Polecane posty

DjFarmerr    170
Napisano (edytowany)

Mam pytanie odnośnie dodatkowych lamp roboczych z przodu pod daszkiem. Otóż w standardzie są te owalne a chce dołożyć jeszcze okrągłe. Fabrycznie montowane są COBO na H3 cena chyba coś k. 100zł sztuka? Może ktoś ma konkretne info?

Zakładał ktoś może jako zamiennik LED takie WESEM-ki? http://sklep.wesem.pl/5/6770/lampy_robocze_z_diodami_led_12_24v_1500lm_2500lm cena troche wygórowana ale przy takich lumenach powinny jasno świecić tylko barwa juz pod niebieskie bedzię podchodzić. Ma ktoś takie? czy lepiej założyć te ori COBO i dokupić żarówki np Osram Night breaker plus?

a może ma ktoś taki zamiennik http://sklep.wesem.pl/5/6706/lampy_robocze_br_typu_lor6ff? prosze o wachowe doradztwo :)

Edytowano przez DjFarmerr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Jeśli ktoś ma link do tych cobo okrągłych to poproszę link. Też bym chętnie dołożył do kompletu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Ale to 235zł to za 2 sztuki? Jeszcze jedno pytanie w proximie z tył są 3 lampy robocze na lewym błotniku jest wolna wtyczka to ona jest pod lampę roboczą?

Edytowano przez Piotr6991z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    180

cena jest za komplet, więc chyba 2szt, bo mają też na sztuki po 125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjFarmerr    170

Ale to 235zł to za 2 sztuki? Jeszcze jedno pytanie w proximie z tył są 3 lampy robocze na lewym błotniku jest wolna wtyczka to ona jest pod lampę roboczą?

 

Podobno tak. Tak mi servisant powiedział, że jak podepne tam lampe to bedzie działać. Ale myśle, że 3 na tyle wystarczą :) bardziej zależy mi na tych z przodu :) 235zł to troche dużo nie sądzicie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Dzięki za informacje. Ja z przodu dołożę 2 pod dachem i tą jedną z tył tak ładniej będzie wyglądać (tak mi się wydaje).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Gdzie kupie kable do reflektorów roboczych w proxie. Z tyłu jest taki kawałek kabla z peszlem i wtyczką do reflektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj