 ( przynajmniej na tablicy na pomoście kierowcy jest kontrolka od niego i jak patrzyłem podłączona ) Pomożecie !!!

Opublikowano

Dzięki tomek73 ..  pewnie w moim bizoniku tez jest wymontowany bo nie widzę go ani tez zadnego przewodu którym  był podłączony .. 

Opublikowano

Dzieki za info ..teraz mam kolejne pytanko odnosnie instalacji elektrycznej  wiec tak 

- jak idzie wiazka przewodów od hebla w rekordzie czerwonym z 90 roku mam luzne dwa kabelki jasno zielony i taki niebieskawy jak patrzyłem to ida ona na strone lewa i pod pomost kierowniczy ale gdzie one maj byc podpiete i do czego sa podpiete moze mi podpowiecie ???

 

 

Opublikowano

Do sterownika wylacznika masy idzie zolty i zolty z paskiem i elektromagnes dziala elegancko ..a te wisza sobie luzno jeden jest w osobnej oslonie...

Opublikowano

Jeżeli te przewody masz luźno pod zbiornikiem paliwa to Ja u siebie mam tak samo (kombajn od nowości i nas), podejrzewam że to do instalacji 12V bo w schemacie jest taka opcja (przewód wpięty pomiędzy akumulatory).

Opublikowano

Dzieki za podpowiedz .. faktycznie to pewnie były przewody do 12 v bo drugi koniec tych przewodów  znalazłem ładnie schowane i zaizolowane przy przewodach co ida do włacznika rozrusznika .. 

 

Kolego moze mi jeszcze podpowiesz co jest ze wszystkie wskazniki leca mi na ful przy właczeniu tylko masy oraz co jest z ładowanie ze na wskazniku pokazuje ledwo co 24 v a z tego co wyczytałem to powinno byc prawie przy czerwonym polu - dodam ze wymieniłem regulator napiecia oraz szczotkotrzymacz  w alternatorze 

Opublikowano (edytowane)

A badałeś napięcie innym miernikiem czy alternator w ogóle ładuje?

 

A to że zegary lecą na max to może być przyczyna uszkodzenia czujników (ale wszystkich to troszkę dziwne?)

 

Sprawdź np. czujnik temperatury wody włącz "zegary" jak temp. na max. to zdejmij konektor z czujnika jak nic się nie zmieni to dotknij do masy, jeżeli nie będzie żadnych zmian to przyczyna leży w instalacji.

 

 

 

Edytowane przez Sadek
Opublikowano

Czesciowe bo pomierzylem wyjscie pradu z alternatora i miernik pokazuje 24v wiec niewiem czy alternator dal ciala ,wiecej niepatrzalem bo teraz wziolem sie za wymiane piasty kola napedowego na podajniku pochylym i smarowaniem ..po tym wezme sie dalej za elektryke bo i kierunkow tez niema ..

Opublikowano

na to by wychodziło .. czyli trzeba alternator oddac do naprawy :-/ .. 

 

gdzie szukac braku kierunków bo swiatła jak sie przekreci kluczyk działaja  ale ani sygnału ani kierunków niema .. 

 

 

Opublikowano

Zobacz czy masz napięcie na środkowym kablu pod wyłącznikiem  do kierunków, bo u mnie plów się napchało i prochu i nie łączył. Jak będzie napięcie to masz problem z głowy, a jak nie to pisz :) I sprawdź czy jest dobry bezpiecznik i czy przewodzi prąd. Powodzenia :D

 

 

 

Opublikowano

Kierunki juz mam ,wyczyscilem wszystkie styki w bezpiecznikach oraz przy kierownicy i dzialaja..ladowanie juz tez jest ok z pradnicy daje 27v ,sztotka przywiesila sie w szczotkotrzymaczu ..tylko teraz mam problem jeszcze ze wskaznikiem cisnienia oleju cos mi wariuje bo jak sie uruchomi silnik leci odrazu na ful a jak sie zgasi to wskazuje dalej ful wruci do zera po odcieciu pradu - co to moze byc...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na to wygląda że nie masz ładowania ;)  Powinno być ok 27 V. Sprawdź se szczotki  regulator napięcia albo oddaj alternator komuś do naprawy :D

Zmień podpis i nie zajmuj się już elektryką, bo średnio Ci to wychodzi. Prawidłowe napięcie ładowania to 27,6V do 28,8V. I nie udzielaj już więcej porad.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co to za pomoc skoro podajesz nieprawdziwe informacje? Ktoś zadał pytanie, a Ty mu piszesz około? To nie jest pomoc tylko wprowadzenie w błąd. Bo w przypadku napięcia ładowania różnica między 27V, a wymaganym 27,6V ma kolosalne znaczenie.

Opublikowano

juz niema kłótni .. sparawa rozwiazana - była zawieszona szczotka w alternatorze , a i cisnienie oleju tez załatwione wymieniłem czujnik i smiga jak ta lala .. pozostało do zrobienia tylko swiatła stopu bo cosik niema , czujnik zapchania słony i sygnału przy zaniku cisnienia .. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Zdzichsiemacho
      Witam szanowne grono, chciałbym zmierzyć kompresje w silniku bizona, w internecie jest sporo zestawów ale typowo do samochodów, konstrukcja montażu wtryskiwacza w bizonie, na pierwszy rzut oka wyklucza użycie takich zestawów. łapka która trzyma wtryskiwacz równocześnie trzyma też  wałek od popychaczy. w tych zestawach jest uchwyt w kształt litery H i nie widzę możliwości zamontowania  go w silniku bizona, myślałem żeby nabyć jakiś wtryskiwacz i przerobić go na adapter.  Poradzicie cos? Pozdrawiam
    • Przez APPACZ1
      witam Bizon rekord wyrzuca sita od wczoraj wieczora wymieniłem 3 pręty którymi mocuje się sita praktycznie nie da się kosić co parę hektarów pręt z dwóteownikiem lądóją w żmijce od podajnika kłosowego czy konieczne jest wymienienie kosza sitowego jaka jest przyczyna czy można to jakoś obdziadować by żniwa dokończyć miał może ktoś taką sytuację
    • Przez GrzegorzSzynal
      Witam!
      Drodzy forumowicze posiadam heder nowego typu do kombajnu Bizon Z056 napędzany jednym wałkiem. Chciałem zakupić kilka części, lecz w żadnym katalogu pdf  dostępnym w sieci jak i w wersji papierowej nie jest rozrysowany napęd na jeden wałek. Mam ogromną prośbę do posiadaczy katalogu od Rekorda o udostępnienie dwóch stron wersji pdf lub nawet zdjęcia rysunku i nr katalogowych. Chciałem porównać numery katalogowe przed zamówieniem części zamiennych. Domyślam się, że jeżeli Rekordy wychodziły z takimi hederami to właśnie katalog to uwzględnia. Podaję e-mail i liczę na waszą pomoc.
      szynalek@o2.pl
      Pozdrawiam.
    • Przez PawcioN
      witam może ktoś mi podpowie jak ustawic bizona do koszenia jęczmienia ozimego problem w tym ze sa duze straty 
    • Przez pawlik794
      Witam , muszę wymienić łożysko na wałku weĵścowym do zwolnicy ( z bębnem hamulcowym)  czy da się rozpołowić obudowę bez odkręcania jej od  wspornika ?
      Odpowiem potomnym, trzeba całość odkręcić od kombajnu bo półoś mocująca przednie  koło musi być rozkręcona od tyłu, dopiero rozejdą się połówki obudowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v