Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja akurat szerszego ogumienia nie potrzebuję. Wręcz wole  z przodu 11,2 r24. Ciągnik będzie chodził głównie z opryskiwaczem i rozsiewaczem do nawozu, jakiś transport do tego. A poza tym mam na tył koła 12,4R36 od zetorka, środek tylko dam dorobić bo na śruby pewnie nie będzie pasować.  Szersze to nie za bardzo do takich prac jak ja  potrzebuję.

Opublikowano

Witam w niedziele byłem na pokazach i oglądałem ciągnik c-380. Bardzo mi się spodobał jego cena to 140tys brutto bez osprzętu do tura. Miałem chęć kupić farmtracka 675 dt ale przedstawiciel ursusa powiedział mi że podobno upada i ursus ma go przejąć. Proszę niech się wypowiedzą posiadacze, jak się spisują z turem czy nie mieliście jakich poważniejszych awarii i czy polecacie tego ursusa. 

Opublikowano

Nie słuchaj tego przedstawiciela, że farmtrac upada i ursus ma go przejąć, albo jestem mocno niedoinformowany albo to są totalne brednie i myślę że to ta druga opcja. Do tego cenę też zaproponował sporą. Normalna cena na tą chwilę bez jakichkolwiek negocjacji to 109tyś netto z turem a tu jeszcze sporo wyższa chyba że byłby w maksymalnym wyposażeniu to jeszcze w miarę realnie. Też się nad nim zastanawiam chociaż bardziej patrzę nad C382, kilka KM więcej, mocniejszy podnośnik, wałek 540E i szybka skrzynia a zamierzam używać trochę w transporcie. Co do opinii właścicieli to będzie ciężko bo to dość świeży model, z tego co się dowiadywałem to na razie problemów nie było ale nikt nie zrobił jeszcze większej ilości mth. To jest praktycznie ta sama technologia co farmtrac, silnik perkins, skrzynia carraro i jeżeli tylko przy montażu nie było jakichś błędów to myślę że nie powinno być dużych problemów no ale tego się dowiemy myślę dopiero za kilka lat gdy te ciągniki zrobią kilka tyś mth.

Opublikowano (edytowane)

Wyposażony  był w klimę kogut radio szersze koła obciążniki no i tur. Ostatnio słyszałem że ten silnik w 675dt w jakimś gospodarstwie wystukał 20tyś mth w paszowozie. Ale tylko w ursusie i mckorniku montują jeszcze te silniki 4.4l bo Farmtrack zaczyna montować już jakiś 3.4litra. U mnie ma chodzić głównie w belownicy i turze to wystarczy c-380. A odnośnie ceny to taka luźna gadka bez targowania myślę że za 140tyś wyrwałby go jeszcze z osprzętem do tura.

 

 

 

Edytowane przez Zygmunt1991
Opublikowano

OK, z takim wyposażeniem + jeszcze możliwość negocjacji no to ok. Myślałem że za golasa z turem. 20tyś mth to musiał być dużo używany bo one też nie są aż takie stare. Ale myślę że to możliwe jak na ten silnik, w końcu 75KM z pojemności 4.4l to dość mało przez co silnik jest niewysilony do tego brak elektroniki, filtrów i innych udziwnień żeby tylko spełniać normy spalin też jest na +. Nie wiem czy w połowie tego roku czy do końca roku ma wejść norma IIIB ale wtedy ursus też pewnie przejmie ten sam silnik 3,4 i filtrem DPF, ja będę się starał zdążyć  kupić z tym silnikiem 4.4l jeżeli chodzi o ursusa lub farmtraca ale nadal czekam na decyzję z młodego rolnika, w tym roku to jakaś masakra, mają czas do maksymalnie połowy marca i pewnie decyzje wydadzą w ostatnim tygodniu. Jak będzie decyzja to wtedy będę oglądał dokładniej wszystkie marki i zobaczymy co zaoferują.

Opublikowano

Ja też własnie czekam na MR i też mam nadzieje że uda mi się kupić ten z 4.4l. A apropo młodego to dostałem info że mogą wydłużyć czas na decyzje jeszcze o 60 dni czyli ok 15maja mogą być decyzje.  

Opublikowano

Co ? Przecież w rozporządzeniu było ustawowo do połowy marca. Muszę się przejść do agencji zapytać bo mi jak na razie nic nie mówili. W styczniu złożyłem ostatnie poprawki i czekam. Mam nadzieję że to jednak nie będzie prawda.

Opublikowano

Też właśnie słyszałem podobnie, że będą trzymać ten silnik do kiedy będą mogli a jak już będą musieli zmienić przez przepisy to zmienią.

Opublikowano

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem c380. Dzisiaj pierwszy raz przejechałem się nim. Jechałem po ulicy na czwóreczce prawie maks prędkość i tu ku mojemu zdziwieniu temperatura momentalnie wskoczyła na 110 stopni i niechętnie zchodziła. Dla mnie dziwne bo przejechałem może 0.5 kilometra. Dodam że traktor mi kilka mtg i to może przez to że niedotarty czy coś? Podpowiecie bo jestem skołowany trochę.

Opublikowano

To nie jest normalne. Perkinsa zazwyczaj ciężko rozgrzać do temperatury 80 st, a 110 to już stanowczo za dużo. Jesteś pewien, że silnik tak się nagrzał? Może tylko elektryka szaleje? Czujnik może jest uszkodzony...

Gość a1fe26c2
Opublikowano

Płynu jest pod dostatkiem w chłodnicy? Silnik przypadkiem nie musi być odpowietrzany (jak w niektórych samochodach) po wlaniu płynu?

Opublikowano (edytowane)

No dziwna sprawa że jadąc na 4 biegu temp. ciągle na czerwonym polu i kontrolka od temp się świeci. Co dziwniejsze że wskazówka moim zdaniem za szybko zmieniała wartość. Silnik raczejnie traci tak szybko temperatury(jakieś 10stopni wciągu kilkunastu sekund). To wszytsko jakieś mało prawdopodobne,może rzeczywiście ten czujnik, bo na początku normalnie temperaturę nabierał.

Płyn ma odpowiedni poziom, od razu pojl jeździe sprawdzałem.

Edytowane przez rolnikLUB22
Opublikowano

Potestuje jeszcze jak problem znowu będzie taki sam to telefon do serwisu i ma być zrobione. Nie wiem jak jest możliwe przegrzanie takiego silnika gdy na zewnątrz jest 3 stopnie na plusie.

Gość a1fe26c2
Opublikowano

Tam jest możliwość zmierzenie temperatury płynu chłodniczego przez korek wlewu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika 70 konnego ,który miałby pracować w ładowaczu czołowym Agromasz Mrągowo.Który z poniższych ciągników jest najlepszy do ładowacza?
      -Zetor Major 80
      -Farmtrac 675DT
      -New Holland TD5.75
      -Ursus C-380 (Wiem ,że to samo co Farmtrac tylko kabina inna i pompa hydrauliczna ma większą wydajność)

      I co najważniejsze proszę o podanie ceny .
      Przy okazji jaki ładowacz do takiego ciągnika żeby dobrze współgrał.
      P.S
      Zwróćcie uwagę że Ursus C-380 ma pełne felgi z przodu jakby miał być do ładowacza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v