Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mogłeś założyć panewki BIMET-Gdańsk i nie miał byś problemu.

Ja nie składam profesjonalnie silników ale za mojego żywota kilka złożyłem po szlifach i nowe wały 3P , zetor itp i nigdy mi się nie zdarzyły takie "jaja" żeby coś złapało.

Stad moje zdziwienie.

Mam renomowany zakład gdzie robią szlify , regeneracje głowic i pomp wtryskowych , katowanie korbowodów , osiowanie bloków , naprawa , spawanie itd.

I nigdy nie słyszałem by mieli jakąś reklamacje a mase ludzi do nich wozi części do napraw i każdy sobie chwali.

 

Ale nie dziwie się że ludzią tutaj takie hece wychodzą jak w Polsce jest mase "pseudomechaników" co robią tylko by zrobić i kase wziąć.

Ja ostatnio robiłem silnik u swojej C-360 i jak na razie jest miodzio , ma już chyba coś koło 45mth i wczoraj jak orałem 3 skibami to dymku nie uswiadczyłem , tylko lekki przy gazowaniu, a góra nie góra 3 mu nie braknie.

Ale remont robiłem pomału a z głową.

Opublikowano

@Pol1 nie wyrażaj się laiku! z gówna twarożku nie zrobisz!! pewnie w twoim zakładzie z badziewnych części dostępnych a rynku w polsce składają silniki z przyszłości.... gdybyś miał byle jakie doświadczenie nie pisałbyś takich bzdur, czy robi się pomału czy w normalnym tempie inaczej silnik pracuje? to zależy głównie od części...

 

Sam nieraz trafiałem zbyt długie panewki nie pasujące do łoża, grusze cieńsze to normalne, nie pasujące uszczelki itp. elementy, a w samochodach to już koszmarna plaga, jak ktoś w tym siedzi to od razu poznaje że pudełko jest nieco inne, z innej tektury, w innym odcieniu a w środku byle co...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pol gdzie jest tak renomowany zakład prosiłbym o namiary.

Opublikowano (edytowane)

Zapytaj bobytempeltona skoro taki magik i cudotwórca to nich się wypowiada.

Pozdrawiam i miłego niedzielnego popołudnia.

Czasem lepiej zamilczeć niż coś sie odezwać, krytyków i mędrców jak widze nie brakuje tutaj.

Edytowane przez POL1
Opublikowano

@POL1 z tego co piszesz to tylko krytykujesz kogoś.Ty jesteś tym magikiem i cudotwórcą że nie masz problemów a jak zrobiłeś swoją c360 to 3 pługach na 3 biegu dymku nie puści to jest lepsza od 3p ale w podorywce a nie w orce koło 20 centymetrów.A może skróć troszeczkę tłumik bo wydaje mi się że za daleko ponad kabinę wystaję i nie widzisz dymku.A jeszcze pochwal się ze w tej orce spaliła 3 litry na motogodzinę to będzie potwierdzenie ze ty jesteś magikiem i cudotwórcą.I nie obrażaj bobytempelton bo on w porównaniu do ciebie nie jednemu na tym forum pomógł.Bez obrazy ale poczytaj swoje posty :

Ja jutro ściągam głowice , odkręcam mise i wyciągam korbowoady , zobaczymy jak wyglądają po 6000 mth i czemu bierze olej.Jak będzie duży próg to wymienie zestawy a jak minimalny to dam nowe pierścienie.

Głowice przy okazji zregeneruje, i dam nowe końcówki.

Sorki ze zacytowałem twój post ale najpierw zadajesz dla mnie głupie pytanie a teraz wypowiadasz się jak wielki mechanik i cudotwórca a tak na marginesie to nie zmieniałeś wału ani nie szlifowałeś w swojej c360 a dla czego założyłeś tłoki import a nie Gorzyce a może w tym twoim zakładzie ci polecili a teraz piszesz że 45 motogodzinach jest miodzio.

Żałosne ale bez obrazy.

I tak ten post jest nie w temacie :D :D :DPozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Nigdzie nie pisałem że jestem wilkim mechanikiem , zestawów z tłokiem gorzyckim u nas już nie kupi więc zakupiłem taki który jest w sumie najbardziej chodliwy, to nie mój zakład ale ten do którego mase ludzi z mojego i nie tylko rejonu wożą cześci do naprawy.

Kolego zapraszam Cie do kazimierzy Wielkiej mozemy umówić się na PW specjalnie dla ciebie będę orał na 25-30 cm na 3 biegu i jak ujżysz dymek to ta C-360 jest twoja -----PASI ?

Ja jestem już kolego za stary na spieranie się i kłucenie mam swoje pół wieku i wole w spokoju się wypowiadać a nie prowadzić kłutnie.

Edytowane przez POL1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zadałem grzecznie pytanie, a jaka odpowiedź - przy Tobie czuły wojtek wymięka -_-

Opublikowano (edytowane)

@pol1 gdybym wiedział że tak weźmiesz to do siebie, to nic bym nie pisał, przepraszam serdecznie :unsure: , ale postaw się w mojej sytuacji ja codziennie spotykam ludzi co wtykają mi że muszę poprawić, naprawić bo np; zmieniałem filtry i olej a mu powietrze uszło z tylnego koła, a że ja ostatnio grzebałem to moja wina.... i jestem nastawiony na niektórych ludzi negatywnie...

szczególnie na tych co wypisują i mówią że robili różne rzeczy a potem przychodzą z tym do nas lub pytają na forum, co myśleć o tym?

Aż mi się przypomina piosenka Wojciecha Młynarskiego "a my róbmy swoje"

 

Naprawdę nie chciałem nikogo urazić Przepraszam jeszcze raz. :)

 

Poza tym @balcerek i inni nie uważajcie mnie za kogoś wyjątkowego, jakiegoś znachora itd. jestem zwykłym człowiekiem, też popełniam błędy z których nieraz się wstydzę bo takie błahe :ph34r::D

 

Jeżeli mogę próbuje pomóc, ja jestem laikiem w wielu innych dziedzinach... ;)

Edytowane przez bobytempelton
Opublikowano

Witam wszystkich.Pisze bo mam problem , kupilem c-330 ciagnik chodzi wszystko jest fajnie tylko cos wyje w silniku ma taki dziwny dzwiek i nie wiem co moze byc, jak mozecie to doradzcie bo nie wiem co moze byc tego wina.Moze ktos z was tak mial takze prosze o rady i z gory dzieki;)

Opublikowano

Może wyje ci zawór ograniczający ciśnienie oleju silnikowego ale to dobry znak, pompa daje za duże ciśnienie i zawór się uchyla wydając taki charakterystyczny dźwięk.

Może wyć też pompa hydrauliczna, łożyska na alternatorze, albo piszesz że kupiłeś ciapka to może nie jesteś przyzwyczajony do jego odgłosu.

Napisz coś więcej, najlepiej nagraj jakiś film.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A może masz kota w baku :P , nie nie kot by nie wył tylko miałczał :D , tak poważnie to jak koledzy nabąkneli przydałoby się jakieś nagranie.

Opublikowano

Dokładnie jakieś nagranie. Jak nie to postaraj się dokładniej określić miejsce dźwięku, jego tonacje. Może czy ciągły jest i czy się nasila w jakiś sytuacjach. Jak masz dla porównania, a o to raczej nie trudno, to zobacz jak inne c-330 pracują.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja obstawiam na alternator że buczy, dość częste zjawisko ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

w 30 nie ma alternatora

Z kąd wiesz czy on nie ma? nie pszemy jak ciągnik wyszedł z fabryki tylko co mu może wyć przy silniku panie dokładny.

Edytowane przez esgreg
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Bliższy treścią by był ten:

http://www.agrofoto....leju-w-silniku/

Tylko nie mam pewności czy tu chodzi o układ smarowania.

Wyć może zawór w puszkowym filtrze oleju, ale niech autor więcej informacji poda by była jasność.

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

A może masz kota w baku :P , nie nie kot by nie wył tylko miałczał :D , tak poważnie to jak koledzy nabąkneli przydałoby się jakieś nagranie.

 

Ja obstawiam na alternator że buczy, dość częste zjawisko ;)

 

Najpierw się śmiejesz ze mnie a potem wybierasz jedną z moich opcji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Najpierw się śmiejesz

 

 

ale co?

o tym kocie to było do @Dawca91,bo coś mu wyje a niby z kąd ktoś ma wiedzieć jak nikt inny tego nie słyszy tylko on kolego @Junkers bez obrazy.

Edytowane przez esgreg
Opublikowano

Nie no nic się nie stało, różni są ludzie na tym forum i ciężko jest rozszyfrować kogoś jak się go nie widzi. I właśnie żeby uniknąć nieporozumień jest opcja cytuj, albo używać nicków do kogo się pisze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v