Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym zamontować halogeny z tyłu na dachu ale nie wiem gdzie lepiej montować czy wiercić dziurę w dachu czy lepiej  w kabinie?  Może ktoś ma zamontowane i by mógł podesłać zdj jak ma? I czy lepiej zamontować z przodu halogeny kolo oryginalnych świateł dachowych czy nad kierunkowskazami ?? :)

Opublikowano

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/497361-mocowanie-przednich-halogenow-w-zetorze/#

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/497357-mocowanie-tylnych-halogenow-w-zetorze/#

 

Ja mam tak zrobione.

Co do tylnych halogenów radzę zamontować je na kabinie ponieważ jak ci się zdarzy zawadzić o coś halogenem to uszkodzisz sam halogen a nie halogen z dachem.

Z przodu zamocowałem nad kierunkowskazami.Dla mnie tak jest ładniej, kwestia gustu po prostu. Przewody poprowadź w dolnym słupku przedniej szyby i później w lewym słupku kabiny albo do dołu albo do góry w zależności gdzie chcesz mieć przełącznik .

Opublikowano

Dokładnie, świecą tak żeby dało się pracować chyba że chcesz mieć super jasność to zainwestuj w LEDy które kosztują od około 100zł w górę za 1szt.

Przerabianie instalacji żeby reflektory świeciły dół z górą jak dla mnie mija się z celem. Efekt i tak będzie mizerny.Jak już to lepiej wywalić te górne reflektory, dopasować w miejsca jakieś halogeny i dopiero cieszyć się z przyzwoitego oświetlenia.

Opublikowano

A ja mam jeszcze jedno pytanie. z tyłu mam lampę roboczą z prawej strony stojąc przodem do tyłu ciągnika ( orginalnie) i mam bo widziałem ze ludzie maja 2 lampy robocze z tyłu na błotnikach. Chciał bym założyć 2 lampę. Ale nie wiem który kabel za to odpowiada po drugiej stronie i czy przełącznik w kabinie do tej prawej lampy będzie włączał obie na raz.

Przerabiał to ktoś?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Światła mijania w masce i w dachu nie mogą świecić razem. Tych w dachu można używać tylko jak te w masce przysłania maszyna. Co do lampy roboczej, to musisz zobaczyć, czy na lewą stronę wyprowadzona jest instalacja. Jeżeli nie, musisz dorobić i od razu daj przekaźnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v