Skocz do zawartości
mista

Ustawianie luzów zaworowych

Polecane posty

mista    0

Witam! Czy ktoś jest w stanie napisać mi krok po kroku, jak należy ustawić zawory we Władimircu? albo może jakiś instruktarz w formie .pdf? Dzięki z góry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    41

ustawiasz tłok pierwszego cylindra w górze w położeniu w którym oba zawory są zamknięte ( zgrywasz znak BMT na kole ze wskaźnikiem na obudowie)- i regulujesz luz na zaworach pierwszego cylindra...robisz pół obrotu wałem korbowym i ustawiasz zawory drugiego cylindra...luz na zimnym dla obu zaworów 0,3mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian2011    111

Oj kolego po takim pytaniu lepiej odkręć pokrywy tylko i zawołaj sąsiada znajomego co to robił bo tylko możesz pogorszyć i oczywiście na wbitym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

a z wcianiestym czy wyjetym odpreznikiem ?

ok. a ten znak bmt jest na obudowie silnika tak ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    41

:D przy regulacji luzu na zaworach nie możesz mieć wyciągniętej dźwigni odprężnika... ;)  z oczywistych względów :P

znaki są na kole pasowym wału i obudowie rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

:blink: co ja pacze?

 

na co komu potrzebne znaki do ustawienia zaworów?

ustaw na mijankę i wio

edit: jak na pierwszym cylindrze zawory się mijają, to wtedy ustawiasz na drugim

na drugim odwrotnie

 

Edytowano przez hacki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    41

:D  są sposoby które nawet fizjologom się nie śniły... :P  ... @hacki jak jesteś starym lisem to znasz już kilka sposobów na to jak wejść do kurnika bez zbędnego rycia   :P ..  młody lis  musi wykonać  kila podkopów po kolei od początku do końca  żeby poznać istotę problemu  ;)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

a czy to jest normalne że te dzwigienki sie tak w bok ruszają ?

http://youtu.be/bs_DZ1pBUuE


a i co do zaworów to ustawiłem na 0,30 mm najpierw wziałem bmt  na pierwszym cylindrze ustawiłem na sprezaniu potem przekrecilem na hmt i ustawiłem drugi cylinder a ciągnik nadal cięzko pali pracuje normalnie ale ciezko pali i niewiem czy te dzwigienki wlasnie mogą miec cos z tym wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    41

luz który pokazujesz @mista nie ma wpływu na palenie,a możesz go skasować za pomocą specjalnych podkładek...przyczyn szukaj w układzie paliwowym

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/43605-ciezko-pali-czy-cieply-czy-zimny/page-2?hl=+w%C5%82adimirec%20+ci%C4%99%C5%BCko%20+pali

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/38592-pompa-wtryskowa-t25/page-21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    41

zakładasz że ktoś poda Ci prostą kombinację klawiszy jaką należy wcisnąć i problem zniknie ? wszystko zostało powiedziane w twoim temacie  (z listopada ubiegłego roku  :P ) ...

napisz konkretnie jakie przyczyny złego palenia wykluczyłeś od tego czasu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

kupilem akumlatory rozrusznik szybko obrotowy wymiana filtrów paliwa wyczyszczony odstojnik wymieniqnr panewki korbowodowe ustawianie zaworow i tyle

a co moze powodowac braj kompresji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    44

kupilem akumlatory rozrusznik szybko obrotowy wymiana filtrów paliwa wyczyszczony odstojnik wymieniqnr panewki korbowodowe ustawianie zaworow i tyle

a co moze powodowac braj kompresji ?

Powodem może byc nieszczelność na zaworach m.innymi wypalone zawory lub ich gniazda i traci kompresję i będą trudności z rozruchem .brak mocy oraz nadmierne dymienie silnika,jak też niebieski kolor spalin po rozruchu, mogą być też pierścienie zużyte lup zapieczone, albo popękane ,ale wówczas odmą będą szły spaliny  :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    41

:mellow: chyba objawem nie powodem ... trudności z uruchomieniem, zła praca po uruchomieniu, zwiększone zużycie paliwa,nadmierna grzanie się silnika itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×