Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z t25 a mianowicie ciekło mi paliwo z  ręcznej pompki i z tych dwóch śrub pod spodem więc wymieniłem miedziane podkładki i tu zaczyna się problem zaczołę  pompować ręczną pompką ale nic nie szło pomyślałem ze się zapowietrzył ale o dziwo odpalił wyjechałem z garażu przejechałem kawałek i zgas i od tamtego momentu nie mogę go odpalić tzw nie pompuje ręczna pompka próbowałem go odpowietrzać odkręcając tą śrubke między filtrami ale nic nie szlo odkręciłem filtry ale w fltrach jest paliwo co jest nie tak proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Ręczna pompka jest dobra dopóki jest oryginalna i nie zużyta.

Mogłeś zapobiec temu zapowietrzeniu wkręcając silnik na maksymalne obroty po odpaleniu (wiem, wiem, jako mechanik piszę takie porady). A wiedziałeś że grzebałeś w układzie paliwowym.

Mnie wkurzyła pompka, bo nie mogłem odpowietrzyć i zrobiłem tak:

post-10681-0-50691300-1418493138_thumb.jpg

Polecam. sucho, szczelnie, odkręcać nie trzeba. Ciśnienie takie daje, że ciężko pod koniec nacisnąć :)

I 14zł kosztuje ;)

Edytowane przez zbyszekbrzuze
Opublikowano

Pompką ręczną pompuje paliwo (i druga nowa ze sklepu to samo), przelewa się do baku, a nie mogę wytworzyć ciśnienienia i pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski(poluzowane przewody), co jest nie tak???

Opublikowano (edytowane)

Od zetora nie pasuje, bo gwint jest m16.

 

W rusku jest m14 i takowa trzeba kupić, na allegro pełno, 

Edytowane przez Mikua
Opublikowano

Pompka fabryczna z 1980 roku działa nie cieknie ,jak z kilkanaście dni stoi to kilka razy napompuję bo z tyłu wtryskowej nie trzyma zaworek ,t-25 ma układ prosty praktycznie bezawaryjny ,jak ktoś lubi pomajsterkować założyłbym pompkę elektryczną ok 300 zł przeróbka

Opublikowano

witam mam problem z moim władimircem ponieważ od zimy zaczą mi się zapowietrzać i okazało się że śrubka od zasysania paliwa ta na baku była zatkana więc przetkałem i od tej pory niezapowietrza się lecz gdy jade po drodze na pusto i wcisne cały gaz to go strasznie dusi i niemorze się uciągnąć a gdy dam mu pół gazu idzie normalnie dodam jeszcze że podczas orki niebrakuje mu mocy i daje sobie rade problem jest dopiero na drodze.Prosze o jakieś porady.

Opublikowano

Kolego zausz zasilanie paliwa od dolu baku i problem zniknie od góry pompka jest slabsza i niebodaje wystarczającej ilości paliwa
Kolego zausz zasilanie paliwa od dolu baku i problem zniknie od góry pompka jest slabsza i niebodaje wystarczającej ilości paliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v