Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów! Około dwóch tyg temu zakupiłem Valtre 6850 z '99r. Wszystko działało bez żadnego problemu aż do przedwczoraj... Mianowicie po ostatnich mrozach (-16') probowałem odpalić traktor, niestety padł akumulator... po podładowaniu uruchomiłem maszynę, wrzucam bieg i nic... ciągnik nie chce ruszyć ani do przodu ani do tyłu na żadnym biegu. Na wyświetlaczu nie ma błędów, po włączeniu rewersem kierunku jazdy normalnie pokazuje się strzałka o kierunku jazdy, jedyny komunikat to taki przekreślony trójkąt ale wydaje mi się, że był on wcześniej. Nie mam kompletnie żadnego pomysłu co się mogło stać. Przegrzebałem internet i nic nie znalazłem. Bardzo proszę o Waszą pomoc i z góry wielkie dzięki ;) 

Opublikowano

przyjechał elektryk w wieku chyba 22 lat :P co pracuje u znajomego handlarza co brałem ciągnik i miernikiem po prostu każdą cewkę badał.

Jak jest spalona to chyba cały czas na zwarciu pracuje.

Ty zrobiłeś zdjęcie chyba elementu co jest na zwojnicy z tyłu tak??

Cewki od półbiegów masz centralnie  na skrzyni biegów czyli pod nogami kierowcy, u mnie w kabinie pod wykładziną było okienko na kilka śrub, jeżeli u ciebie nie ma (wiem że w starszych rocznikach potrafilo nie byc) to podnoszenie kabiny zeby je sprawdzic/wymienic.

Opublikowano

Witam, dziękuję wszystkim za odpowiedzi i zainteresowanie problemem. Udało mi się rozwiązać "zagadkę". Otóż z racji, iż traktor będzie używany w leśnictwie, tj. będzie zagregowany z przyczepą leśną z ładowarką, dokonywaliśmy drobnej przeróbki fotela aby obracał się w lewą stronę, a nie jak dotychczas w prawą. Podczas montażu przetarł się kabelek, który prowadzi do czujnika w fotelu odpowiedzialnego za obecność kierowcy w kabinie. Z racji, że sygnał nie był wysyłany do komputera traktor nie chciał zwyczajnie się "ruszyć". Ot, cały problem ;)

 

Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v