Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z władkiem o tuż po wymianie ślimaka itp, wszystko poskładałem według książki, przykręciłem i co luzy skasowane ładnie w prawo w lewo skręca ale problem jest taki że gdy dodam gazu to trzęsie tak kierownica że nie idzie wytrzymać... Dodam że na wolnych nie trzęsie jest okey.

A i jeszcze przed wymianą ślimaka  było wszystko ok poza luzami oczywiście wiec raczej tymi przeciwwagami ani nie wyważeniem wału to nie może być bo czytałem właśnie to wszystko o tym jest ale jak wcześniej było dobrze to nie wiem w czym problem..

Jakieś pomysły ? Poduszki pod kabina i silnikiem wymienione bo myślałem że może przez to..

Opublikowano

No tak trochę na pewno powinno trząś ale no bez przesady żebym ja nie utrzymał kierownicy bo tak nią telepie.Po godzinie jazdy nie czuje palców to chyba aż tak nie powinno trząś :D

Opublikowano

Witam,jasne że nie powinien tak trząść ,a przyczyna leży po stronie ustawienia kąta wtrysku, niewłaściwie ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku będzie powodował nadmierne drgania silnika, a szczególnie gdy jest zbyt wczesny kąt wtrysku, zatem twarda i metaliczna praca silnika ,co nie jest bez znaczenia na jego właściwą pracę i wpływu na żywotność silnika itd. :huh: Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Był wymieniany wał,cylki,tłoki.Tylko ze wszystko było okey przed wymiana ślimaka a teraz się to zaczeło. No chyba ze jak były luzy to nie bylło tego czuć.Hmm no nie wiem to co zawieść wtryski do sprawdzenia czy może te przeciw wagi tylko czy da się to poprawić bez rozbierania silnika ?

Edytowane przez ahmeds1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v