Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Czyli jeździć i opserwowac :) Sprzęgło i silnik robil poprzedni właściciel (czyt.kolega). Rozumiem że bez rozpolowienia nie da się naprawić?

 

Jeździj,a będziesz dorabiał tulejkę z mosiądzu,która owszem, na krótki okres zaleczy luz wałka I stopnia ale w dość krótkim czasie wyrobi się od nierówności czopu który teraz wyrabia. Koniec wałka I stopnia jest osadzony na czopie wału głównego skrzyni biegów,teraz Tobie tam miele łożysko igiełkowe i przy okazji wyrabia ten czop,czop będziesz miał załatwiony takim odwlekaniem.Wstawisz nowe nowe łożysko a ono będzie za luźne.Czekaj dalej,albo będziesz dorabiał tulejkę z mosiądzu,albo będziesz rozjeżdżał tył,i wymieniał wał skrzyni

Edytowane przez Alamo
Opublikowano

Panowie mam taki problem ze włącze wom i chwile chodzi i potem słychać zgrzyt jakbym włączał wałek nacisne sprzęgło puszcze i znowu działa przez chwile. ktoś może wie o co może chodzic?

Opublikowano

Dużo to nie mówi... Może być to wałek sprzęgłowy II stopien wyrąbane zęby,coś z listwa że końcówkami sięga,może napęd od pompy hydraulicznej.Załącz wałek normalnie to obstawisz II stoopień,załącz samą pompę na 4 pozycję to napęd pompy i tyle.Będziesz wiedział co jest winne

Opublikowano

Panowie mam problem z skrzynia w c360 3p. Szukałem na forum i nic nie znalazłem.,byle tez takie przypadki ale konkretnej odlowiedzie nie bylo. Odbył sie cały remont skrzyni wszystko nowe. Z firmy warinski i po odpaleniu na biegu jałowym cos stuka no wolnych obrotach na wyższych cisza dodam jeszcze ze w trakcie jazdy tez cisza na kazdym biegu tylko na luzie jest stukanie tak jak by po obydowie cos biło

Opublikowano

Na biegu jałowym pracują wałki sprzęgłowe i wał dolny skrzyni biegów, jednak dźwignia wom w pozycji neutralnej wyłącza pracę wałka drugiego stopnia.Pozostaje pierwszy,i tu albo wysypane są igiełki przy składaniu,ewentualnie dolne koło zębate nie zostało wymienione,albo wymienione od innego dostawcy i nie zgrywa się z zębami wałka l stopnia, bo inny profil zębów.Następnie na wale dolnym skrzyni biegów nie dałeś dystansów przy kołach od strony ścianek skrzyni i trą po obudowie.

Opublikowano

Mam do was pytanie dlaczego w ursusie c-360  podczas przełączania drzwigni tej lewej od pompy i womu z najniższej pozycji na tom 2 i odwrotnie coś zgrzyta w skrzyni wcześniej tak niebyło tylko po wymianie tego co przestawia to wszystko , bo pękło i wymieniliśmy to na nowe i złożyliśmy czy coś źle zrobiliśmy czy gdzieś jest regulacja tego ?

Opublikowano

Witam , otóż od niedawna stałem się posiadaczem ursusa c360 3p , podczas remontu kapitalnego silnika , zauważyłem luz na wałkach sprzęgłowych , a idąc dalej  , zrobiłem remont skrzyni , po złożeniu wszystkiego w całość , na biegu jałowym  zaczął wydobywać się dzwięk nie zgrywających się zębów  wciskając sprzęgło , dzwięk ustawał , doszedłem do wniosku , iż  rozkręcę skrzynie  w drobny mak po raz kolejny ,  wymieniłem 5 bieg  ( wałek sprzęgłowy  wraz z kołem dolnym , miało lekkie   wżery na zębach ) , tryby  4 biegu wraz z trybem ślizgowym górnym ( dodam , że wszystkie części są ursusowskie ) i na końcu pokusiłem się  o wymianę  biegu 2 , wraz z trybem wstecznego . Gdy złożyłem dolną część skrzyni ( Choinkę ) i stopniowo wkładając koło wsteczne i kręcąc trybami , zauważyłem  stuki ( nie wiem czym są spowodowane) nowy tryb wstecznego , wraz z igiełkami , tuleją ustalającą , oraz sworzniem,  i co można zrobić w tej sytuacji , przeczytałem trochę  postów , ale żaden nie był pomocny co do mojego problemu .Niżej zamieszam link do filmiku 

Z góry dziękuję  :) 

Opublikowano
10 minut temu, logan3512 napisał:

U mnie taki stukot jest na wstecznym w bizonie. Pewnie się dobrze tryby nie zgrywają bo jeden nowy drugi stary

tyle że w "choince" jest nowy tryb 2 biegu stałego zazębienia , oraz nowy tryb wsteczny podwójny , i jest taki stukot :/ 

Opublikowano

te obecne części to o kant... rozbić  

A tak serio są jaja z jakoscią czesci do demoludów i bizonów , bo w sumie nie wiadomo kto to robi 

Opublikowano

tutaj to sie pojawia ciekawe pytanie , czy ja to pojdzie w obciążenie , zalane olejem to jakie bedzie wydawac dzwieki 

Tak rozmyslam , koła zebate proste i o tak lichej jakości jak teraz robione to nie ma co liczyc na cicho bieżnośc tym bardziej w okresie docierania który moze byc bardzo długi , a tym bardziej w przypadku wstecznego 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, V12 napisał:

tutaj to sie pojawia ciekawe pytanie , czy ja to pojdzie w obciążenie , zalane olejem to jakie bedzie wydawac dzwieki 

Tak rozmyslam , koła zebate proste i o tak lichej jakości jak teraz robione to nie ma co liczyc na cicho bieżnośc tym bardziej w okresie docierania który moze byc bardzo długi , a tym bardziej w przypadku wstecznego  , dodam iż  smarowałem te koła  smarem , i chciałem zobaczyć czy dalej będzie tak samo , niestety jest tak dalej 

no moim zdaniem będzie dalej napierdzielać , jeszcze gorzej niż na starych , ale no nie powinno tak być , koledzy zakładali ze skropola górne koło , i dolne , i cicho jest , także nie wiem 

Edytowane przez HubertFarmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez macius11157
      Witam czytałem trochę o tym ale nigdzie nie ma dokladnie wyjasnionego czy każdy dx posiada blolade 6 biegu po przez zabezpieczenie srubka. Przerabial ktoś taki temat ?chciałbym mieć pewność że nie narobie się na darmo.
      Ciągnik to dx 4.50 1987r
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Piotrekk9540
      Witam, mam problem ze skrzynia biegów w ares 710 2000r rewers mechaniczny. przy zmianie polbiegow słychać uderzenie w skrzyni podobne do uderzenia młotkiem w metal. najsilniejszy dźwięk wydaje przy zmianie z 3 na 2. gdy zmieniam na większe polbiegi uderzenie to jest cichsze. miał ktoś podobny problem ?
    • Przez Maikel1987
      Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v