Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TomaszNowak    6

Koledzy mam pytanie jak w ciągniku JD 6310 wyjąć rozrusznik ??.

 

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.3 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Najpierw odłącz akumulator a potem kręć wszystko po kolei. A tak poważnie jeśli z tym sobie nie radzisz. Wezwij mechanika. Czasami taniej wyjdzie, niż nauka metoda prób i błędów. Z akumulatorem to oczywiście nie żart najpier go odłącz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

dwie śrubu elegancko na wierzchu dostęp idalny nie wiem czego tam nie możesz znaleźć. czy wie ktoś taki rozruak dobrać dobry rozrusznik z przekładnia do jd 6210 se ? nominalny bosch 3kW. Interesuje mnie np. magneton bo sprawdzona dobra firma. Mam problem zrozruchem i prawdopodobnie pozostał tylko rozrusznik do sprawdzenia. Montował ktoś taki rozrusznik z reduktorem ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

ja mam podobny problem w 6210 mam rozrusznik który był wymieniany przez poprzedniego właściciela i jest założony rozrusznik bosch (na wygląd jak nowy ) o numerach 0 001 367 078  o mocy 3 kw na obudowie jest przyklejona kartka z tym numerem a nie bite na obudowie i nie wiem czy to nie jest chińszczyzna,sprawdzałem akumulator ,przewody i nie ma poprawy -wolno kręci  na zimnym silniku a i na ciepłym niekiedy nie może przekręcić ,tulejki ,szczotki w tym rozruszniku są w idealnym stanie ,szukałem w internecie to znalazłem że powinien być o mocy 3,1 KW ale i znalazłem o mocy 3,4 KW  bez reduktora i dziś zamówiłem  ten większy rozrusznik  jak przyjdzie przesyłka to go zamontuje i dam znać co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

możesz zmierzyć rozstaw śrub jak masz wyjety rozrusznik i ile ma zębów zębatka ? ta seria ogólnie ciężko pali, ja mam grzałkę załóżną do płynu w bloku silnika dużo daje.  Masz jakiś link do tego co zamówiłeś ?

Edytowano przez atomik

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

w tej chwili nie mam wyjętego rozrusznika a wymiary znalazłem w internecie mocowanie na dwie śruby  mierzone od środka otworu do środka 105 mm,zębatka 10 zębów średnica montażowa otworu 82,5 mm,a rozrusznik zamówiłem taki tańszy bo nie jestem pewien jaki będzie efekt.                                                                                                                                                                            http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-12v-john-deere-renault-agri-ares-i4937165348.html      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

tyle  to i ja bez wyjmowania wiem, taki ja chce założyć, mam w ursusie i jest super tylko trzeba krótko kręcić bo duże przeciążenie na nim jest, kilka sekund max http://www.granit-parts.pl/product/Produkty-Roku-2014/Instalacja-elektryczna/Rozruszniki-lista-zastosowa%C5%84/John-Deere/Typy-820-920-1020-1120-2020-2120-3120-1035-1635-2035-2135-3135-3040-3140-3340-3640-kombajn-330-430-530-630-730-925-930-940-942-945-950-952-955-960-965-968H-970-975-1065-1075-1075H-1085/378142700

Edytowano przez atomik

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

zamontowałem rozrusznik o mocy 3,4 kw który podałem wyżej  ale niestety w praktyce nawet nie ma 3kw bo stary o mocy 3 kw lepiej kręci jak nowy i odradzam kupno tego rozrusznika z allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

a nad tym z reduktorem nie myslales ? zmierzysz rozstaw otworow i ile ma zebow ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Dajcie sobie spokój z kupowaniem nowego rozrusznika. Jeśli stary kręci to zawsze będzie lepszy od tych nowych. Można jedynie oddać go do dobrego elektryka, aby sprawdził tulejki i szczotki i powymieniał. Można też poszukać przyczyny wolnego kręcenia gdzie indziej. Akumulator, przewody, spadek napięcia na połączeniach, włączona hydraulika, itp. itd.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

w końcu zostawiłem stary rozrusznik ale skróciłem przewód idący na masę o połowę bo miał pierwotnie ponad 3 metry przykręciłem go do silnika i jednocześnie pod tą śrubę na silniku przykręciłem następny przewód który podłączyłem bezpośrednio do rozrusznika pod pokrywkę nie w inne miejsce bo masa z rozrusznika wychodzi na pokrywkę z tyłu rozrusznika i rozrusznik lepiej kręci ,zamierzam jeszcze wymienić przewody na grubsze niż fabrycznie bo też jest lepszy efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

Przyczyna znaleziona. Walnięty rozrusznik. Oddałem do regeneracji koszt 740zł padnięta świeca płomieniowa robiła zwarcie, padnięty przekaźnik rozruchowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

@Tomek swieca plomieniowa tzn. ta spirala w kolektorze dolotowym ? , mozesz pokazac ktory przekaznik odpowiada za rozruch ? gdzie robiles rozrusznik ? wolno Ci krecil i nie odpalal ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

Rozrusznik robiłem w łodzi na starorudżkiej przekaźnik rozruchu jest w bok od rozrusznika jakieś 20cm w prawą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zygzak
      Witam priblem jest taki ze wogóle ni kręci rozrusznikiem,przez zwarcie rozrusznika odplli ale nie chce załączyć rewersu,pomoże ktoś czego i gdzie szukać
    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
×