Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpierw odłącz akumulator a potem kręć wszystko po kolei. A tak poważnie jeśli z tym sobie nie radzisz. Wezwij mechanika. Czasami taniej wyjdzie, niż nauka metoda prób i błędów. Z akumulatorem to oczywiście nie żart najpier go odłącz.

Opublikowano

dwie śrubu elegancko na wierzchu dostęp idalny nie wiem czego tam nie możesz znaleźć. czy wie ktoś taki rozruak dobrać dobry rozrusznik z przekładnia do jd 6210 se ? nominalny bosch 3kW. Interesuje mnie np. magneton bo sprawdzona dobra firma. Mam problem zrozruchem i prawdopodobnie pozostał tylko rozrusznik do sprawdzenia. Montował ktoś taki rozrusznik z reduktorem ?

Opublikowano

ja mam podobny problem w 6210 mam rozrusznik który był wymieniany przez poprzedniego właściciela i jest założony rozrusznik bosch (na wygląd jak nowy ) o numerach 0 001 367 078  o mocy 3 kw na obudowie jest przyklejona kartka z tym numerem a nie bite na obudowie i nie wiem czy to nie jest chińszczyzna,sprawdzałem akumulator ,przewody i nie ma poprawy -wolno kręci  na zimnym silniku a i na ciepłym niekiedy nie może przekręcić ,tulejki ,szczotki w tym rozruszniku są w idealnym stanie ,szukałem w internecie to znalazłem że powinien być o mocy 3,1 KW ale i znalazłem o mocy 3,4 KW  bez reduktora i dziś zamówiłem  ten większy rozrusznik  jak przyjdzie przesyłka to go zamontuje i dam znać co i jak

Opublikowano (edytowane)

możesz zmierzyć rozstaw śrub jak masz wyjety rozrusznik i ile ma zębów zębatka ? ta seria ogólnie ciężko pali, ja mam grzałkę załóżną do płynu w bloku silnika dużo daje.  Masz jakiś link do tego co zamówiłeś ?

Edytowane przez atomik
Opublikowano

w tej chwili nie mam wyjętego rozrusznika a wymiary znalazłem w internecie mocowanie na dwie śruby  mierzone od środka otworu do środka 105 mm,zębatka 10 zębów średnica montażowa otworu 82,5 mm,a rozrusznik zamówiłem taki tańszy bo nie jestem pewien jaki będzie efekt.                                                                                                                                                                            http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-12v-john-deere-renault-agri-ares-i4937165348.html      

Opublikowano (edytowane)

tyle  to i ja bez wyjmowania wiem, taki ja chce założyć, mam w ursusie i jest super tylko trzeba krótko kręcić bo duże przeciążenie na nim jest, kilka sekund max http://www.granit-parts.pl/product/Produkty-Roku-2014/Instalacja-elektryczna/Rozruszniki-lista-zastosowa%C5%84/John-Deere/Typy-820-920-1020-1120-2020-2120-3120-1035-1635-2035-2135-3135-3040-3140-3340-3640-kombajn-330-430-530-630-730-925-930-940-942-945-950-952-955-960-965-968H-970-975-1065-1075-1075H-1085/378142700

Edytowane przez atomik
Opublikowano

zamontowałem rozrusznik o mocy 3,4 kw który podałem wyżej  ale niestety w praktyce nawet nie ma 3kw bo stary o mocy 3 kw lepiej kręci jak nowy i odradzam kupno tego rozrusznika z allegro

Opublikowano

Dajcie sobie spokój z kupowaniem nowego rozrusznika. Jeśli stary kręci to zawsze będzie lepszy od tych nowych. Można jedynie oddać go do dobrego elektryka, aby sprawdził tulejki i szczotki i powymieniał. Można też poszukać przyczyny wolnego kręcenia gdzie indziej. Akumulator, przewody, spadek napięcia na połączeniach, włączona hydraulika, itp. itd.

 

Opublikowano

w końcu zostawiłem stary rozrusznik ale skróciłem przewód idący na masę o połowę bo miał pierwotnie ponad 3 metry przykręciłem go do silnika i jednocześnie pod tą śrubę na silniku przykręciłem następny przewód który podłączyłem bezpośrednio do rozrusznika pod pokrywkę nie w inne miejsce bo masa z rozrusznika wychodzi na pokrywkę z tyłu rozrusznika i rozrusznik lepiej kręci ,zamierzam jeszcze wymienić przewody na grubsze niż fabrycznie bo też jest lepszy efekt

Opublikowano

@Tomek swieca plomieniowa tzn. ta spirala w kolektorze dolotowym ? , mozesz pokazac ktory przekaznik odpowiada za rozruch ? gdzie robiles rozrusznik ? wolno Ci krecil i nie odpalal ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v