Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam chciałbym kupić traktor i mam do wyboru mf 5608 i jd 5085M obydwa są wyposażone w ehr podnośnika i przedniego tuza cena mf to 228 tys netto a jd 179 tyś netto prosze o opinie na temat tych dwóch traktorów

Opublikowano (edytowane)

A jakie opinie co do wyboru ciągnika pomiędzy:

-Massey 5608 3cylindry

-deutz 5090.4G 4 cylindry

-John deere 5085M 4 cylindry.

 

Który warto kupić?

Edytowane przez Forsze
Opublikowano

Moim zdaniem jd jest silniejszy od  wymienionych powyzej modeli:) i w spalaniu jd spali mniej ale musi byc dopasowany sprzed do ciagnika wtedy bedzie widac ze pali dosc malo jak na wykonana robote :) 

Opublikowano

Cena za mf-a sporo zawyżona to już powinno być brutto. Bo mi za 5608 około 185tys netto proponowali. I wybrał bym MF-a ale mocno strona jd jest mechaniczna wersja i prostota obsługi a mf to dość dużo elektroniki <_<

Opublikowano

to ma być traktor główny dna 10h gospodarstwo warzywnicze 


Napisany 23 listopad 2014 - 21:24

Moim zdaniem jd jest silniejszy od  wymienionych powyzej modeli:) i w spalaniu jd spali mniej ale musi byc dopasowany sprzed do ciagnika wtedy bedzie widac ze pali dosc malo jak na wykonana robote  :)

 

a jakie maszyny polecasz do john deera

 

 

Opublikowano

Moce i momenty obrotowej jd i mf a wyglądają podobnie. Więc jd nie będzie silniejszy. Za to więcej paliwa spali ze względu na większa pojemność silnika i dpf. Gdzieś widziałem za 5608 185 tys netto. Więc ta cena z pierwszego postu chyba ci się netto z brutto pomyliła. Tak jak ktoś wyżej pisał. A jeśli mf kosztuje 185 tys netto To jd jest bez szans. Za mf em przemawia skrzynia, rewers. Silnik o mniejszej pojemności więc ekonomiczniejszy w lekkich pracach. brak dpr. Co do elektroniki bym się nie bał. Ten ciągnik zbudowano na bazie 54xx. A to wszystko sprzedawało się latami jest sprawdzone i w zasadzie się nie psuje.

Wygląd to może sprawa drugorzędna. Ale kabina 56xx wygląda dużo lepiej niż w 5m.

Opublikowano (edytowane)

Nawet jeśli do cięższych to oba mają mniej więcej podobną moc. Jd będzie miał gdzieś o 5 KM więcej. Za to mf po mimo 3 cylindrów ma więcej Nm. A ostateczny wybór i tak będzie do ciebie należał.

A co do ceny mi tyle na targach polagra premiery przedstawiciel korbanka powiedział za 5611 w dość luźnej rozmowie. 5608 za taka kasę u mnie by odpadł odrazu

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

kolego dogadaj sie z korbankiem i wyprobuj tego 5608 ale mowi Ci ze miwo tych chyba 85 koni jest mulowaty. jezdzenie po placu nic Ci nie pokaze. bylem na pokazach polowych i jezdzilem nim w orce to kiepsko bylo, zle za to 5610 szedl jak pocisk do tego modelu nie przyczepilbym sie. M\Nowa M-ka jd to dla mnie porazka. juz te starsze lepiej sie prezentowaly.

Opublikowano

Moce i momenty obrotowej jd i mf a wyglądają podobnie. Więc jd nie będzie silniejszy. Za to więcej paliwa spali ze względu na większa pojemność silnika i dpf. Gdzieś widziałem za 5608 185 tys netto. Więc ta cena z pierwszego postu chyba ci się netto z brutto pomyliła. Tak jak ktoś wyżej pisał. A jeśli mf kosztuje 185 tys netto To jd jest bez szans. Za mf em przemawia skrzynia, rewers. Silnik o mniejszej pojemności więc ekonomiczniejszy w lekkich pracach. brak dpr. Co do elektroniki bym się nie bał. Ten ciągnik zbudowano na bazie 54xx. A to wszystko sprzedawało się latami jest sprawdzone i w zasadzie się nie psuje.

Wygląd to może sprawa drugorzędna. Ale kabina 56xx wygląda dużo lepiej niż w 5m.

 

Tak PRZEDSTAWICIELU Korbanka, Kubota zła, John Deere zły, ale MF najlepszy. W kółko to samo, dobrze ktoś pisał, że pracujesz u korbanka ;) MF nie schodzą to trzeba wychwalać, a najlepiej czcić bo przecież lepszych niema :)

Opublikowano

Dla mnie możesz wierzyć w co chcesz. Mogę pracować i w NASA. Napisałem jak byk na końcu ostatniego postu, że za 228 tys model 5608 u mnie by odpadł. Względem nawet jd 5085m. Jednak porównując mf a za 185 tys netto. O takiej cenie pisałem ja i ktoś inny do jd 5 m za 179 netto. To Mf wygrywa w każdym polu. Porównaj se oba modele to się przekonasz. Zamiast tylko żale wylewać.

Opublikowano

kolego dogadaj sie z korbankiem i wyprobuj tego 5608 ale mowi Ci ze miwo tych chyba 85 koni jest mulowaty. jezdzenie po placu nic Ci nie pokaze. bylem na pokazach polowych i jezdzilem nim w orce to kiepsko bylo, zle za to 5610 szedl jak pocisk do tego modelu nie przyczepilbym sie. M\Nowa M-ka jd to dla mnie porazka. juz te starsze lepiej sie prezentowaly.

ale niestety większego mi agencja nie przepuści

Opublikowano

On ma tylko 10 ha. A w arimr stosują jakiś dziwny przelicznik. Nikt nie zgodzi się na zakup ciągnika 100 konnego na taki areał. Możesz aneksować może o 5 KM w górę. Musisz to jakoś mądrze uzasadnić. A nie że w przyszłości może kupisz jakąś maszynę.

Opublikowano

Właśnie ze moze w ten sposobie kupi maszynę ale nie ma zmiłuj sie w przeciągu 5 lat musi kupić bo inaczej mogą wypełnić weksel i zażądać kasy. Bo tez sie nad tym zastanawiałem ale skończ dałem spokój bo nie wiem co przez te 5 lat będzie. A moze jakaś maszynę do formowania redlin? One chyba trochę potrzebuje koni i podnośnika?

Opublikowano

Powiedzą ci kup mniejszy do ciągnika 80 KM. Nie ma co kombinować oni głupi nie są. Musiał byś znaleźć taką maszynę, która jest do ciągnika 100 KM i mniejszych jej wersji przeznaczonych do mniejszych ciągników nie produkują.

Opublikowano

Dokładnie tak, powiedz kup mniejszy ale możesz spróbować naprzyklad z agregatem tornado 3m z expom. Zapotrzebowanie 90-110 koni a uzasadnić możesz ze jest niezbędny do Twojego profilu produkcji oraz do warunków glebowych jakie posiadasz. Musisz mieć trochę ciężka ziemie w uprawie, jakaś glinę lub bryły byłyby idealne.

Opublikowano

hey jako osoba co ma większość sprzętu JD i nh nawet ja bym podszedł do tematu tak kupil R z seri 5 teraz to chyba RC ,MC  ale moze jakas znajdziena na allegro widzilem kilka 5 R  kupił 80 konny ciagnik i go czipował za 2 tys na 100 km lub 60 na 80 km ,dobra do rzeczy jestem z zchpom u nas wiekszosc rolnikow to 100-5000 tys ha z tego co ja widze(moi koledzy ) to kazdy uzywa maszyn z pod znaku jelenia w sumie ja tez i powiem tak marka dobra nie ma za duzo elektro naprawde mocne sa maszyny jezeli uzywamy ich czasem 24 na /h to cos znaczy spalanie hm wsumie normalnie jakies eko to nie jest moc=spalanie serwis tez ok np  kiedy poszedl pas w kombajnie JD to serwis był w ciagu 2 h ,lub w małym 5r bolczyk wypadl z biegow w kabinie to serwis powiedzial mi to przez tel i awarie sam usunąłem w 5 min na polu nie mowie tu ze inne firmy sa złe itp wypowiadam sie na temat tylkoJD i NH nh tez polecam t5 fajna maszyna i cena w sumie podobna by była wiec tez sie mozesz zainteresowac tylko ten rewers co odbija mnie denerwowałby co do serii 5m hm fakt sa niektóre bebechy chinskie przedni most i kilka rzeczy no ale jd sprawdza jakosc rzeczy tez co nie to nie wychodzi na rynek w ciemno no ale to jest spowodowane tez dla tych kto nei ma tyle pieniedzy a chce cos z JD to firma daje mu okazje kupna czegos tańszego wiadomo zdarzaja sie co jeden powie ze jest super a 2 ze mu sie psuje

wiadomo jak to byla ale jazeli ja bym mial podejmowac decyzje brał bym JD tego M moze popytal bym dilera o RC lub taR ja osobicie juz innych marek nei uwazam  jedynie class kombajny ja wiem z wlasnej praktyki ze jelonki chodza i targaja sprzety ciezkie gdzie kilka marek innych mialo probem z tym samym i dlatego  moj nastepny ciagnik np bedzie 7R na e23 a jezeli bedziesz kupywał ciagnik to tylko z EHR ,full swiatła i FOTEL premium to najważniejsze ,i lusterka teleskopowe przydaja sie przy jezdzie z 10-14 t to takie moje zdanie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam ciągnik massey ferguson 4370 i mam taki problem jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=MnDtJOWF6KA&feature=share Ciągnik nie chce jeździć, pompy działają i hydraulika też działa, a kontrolki od ciśnienia i inne mygaja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v