Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie odnośnie dodatkowych lamp roboczych z przodu pod daszkiem. Otóż w standardzie są te owalne a chce dołożyć jeszcze okrągłe. Fabrycznie montowane są COBO na H3 cena chyba coś k. 100zł sztuka? Może ktoś ma konkretne info?

Zakładał ktoś może jako zamiennik LED takie WESEM-ki? http://sklep.wesem.pl/5/6770/lampy_robocze_z_diodami_led_12_24v_1500lm_2500lm cena troche wygórowana ale przy takich lumenach powinny jasno świecić tylko barwa juz pod niebieskie bedzię podchodzić. Ma ktoś takie? czy lepiej założyć te ori COBO i dokupić żarówki np Osram Night breaker plus?

a może ma ktoś taki zamiennik http://sklep.wesem.pl/5/6706/lampy_robocze_br_typu_lor6ff? prosze o wachowe doradztwo :)

Edytowane przez DjFarmerr
Opublikowano (edytowane)

Ale to 235zł to za 2 sztuki? Jeszcze jedno pytanie w proximie z tył są 3 lampy robocze na lewym błotniku jest wolna wtyczka to ona jest pod lampę roboczą?

Edytowane przez Piotr6991z
Opublikowano

Ale to 235zł to za 2 sztuki? Jeszcze jedno pytanie w proximie z tył są 3 lampy robocze na lewym błotniku jest wolna wtyczka to ona jest pod lampę roboczą?

 

Podobno tak. Tak mi servisant powiedział, że jak podepne tam lampe to bedzie działać. Ale myśle, że 3 na tyle wystarczą :) bardziej zależy mi na tych z przodu :) 235zł to troche dużo nie sądzicie?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v