AsToNeK_LwG

Case 885 XL

Polecane posty

AsToNeK_LwG    2

Witam 

Szukam posiadaczy ciagnika case 885 xl lub z serii 85 

Mam klika pytań odnośnie np: skrzyni biegów czy u was też tak cieżko wrzucić bieg polowy i czy też macie taki mały skok luzu??

Czy da sie gdzieś kupić koła 16.9 38 albo 34 bo ja mam 13.6 i trochę wąskie. Może idzie jakieś inne od innego traktora wsadzić??

Czy da sie do niego zamontowac górny zaczep i jak bo u mnie nie ma i z tych zdjęć co oglądałem w necie to żaden nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendreks    0

Siemka

Jasli masz problem tylko z biegiem polowym mozesz to wyregolowac dzigienka pod kabina z lewej strony.

Z zaczepem transportowy kazdy ma problemy.

kola napewno da sie kupic kwestia jedynie grubosci portfela.

Ja przy 785xl tez mam waskie. Za.....waskie. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AsToNeK_LwG    2

a jak z tą regulacją jest bo jak zaglądałem to nic nie widać żeby było coś z tym związanego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu9708    38

Ja też w swoim 895 też nie mam zaczepu ale już mam materiał i zaczep od ciężkiej serii ursusa i sobie dorobię tylko mocowania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogerr33    0

 

Witam 

Może ktoś na forum pomoże usunąć usterki w case 885xl. Posiadam biegi po lewej stronie i reduktorem H L R i czterema biegami na każdym. Pierwsza awaria zablokowany reduktor na H tylko cztery biegi ,,szosowe" było oki kilka dni jak się do tego zabrać może ktoś poradzi. 

Następnie gdy się ciągnik toczy z góry jakby w ogóle silnik nie trzymał tylko byłby na położeniu luz.

i ciągle włączony przedni napęd.

Jeżeli się znajdzie ktoś kto może powiedzieć na ten temat to proszę o odp.

 

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

Może ktoś na forum pomoże usunąć usterki w case 885xl. Posiadam biegi po lewej stronie i reduktorem H L R i czterema biegami na każdym. Pierwsza awaria zablokowany reduktor na H tylko cztery biegi ,,szosowe" było oki kilka dni jak się do tego zabrać może ktoś poradzi.

Następnie gdy się ciągnik toczy z góry jakby w ogóle silnik nie trzymał tylko byłby na położeniu luz.

i ciągle włączony przedni napęd.

Jeżeli się znajdzie ktoś kto może powiedzieć na ten temat to proszę o odp.

 

pozdrawiam

 

 

Witam

Może ktoś na forum pomoże usunąć usterki w case 885xl. Posiadam biegi po lewej stronie i reduktorem H L R i czterema biegami na każdym. Pierwsza awaria zablokowany reduktor na H tylko cztery biegi ,,szosowe" było oki kilka dni jak się do tego zabrać może ktoś poradzi.

Następnie gdy się ciągnik toczy z góry jakby w ogóle silnik nie trzymał tylko byłby na położeniu luz.

i ciągle włączony przedni napęd.

Jeżeli się znajdzie ktoś kto może powiedzieć na ten temat to proszę o odp.

 

 

 

Witam.

Jestem tu nowy, ale już od dłuższego czasu mam tą maszynę tzn. Case 885xl. U mnie na początku było podobnie, z czasem biegi zaczęły wyskakiwać, padła najpierw na dziurach następnie kiedy ujmowałem gazu, padła hydraulika miedzy czasie przestał działać żółw/ząjc a ostatnio podczas koszenia trawy skończyły

się biegi. Sam się boję czym jeszcze mnie zaskoczy:(

Będe wdzięczny za każda wskazówke bo mi samemujuż brakuje pomysłów

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej niestety nie pomogę Ci na Twoje problemy radze znaleźć dobrego mechanika do skrzyni. polbiegi to zobacz czy kabelki się gdzieś nie wypiely
A u mnie jest inny problem tzn czasem mi nie opuszczają mi się do końca ramiona podnośnika nie ważne czy jest obciążony czy nie Po jakimś czasie sam opadnie Nie wiecie co może być tego przyczyną Myślę że może coś się gdzieś przytyka Ale olej nowy pompa nowa wiec trudno powiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zdzisław
      Witam.Pacjęt Case International 845xl. Podczas ruszania do produ trzeba pierw wbić bieg do tyłu a potem do przodu i dopiero ruszy.Ale czeszczy coć cały czas w skrzyni.Bardzo proszę o pilną pomoc .
    • Przez chrobi123
      Witam,  od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem w case farmall 75a, a mianowicie sytuacja wygląda tak że gdy jadę ciągnikiem i naciskam pedał to idzie bez żadnego oporu do podłogi i nie wysprzęgla, casem problem sie naprawia jak zgaszę i włącze od nowa silnik ale teraz już coraz rzadziej to pomaga a problem pojawia sie coraz częściej, pomaga natomiast wybicie wszystkich wajch na neutral a potem na siłe wbić pierwszy zakres i pierwszy bieg i rewers do przodu , jak zacznie ciągnik jechać to gaz do dechy i po chwili pedał sie robi twardy, proszę o pomoc co z tym robić
    • Przez dreamtime18
      Witam, przy większym tonazu szarpie podnośnikiem, przy podnoszeniu lub opuszczaniu, podczas transportu z maszyna do góry czasem wyrzuca olej z lewej strony przy łapie od podnośnika czemu? Ktoś coś. Wie na ten temat? 
       
    • Przez Łukasz4
      Witam czy ktoś wie gdzie w case mx 150 gdzie się znajduje pompka elektryczna od paliwa lub czy w ogóle jest
    • Przez Lukas85
      Jestem świeżo "po zabiegu" więc póki pamietam napisze - może komus sie przyda.
      W moim przypadku nie działa przycisk do automatycznego właczania/wyłączania WOM przy odpowiedniej pozycji podnośnika oraz przyciski na błotnikach. Prawdopodobnie przy wczesniejszej kalibracji ktoś ich nie zaprogramował.
      Zaczynamy od kalibracji WOM:
      1. Ciągnik zgaszony, grzybek lub dźwignia od WOM w pozycji wyłączonej,
      2. Przycisk Auto WOM (o ile jest) wyłączony
      3. Zdejmujemy lewą część pokrywy przy liczniku tam gdzie są bezpieczniki. W górnej skrzyneczce po prawej stronie mamy pionowo dwa wolne piny 1 i 2 ktore nalezy zewrzeć przewodem ze sobą.

      4. Uruchamiamy silnik i ustawiamy obroty silnika na 1000 +/- 50. Tu mała uwaga. Ponieważ wałek jest załaczany za pomocą oleju proponuje przed całą procedurą kalibracji uruchomic silnik na kilka minut w celu rozgrzania oleju. Kontrolka WOM zaczyna mrugać w cyklu 3 mrugnięcia i krótka przerwa.
      5. Dla ciagników wyposażonych w przycisk Auto WOM i przyciski na błotnikach musimy je zaprogramować aby system je "widział" Przycisk Auto WOM jest trój pozycyjny, tj mozna go wyłaczyc, właczyć i nacisnąć dalej do położenia chwilowego.
      Kolejno: właczamy na 1 sekunde przycisk Auto WOM, następnie na 1 sekundę naciskamy go dalej i przytrzymujemy w połozeniu chwilowym, po czym wracamy do pozycji wyłączonej.
      Naciskamy jednocześnie oba przyciski WOM na błotniku (obojętnie którrym) na 1 sekundę.
      6. Właczamy napęd wałka (grzybkiem lub dźwignią). W efekcie kontrolka WOM przestaje mrugać i zapala sie na stałe. sterownik załacza wałek i zapamiętuje prędkosć WOM. Czekamy cierpliwie do końca tej operacji tj jak kontrolka WOM zacznie mrugać w cyklu 4 mrugniecia i krótka przerwa.
      7. Wyłączamy WOM i gasimy ciagnik, usuwamy zworę.
       
      Po takiej kalibracji i ponownym uruchomieniu silnika na chwilkę zapala sie kontrolka WOM i przycisku AUTO WOM po czym obie gasną. Jest to swego rodzaju self test.
       
      W moim przypadku najbardziej zależało mi na automatycznym właczaniu i wyłączaniu WOM przy podniesieniu/opuszczeniu podnośnika z brona aktywną. Aby to zrobić postępujemy nastęująco:
      Ustawienie momentu wyłaczenia wałka:
      1. WOM wyłaczony
      2. Pokrętłem regulacji wysokosci podnośnika ustawiamy zadaną wysokość przy której WOM ma się wyłaczyć
      3. Przycisk Auto WOM z pozycji OFF przełaczamy bezpośrednio do pozycji chwilowej i przytrzymujemy na 1 sekundę, po czym przełaczamy na OFF. Podczas naciskania kontrolka na przełacznika raz mrugnie i sterownik wyda jeden sygnał dźwiekowy.
       
      Ustawienie momentu właczenia wałka:
      1. WOM wyłączony
      2. Pokrętłem regulacji wysokosci podnośnika ustawiamy zadaną wysokość przy której WOM ma się właczyć
      3. Przycisk Auto WOM przełaczamy szybko dwukrotnie bezpośrednio z pozycji OFF do pozycji chwilowej i przytrzymujemy na 1 sekundę, po czym przełaczamy na OFF. Podczas naciskania kontrolka na przełacznika dwa razy mrugnie i sterownik wyda dwa sygnały dźwiekowe.
      Gotowe  wałek powinien sam się właczyc i wyłaczyc  przy zadanych wysokosciach. Warto pamietać że w zwiazku z tym iz podnośnik wykonuje pełny ruch a załaczenie wałka zajmuje chwile zaprogramowane punkty moga sie nieco różnić od rzeczywistego momentu włączenia wałka. W moim przypadku przy podczepieniu brony aktywnej musiałem nieco skorygowac głównie punkt właczenia wałka tak aby brona właczała sie jeszcze przed zagłębieniem w ziemie. To logiczne - programujemy punkt załaczenia niejako w pozycji stacjonarnej a podnoszac/opuszczajac maszyne za pomoca przycisku podnośnik cały czas sie porusza, zanim natrafi na punkt włączenia/ wyłączenia porusza sie dalej a włączenie wałka tez zajmuje chwile.
       
      Mam nadzieje że opis jest w miare czytelny i komus sie przyda
       

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj