Skocz do zawartości
ahmeds1

Drgania kierownicy !

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ahmeds1    0

Witam

Mam problem z władkiem o tuż po wymianie ślimaka itp, wszystko poskładałem według książki, przykręciłem i co luzy skasowane ładnie w prawo w lewo skręca ale problem jest taki że gdy dodam gazu to trzęsie tak kierownica że nie idzie wytrzymać... Dodam że na wolnych nie trzęsie jest okey.

A i jeszcze przed wymianą ślimaka  było wszystko ok poza luzami oczywiście wiec raczej tymi przeciwwagami ani nie wyważeniem wału to nie może być bo czytałem właśnie to wszystko o tym jest ale jak wcześniej było dobrze to nie wiem w czym problem..

Jakieś pomysły ? Poduszki pod kabina i silnikiem wymienione bo myślałem że może przez to..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

No ale jak na postoju, czy w czasie jazdy to się dzieje, coś nie czaje co ma kierownica do obrotów silnika,chyba że jakieś wspomaganie jest? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Na postoju jak dodam gazu i w czasie jazdy to samo no nie idzie utrzymac kierownicy tak nią trzęsie.Wspomaganie zadnego nie mam przy nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristoffer    4

One tak mają taki rezonans przenosi z korpusu ja od nowości tak miałem przy pewnych obrotach silnika ,przetem miało luzy to może nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

No tak trochę na pewno powinno trząś ale no bez przesady żebym ja nie utrzymał kierownicy bo tak nią telepie.Po godzinie jazdy nie czuje palców to chyba aż tak nie powinno trząś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,jasne że nie powinien tak trząść ,a przyczyna leży po stronie ustawienia kąta wtrysku, niewłaściwie ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku będzie powodował nadmierne drgania silnika, a szczególnie gdy jest zbyt wczesny kąt wtrysku, zatem twarda i metaliczna praca silnika ,co nie jest bez znaczenia na jego właściwą pracę i wpływu na żywotność silnika itd. :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0
Napisano (edytowany)

Był wymieniany wał,cylki,tłoki.Tylko ze wszystko było okey przed wymiana ślimaka a teraz się to zaczeło. No chyba ze jak były luzy to nie bylło tego czuć.Hmm no nie wiem to co zawieść wtryski do sprawdzenia czy może te przeciw wagi tylko czy da się to poprawić bez rozbierania silnika ?

Edytowano przez ahmeds1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Minimum to pewnie do rozrządu trzeba się dostać.

No albo sprawdzić wcześniej ten kont wtrysku jak kolega radzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Jeśli wtryski będą miały różne wartości ciśnienia ustawione, lub który niewłaściwie rozpyla też może być powodem nadmiernych drgań silnika z powodu nierównomiernej pracy jego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Spadło łożysko jak wkładałem i to było przyczyna drgań.

Temat do kosza/zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez Miodu90
      Witam. Chodzi o wladimirca t-25. Problem jak w temacie. Podczas jazdy nagle zabraklo ladowania. Alternator goracy ze nie idzie go dotknąć. Amperomierz pokazuje 0 chociaz od czasu do czasu na 2-3 sekundy pokazuje na +. Tak jakby na chwile lapal ladowanie. Raczej jest dobry bo np przy wlaczonych swiatlach pokazuje na -. Kolo alternatora od paska sie nie grzeje. Jest lekko cieple ale to normalne. Pasek nie jest bardzo natepiony. Nie slychac tez nic niepokojacego z alternatora. Zwarcia raczej tez niema bo na kablach nic nie widac ani nic sie nie kopci. Alternator ten 400w bo chyba byly 2 radzaje. Mial ktos podobny problem? Moze jakies pomysly co jeszcze sprawdzic? Prosze o porady.
    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
×