Skocz do zawartości
FaFiK360

Kupno C-328. Obudowa sprzęgła.

Polecane posty

FaFiK360    0

Witam!

 

Zastanawiam się nad kupnem ursusa c328 z tego ogłoszenia.

 

Popatrzyłem na obudowę sprzęgła i zobaczyłem że chyba jest pęknięta.

Co wy myślicie?

 

Jeszcze jedno pytanie, czy ciągnik jest wart ceny 12 000zł?

Widziałem go z bliska, silnik ładnie równo pracował, ciągnik nie kopcił.

Edytowano przez FaFiK360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Taki traktor jak z ogłoszenia jest wart ok7  tys ... i do tych modeli już sie zaczyna problem z niektórymi częściami .... Za taka kase jak w ogłoszeniu to już lepiej poszukac c - 330 ....

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

leszekd    80

Silnik i ośka przednia od 30tki i śmiga. Ale to cena za wysoka znajomy 30tke tanie sprzedał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaFiK360    0

Chcę kupić traktor do 10 tys.

Czyli jak uda mi się go kupić za 7-7,5 tys. wymienić belkę oraz obudowę sprzęgła, o ile jest pęknięta.

To nie przepłacę?

 

Potrzebny mi ciągnik na 2 ha, i co zimę do lasu trochę drzewa przywieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2345

Jak ma silnik od 328 to cena jest jakieś 200% wartości, od której faktycznie zaczyna się zainteresowanie na rynku. Za mojego 328, w którym z tego modelu została tylko skrzynia, tylny most i błotniki (reszta wszystko C-330), handlarze proponowali 5-6 tysięcy, przy czym i tak niechętnie by go wzięli. Oczywiście ciągnik z papierami. Jutro ma przyjechać facet prywatnie go przy okazji obejrzeć za cenę póki co ugadaną między 7-8 tysi, ale pewności, że weźmie nie ma.
Tak więc jeśli zapłaciłbyś za oryginalnego C-328 ponad 7 tysięcy i jeszcze miał do niego dokładać, to lepiej poszukaj Wladymirca lub 30tki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Na początku pisałeś że go oglądałeś, nie widziałeś wtedy tego pekniecia/ rysy na obudowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaFiK360    0

Nie, przejeżdżałem obok niego przypadkiem, nie przyglądałem się.

 

Ale patrząc na niego, nie umyty w ogóle, to świadczy tylko o właścicielu...

Jeżeli uda się zejść z ceny do 6500-7000 i nie będzie miał pękniętej obudowy, to się zastanowię.

 

Na jego drugiej aukcji, jest opel corsa, pisze że jest do wymiany linka ręcznego oraz tłumik.

Jeżeli nawet tego nie chce mu się zrobić, żeby samochód miał większą wartość...

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2345

To i tak drogo liczysz, za 7 000 to ja swojego przerobionego na C-330 bym oddał, gdyby tylko się chętny znalazł. Druga sprawa, czy gościu Cię nie wyśmieje, jak mu zaproponujesz 50% jego ceny, może on tę wartość traktuje bardzo poważnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaFiK360    0

No nie wiem zobaczę co powie jak mu zaproponuję te 6000, więcej nie dam.

 

Chcę go przywrócić do wyglądu c328, założyć maskę od c328, i o ile znajdę także kabinę.

Edytowano przez FaFiK360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

Według mnie to tam nie jest pęknięte bo już by się rozleciał a założeniem obudowy od 30tki nie powinno być problemu bo u mnie jest założona obudowa taka do bloku C-328 a czy było coś ingerowane w sprzęgło czy koło zamachowe - nie wiem bo tak był już kupiony 24 lata temu.

Co do ceny gość przegiął ostro i myślę że za szóstkę go nie odda, ja max 7,5 bym dał. Ale na plus za nim przemawia kabina którą jak odmalujesz i ew założysz plastikowy dach to jeszcze pojeździ, blacharka która wygląda nie licho wystarczy trochę farby, alternator więc jeśli sprawny to z odpalaniem nie powinno być problemu, papiery których większość przypadków z tych lat już nie ma no i przede wszystkim to jest C-328, mówisz będzie w 2ha robił i w las to lepszego nie znajdziesz. Ciężkie koło zamachowe i do tego niezniszczalne niemalże podzespoły nie siądą ani w lesie ani w polu, a co do części większość i tak pasuje od 30tki a jak nie będzie pasować to modernizować dopiero na C-330.
Rozpisałem się ale ja polecam bo u mnie jest składak ale skrzynia i silnik C-328 i to są najtrwalsze elementy w tym ciągniku
Ostatecznie jeżeli nie będziesz go chciał to szukaj C330 z początku produkcji to też będzie trwały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaFiK360    0

Mam vectrę b 1.8 benzynę, i chcę ją sprzedać, mam drugi samochód.

Ciągnik bardziej się mi przyda, kupiłem ją za 7500 w tamtym roku.

 

Sprzedający pisze że potrzebny mu większy samochód, to może się zamieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×