Skocz do zawartości

[Zetor] Połączenie świateł mijania z górnymi lampami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Możesz dać na jednym przewodzie ale musisz dać grubszy. Musisz obliczyć jak obciążoną masz w tej chwili stacyjkę i do tego dodać około 8A (dwie żarówki R2 12v 45/40W takie oryginalnie są) i będziesz wiedział jaki przekrój przewodu dać.. Tu masz link do tematu jak się oblicza obciążenie i jaki przewód się stosuje:

Ja będę u siebie przerabiał. Dam nowy przewód od rozrusznika do dwóch oddzielnych bezpieczników, a od bezpieczników do oryginalnego włącznika dach/maska do wejść  A i B (nie trzeba go wywalać, nadaje się do tej przeróbki). I wywalę oryginalną kostkę od włącznika dach/maska, a przewody od przednich lamp z maski dam bezpośrednio do bezpieczników 56b na schemacie. I w włączniku dach/maska wejscie 1 i 3 zostanie wolne, a 4 i 6 zostaje bez zmian.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

I co wtedy będziesz zapalał tym dachowym włącznikiem? Sam dach? Ja mam w kokpicie wolny włącznik wyciągany i do niego chce podłączyć sterowanie dachu. A ten duży przekręcany zostanie wolny. Tak mi jest prościej.

Opublikowano

Stacyjką będę włączał światła w masce, a włącznikiem dach/maska sam dach. Ten oryginalny jest dobry bo będę mógł sobie rozdzielić lampy na dwa bezpieczniki. A w tym wyciąganym nie da rady tego zrobić, i tylko dlatego zrobię tak jak napisałem.

Opublikowano (edytowane)

To może i ja tak zrobię. Kiedy to będziesz przerabiał?  Czyli z nowego zasilania rozdzielisz na dwa bezpieczniki, od nich do wejść A i B, a dwa przewody od świateł maski  które są podpięte pod pozycje 1 i 3 obciąć końcówki i podpiąć do bezpieczników istniejących już w ciągniku?

 

Każda lampa w dachu będzie miała swój bezpiecznik? Dobrze rozumiem?

Edytowane przez Luki1988
Opublikowano (edytowane)

Tak, dobrze rozumiesz. A przerabial będę jak się cieplej zrobi.

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v