Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

Zastanawiam się nad kupnem ursusa c328 z tego ogłoszenia.

 

Popatrzyłem na obudowę sprzęgła i zobaczyłem że chyba jest pęknięta.

Co wy myślicie?

 

Jeszcze jedno pytanie, czy ciągnik jest wart ceny 12 000zł?

Widziałem go z bliska, silnik ładnie równo pracował, ciągnik nie kopcił.

Edytowane przez FaFiK360
Opublikowano (edytowane)

Taki traktor jak z ogłoszenia jest wart ok7  tys ... i do tych modeli już sie zaczyna problem z niektórymi częściami .... Za taka kase jak w ogłoszeniu to już lepiej poszukac c - 330 ....

Edytowane przez tomekzet
Opublikowano

Chcę kupić traktor do 10 tys.

Czyli jak uda mi się go kupić za 7-7,5 tys. wymienić belkę oraz obudowę sprzęgła, o ile jest pęknięta.

To nie przepłacę?

 

Potrzebny mi ciągnik na 2 ha, i co zimę do lasu trochę drzewa przywieść.

Opublikowano

Jak ma silnik od 328 to cena jest jakieś 200% wartości, od której faktycznie zaczyna się zainteresowanie na rynku. Za mojego 328, w którym z tego modelu została tylko skrzynia, tylny most i błotniki (reszta wszystko C-330), handlarze proponowali 5-6 tysięcy, przy czym i tak niechętnie by go wzięli. Oczywiście ciągnik z papierami. Jutro ma przyjechać facet prywatnie go przy okazji obejrzeć za cenę póki co ugadaną między 7-8 tysi, ale pewności, że weźmie nie ma.
Tak więc jeśli zapłaciłbyś za oryginalnego C-328 ponad 7 tysięcy i jeszcze miał do niego dokładać, to lepiej poszukaj Wladymirca lub 30tki.

Opublikowano

Nie, przejeżdżałem obok niego przypadkiem, nie przyglądałem się.

 

Ale patrząc na niego, nie umyty w ogóle, to świadczy tylko o właścicielu...

Jeżeli uda się zejść z ceny do 6500-7000 i nie będzie miał pękniętej obudowy, to się zastanowię.

 

Na jego drugiej aukcji, jest opel corsa, pisze że jest do wymiany linka ręcznego oraz tłumik.

Jeżeli nawet tego nie chce mu się zrobić, żeby samochód miał większą wartość...

 

 

Opublikowano

To i tak drogo liczysz, za 7 000 to ja swojego przerobionego na C-330 bym oddał, gdyby tylko się chętny znalazł. Druga sprawa, czy gościu Cię nie wyśmieje, jak mu zaproponujesz 50% jego ceny, może on tę wartość traktuje bardzo poważnie ;)

Opublikowano (edytowane)

No nie wiem zobaczę co powie jak mu zaproponuję te 6000, więcej nie dam.

 

Chcę go przywrócić do wyglądu c328, założyć maskę od c328, i o ile znajdę także kabinę.

Edytowane przez FaFiK360
Opublikowano

Według mnie to tam nie jest pęknięte bo już by się rozleciał a założeniem obudowy od 30tki nie powinno być problemu bo u mnie jest założona obudowa taka do bloku C-328 a czy było coś ingerowane w sprzęgło czy koło zamachowe - nie wiem bo tak był już kupiony 24 lata temu.

Co do ceny gość przegiął ostro i myślę że za szóstkę go nie odda, ja max 7,5 bym dał. Ale na plus za nim przemawia kabina którą jak odmalujesz i ew założysz plastikowy dach to jeszcze pojeździ, blacharka która wygląda nie licho wystarczy trochę farby, alternator więc jeśli sprawny to z odpalaniem nie powinno być problemu, papiery których większość przypadków z tych lat już nie ma no i przede wszystkim to jest C-328, mówisz będzie w 2ha robił i w las to lepszego nie znajdziesz. Ciężkie koło zamachowe i do tego niezniszczalne niemalże podzespoły nie siądą ani w lesie ani w polu, a co do części większość i tak pasuje od 30tki a jak nie będzie pasować to modernizować dopiero na C-330.
Rozpisałem się ale ja polecam bo u mnie jest składak ale skrzynia i silnik C-328 i to są najtrwalsze elementy w tym ciągniku
Ostatecznie jeżeli nie będziesz go chciał to szukaj C330 z początku produkcji to też będzie trwały

Opublikowano

Mam vectrę b 1.8 benzynę, i chcę ją sprzedać, mam drugi samochód.

Ciągnik bardziej się mi przyda, kupiłem ją za 7500 w tamtym roku.

 

Sprzedający pisze że potrzebny mu większy samochód, to może się zamieni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v