Skocz do zawartości
Sylwussylwus

Geometria Kół Case 956xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Koledzy potrzebuje danych regulacyjnych odnośnie ustawienia geometrii kół w ciągniku Case 956xl ...wymieniałem końcówki drążków i chciałbym dobrze ustawić zbieżność kół tylko nie wiem czy koła mają być w nim zbieżne czy rozbieżne...może ktoś z was posiada te dokładne dane jak mam ją ustawić? z góry dziękuję...... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega Waldac podał mi link po szwedzku nic z tego niestety nie rozumiem może ktoś z was napisze mi przynajmniej czy tą geometrię kół ustawić zbieżnie czy rozbieżnie...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jendreks    0

Temat dosc ciekawy.

Zasada jest taka , ze jak ciagnie na tyl to kola zbiezne, jak na przod to rozbiezne.

Ja mam CASE z napedem na przod i ustawilem rozbieznie , ale niewiem czy dobrze zrobilem no bo napedu na przod uzywam w 30% ogolnej jazdy wiec zazwyczaj moj ciagnik napedzany jest tylnymi kolami wiec powinno byc ustawienie zbiezne.

Troche ci namieszalem he he.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA też tak ustawiłem czyli rozbieżnie tak z 5 mm a ty JENDREKS na ile masz milimetrów ustawione rozbieżnie? W danych książkowych jest podane w kontach i ten kąt wynosi 45 lub 50 procent tylko nie wiem jak to obliczyć ile to milimetrów i w którą strone rozbieżnie czy zbieżnie ....bo ten kąt to zapewne kąt wyprzedzenia zwrotnicy.....panowie pomóżcie ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendreks    0

Kurcze no tak ksiazkowo to niewiem ile to powinno wynosic.

Ja ustawialem na 10 mm roznicy wiec wychodzi 5mm rozbieznie i jest ok.

Ja bardzo malo jezdze po asfalcie.glownie to pole i polne drogi wiec nawet przy jakims tam bledzie nic wielkiego sie nie bedzie dzialo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

Ciągnik z napędem ma mieć koła ustawione na 0 !

Jak jedziesz bez włączonego napędu to koła ustawiają się zbieżnie, a jak masz włączony napęd to ustawiają się rozbieżnie, bo zawsze są minimalne luzy.

Było kiedyś o tym chyba w RPT lub TOPAGRAR ale nie mogę teraz zaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×