Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Ceny

pawelpit385    0

Witam.Mam zamiar kupić ten traktor,co sądzicie o nim czy jest do dobry wybór jest to skrzynia 16+16 posiada on pneumatykę,oraz przedni TUZ cenka to ok 37 tyś. zł  :)

post-126928-0-07068700-1419080988_thumb.jpg

post-126928-0-69116100-1419081213_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

damianXXL    17

Z wyglądu nawet całkiem. Buty igła. Oglądałeś go dobrze? sprawdziłeś skrzynie, silnik, ehr? Cena dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawelpit385    0

Tak,dziś byłem go trochę wypróbować zaczepiliśmy dużą przyczepę tamdem biegi na początku wchodziły tak sobie ale po przejechaniu jakiegoś odcinku drogi było już o wiele lepiej.Dobre jest to że ten traktor nie był w ogóle przygotowany do sprzedaży tzn. było widać każdy wyciek i tak na pewno poci się orbitrol i leci paliwo z pompy paliwowej ,nie działa kontrolka od przyspieszacza (ta z ikonką zająca) sam przyspieszać chodzi super,także EHR działa ,przedni napęd załącza i rozłącza pod obciążeniem.Może tylko jedna rzecz mnie interesuje gdy go odpaliłem to przedni napęd był załączony normalne ,ale po ruszeniu i osiągnięciu prędkości 14 km/h powinien się rozłączyć a ta kontrolka paliła się cały czas -_-  :) ale za 36500zł to chyba dobry wybór   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


damianXXL    17

Nie jest tak żle, troche kosmetyki i bedzie służył. Dojdziesz sam co i jak. To nie nówka, jakiś wyciek sie znajdzie ale to tylko drobne wycieki. Wazny jest silnik, skrzynia i pompa-ehr.  Zaglądałeś pod maske do rozdzielacza hydr? Tam lubi sie rozszczelniać i cieknie olej. Napęd przy opaleniu jest załączony( załacza sie tez awaryjnie jak coś sie psuje w napedach i tak zostaje) ale przy wciśnieciu hamulca i pstryczka od napedu powinien sie wyłączyc. Pierwsze hamulec drugie pstryczek napedu. Moze elektrozawór pod podłogą nie łaczy. A tak w ogóle jak jechałeś te 14km/h to wyłączyło napedy ??

A co do ceny to faktycznie dobra. Są ciągniki że nie ma na co patrzec a cena 2x wartość przechodzi :)

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawelpit385    0

No właśnie nie wyłączyło tego napędu tzn kontrolka (zielona)cały czas się paliła gdy jechałem dodam że na postoju można było ten napęd rozłączyć pedałem hamulca no i guzikiem też

 


No dobrze trochę odbiegłem od swojego tematu,dzięki kolego DamianXXL za opinie postanowiłem że zakupię ten traktor ,mam nadzieję że wszystko będzie OK i będę mógł powiedzieć(napisać) wbrew innym że MF to dobra maszyna  :)  :)  :)

 

Edytowano przez pawelpit385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BobsMF    24

jak się przycisnie guzik od napedu dłużej jak 2 sekundy to napędu nie rozlaczy powyżej 14 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Mój nie rozłącza napędu nawet jak postoi parę dni gdy włączę napęd powyżej 14km/h czyli komp dostaje sygnał że ma być załączony non stop mimo tej prędkości może w tym przypadku też tak było. Sprawdź jeszcze wałek napędu na tulejce przy przodku czy nie lecą frezy i jak masz jak to zobacz czy luzu na tulei osi nie ma bo ta robota nie należy do przyjemnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Mikruss    64

W każdym musi sie wyłączyć,jak tego nie robi to albo czujnik prędkości walnięty albo kabelek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawelpit385    0

Ten traktor jest z 1992 roku posiada skrzynię 16x16,co do mtg to ma 8900 ale czy to jest autentyczne to nie wiem ,postanowiłem na niego ponieważ posiadam już też JD 7600 skrzynia nie wiem jak się dokładnie nazywa ale z 5 głównymi stopniami i 4 biegami pod obciążeniem i niby najlepsza w tym modelu,a w ciągu 4 lat użytkowania dwa razy w serwisie i dwa razy po 8000 zł dodam jeszcze że traktor pracuje tylko 300mtg. rocznie także spróbuje z MF :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

damianXXL    17

Po kupinie takiego sprzetu jest jak z autem sprowadzonym z niemiec. Wszedzie trzeba zajrzeć, sprawdzić i dostosować go pod siebie i swoje oczekiwania, nie jest to nowy sprzęt zawsze coś sie znajdzie ze bedzie wkurzać  :D  Co do napędu posprawdzaj elektromagnesy pod podłogą być może wtyczki mają zieleń i nie funkcjonuje. W moim 3060 jak tylko wyjade na asfalt i bujne sie troche to rozłacza bez problemu ale zawsze wyłączam naped jeśli nie jest potrzebny bo po co skoro jade na pusto lub bez wiekszego obiążenia. 

Sprawdziłeś blokade mostów?

A co do MF serii 3xxx tez miałem obawy ale tutaj znalazłem pomocne info i jestem zadowolony także ty napewno tez bedziesz zadowolony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×