Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
Case IH Maxxum i Puma
Steyr Profi i CVT
New Holland T6 i T7

Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

Case IH:

Maxxum
post-27008-0-83035300-1424080447_thumb.jpg

Puma
post-27008-0-33460800-1424080497_thumb.jpg


oraz zapowiedź
https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

New Holland:

T6
post-27008-0-31435500-1424081297_thumb.jpg

T7
post-27008-0-97774000-1424081320.jpg


Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.

Opublikowano

to co wysłałeś to są wersje na Amerykę i raczej maska i błotniki są trochę inne. Dane techniczne raczej się zgadzają, ale tego jeszcze nie wiemy.
Jeśli ktoś ma info na temat Steyera proszę o podzielenie się tym tutaj :)

Gość STIG0013
Opublikowano

kwestia gustu ale dużo bardziej podoba mi się dotychczasowa wersja, ciekawe jak z danymi technicznymi i ceną bo nie ukrywam że chciałbym coś z maxxuma kupić :)

Opublikowano

ten dach taki bez szału naprawdę za bardzo psikuśny jest. Dali by coś ala Claas 400 albo fendt te światła u góry i by było ok. Nie żebym był fanem bo wole Case'a ale tam ładnie to wygląda no i trochę przednie światła odmienić na cosik nowszego i cacy by było, wnętrza zmieniać nie trzeba bo ladne

Opublikowano

a moim zdaniem to u Case wygląda to ok, zarówno maska jak i dach ze światłami 360 stopni, za to new hollandowi zrobili krzywdę, zwłaszcza tą maską na wzór T8.

W CNH w modelach farmall C, U, T4, T5, Multi, ewentualnie Maxxum, T6 i Profi powinny być 2-3 warianty dachów do wyboru - z przeszklonym dachem, płaskim dachem i standardowym wtedy każdy dopasował by ciągnik do swoich potrzeb. Massey Ferguson miał taką możliwość w którejś serii.

Opublikowano (edytowane)

Chyba z tego co czytałem na tym forum zachodnim puma i t7 na szczęście wszystkie mają mieć 6 cyk ale przekonamy się już za dwa dni jak będzie oficjalna premiera t6 i t7.
I najmniejszy t7 ma mieć 140 koni a nie 125 jak teraz trochę mi to problemów sprawi bo chciałem nabyć 125km a czy unia pozwoli na 140 to już nie wiadomo. :-\

Edytowane przez pablo21
Opublikowano

witam. wlasnie wybieram sie na targi sima w paryzu. dolacze do rozmowy po zwiedzeniu. mam narazie takie pytanie czy ktos mi moze podac dobry link do tematu o zakupie transferu w galeri AF? szukam po calej stronie i nie moge trafic na cos odpowiedniego. z gory dzieki

Opublikowano

dzieki za info konto vip juz zrobione ;) jestem tez juz po zwiedzaniu. coz moge napisac odnosnie tematu? za duzo sie nie dowiedzialem a nawet to nic:P nie zrozumialbym co do mnie ktos mowi, nawet w polskim boksie UNIA polaka nie bylo... wrazenia napewno duze troche lat juz jestem poza tematem rolniczym takze maszyny zrobily wrazenie. ale jedno co wam powiem ze czuje sie zaszczycony bedac jednym z pierwszych polakow a moze i pierwszym ktorzy zasiedli min. do nowego T7 ;) reszte w galerii, ktora tworze, w prywatnym albumie. pozdrawiam

 

Opublikowano

Cholera, dopiero co kupiłem Maxxuma CVX (nawet nie mam go jeszcze na placu), a tu już nowy model na horyzoncie. Tak szczerze to mnie to grzeje ;) Najważniejsza jest cena względem oferowanego sprzętu i gdybym miał dwa takie same modele tyle, że jeden po liftingu nadal wybrałbym tańszy. Chyba, że poczyniono by jakieś znaczące poprawki w funkcjonalności to wtedy bym się zastanawiał.

Opublikowano (edytowane)

@up

 

Skąd masz informacje, że ma mieć dpf? Ja znalazłem na amerykańskiej stronie case'a:

 

The new Maxxum series features an improved performance cooling package. They’re also equipped with fuel efficient US Tier 4 Final (EU Stage IV) SCR-only technology that meets current emissions standards with less complexity and components than other emission systems used in the industry. 

 

http://www.caseih.com/en_us/PressRoom/News/Pages/2015-2-4_Case_IH_Introduces_Maxxum%C2%AE_Tractor_with_Aggressive_New_Look.aspx

 

 

"SCR-only" czyli raczej bez dpf, egr, doc i innego niepotrzebnego śmiecia. Tylko ten nieszczęsny AdBlue, bez którego wszyscy byśmy byli szczęśliwsi.

 

Aktualizacja: Jednak sprawdziłem na porównywarce Case'a i znalazłem, że Nowy Maxxum ma DOC i jeszcze jakiś Clean-up Catalyst. Już mnie głowa boli od tych wszystkich systemów redukcji spalin.

 

(wyżej nowy maxxum 115 (4 cyl.), niżej stary maxxum 110 (4 cyl.)

Emission Level, US EPA Tier
Tier 4B / Final 
Tier 4A (Interim) 
  
  
  
Selective Catalytic Reduction (SCR) w/Diesel Exhaust Fluid (DEF)
SCR w/ DEF 
SCR w/ DEF 
  
  
  
Exhaust Gas Recirculation (EGR)
No 
No 
  
  
  
Diesel Oxidation Catalyst (DOC)
DOC standard 
No 
  
  
  
Diesel Particulate Filter (DPF)
Clean-up Catalyst; No DPF 
No 
  
  
  
Exhaust Pipe, Vertical stack or Horizontal
Vertical stack 

 

Za to nowa Puma ma mieć silnik "6 cylindres Fpt de 6,7 litres Stage IV / Tier 4 final (Scr + Doc)" czyli AdBlue i katalizator DOC.

 

Jedyne co na szybko wpadło mi w oko w nowym Maxxumie to fakt, że teraz cała przednia szyba jest jedną niepodzieloną taflą (co oczywiście może mieć negatywny skutek na wytrzymałość) no i chyba cały tył jest przeszklony. Chociaż o widoczność się nie martwię, bo sam do swojego sprzętu kupiłem dwie kamery + ekran, które zamontuję z tyłu (by mieć wgląd na pług/siewnik/talerzówkę/itp) i z przodu (do ładowacza).

Edytowane przez czaczi87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v