Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Czy ktoś jest w stanie napisać mi krok po kroku, jak należy ustawić zawory we Władimircu? albo może jakiś instruktarz w formie .pdf? Dzięki z góry 

Opublikowano

ustawiasz tłok pierwszego cylindra w górze w położeniu w którym oba zawory są zamknięte ( zgrywasz znak BMT na kole ze wskaźnikiem na obudowie)- i regulujesz luz na zaworach pierwszego cylindra...robisz pół obrotu wałem korbowym i ustawiasz zawory drugiego cylindra...luz na zimnym dla obu zaworów 0,3mm

Opublikowano (edytowane)

:blink: co ja pacze?

 

na co komu potrzebne znaki do ustawienia zaworów?

ustaw na mijankę i wio

edit: jak na pierwszym cylindrze zawory się mijają, to wtedy ustawiasz na drugim

na drugim odwrotnie

 

Edytowane przez hacki
Opublikowano

:D  są sposoby które nawet fizjologom się nie śniły... :P  ... @hacki jak jesteś starym lisem to znasz już kilka sposobów na to jak wejść do kurnika bez zbędnego rycia   :P ..  młody lis  musi wykonać  kila podkopów po kolei od początku do końca  żeby poznać istotę problemu  ;)  

Opublikowano

a czy to jest normalne że te dzwigienki sie tak w bok ruszają ?

http://youtu.be/bs_DZ1pBUuE


a i co do zaworów to ustawiłem na 0,30 mm najpierw wziałem bmt  na pierwszym cylindrze ustawiłem na sprezaniu potem przekrecilem na hmt i ustawiłem drugi cylinder a ciągnik nadal cięzko pali pracuje normalnie ale ciezko pali i niewiem czy te dzwigienki wlasnie mogą miec cos z tym wspólnego

Opublikowano

zakładasz że ktoś poda Ci prostą kombinację klawiszy jaką należy wcisnąć i problem zniknie ? wszystko zostało powiedziane w twoim temacie  (z listopada ubiegłego roku  :P ) ...

napisz konkretnie jakie przyczyny złego palenia wykluczyłeś od tego czasu ;)

Opublikowano

kupilem akumlatory rozrusznik szybko obrotowy wymiana filtrów paliwa wyczyszczony odstojnik wymieniqnr panewki korbowodowe ustawianie zaworow i tyle

a co moze powodowac braj kompresji ?

Opublikowano (edytowane)

kupilem akumlatory rozrusznik szybko obrotowy wymiana filtrów paliwa wyczyszczony odstojnik wymieniqnr panewki korbowodowe ustawianie zaworow i tyle

a co moze powodowac braj kompresji ?

Powodem może byc nieszczelność na zaworach m.innymi wypalone zawory lub ich gniazda i traci kompresję i będą trudności z rozruchem .brak mocy oraz nadmierne dymienie silnika,jak też niebieski kolor spalin po rozruchu, mogą być też pierścienie zużyte lup zapieczone, albo popękane ,ale wówczas odmą będą szły spaliny  :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowane przez wieslaw16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v