Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam Agrotrona 100 rok 2000 jak ustawic w nim Ehr  zeby wszystko gralo, czytalem kilka watkow ale sie nie dowiedzialem , jest duze zielone pokretlo ustawiam na 3 opuszczam plug w czasie jazdy( a on zamiast wejsc tylko troche w ziemie, wchodzi az po rame) i tak jakby pkretlo nie dzialalo, dziwne chyba ze zle cos ustawiam , wytlumaczcie mi krok po kroku co i jak bo instrukcji do niego nie posiadam . Dzieki z gory za odpowiedz

Pozdrawiam

Opublikowano

Zdjecie panela zapozyczone z innego forum , wszystko to samo co i u mnie w agrotronie prosze was o dokladny opis krok po kroku bo juz sie w tym wszystkim gubie hehe Pozdrawiam

post-136488-0-10740100-1412937110_thumb.jpg

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to ustaw pokrętło na 5 i podnoś i opuszczaj tym zielonym dynksem co widać w lewym dolnym rogu

Opublikowano

5 to trochę za wysoko ale między 3 a 4 będzie ok. Trzeba sobie samemu dobrać do pracy. Ale do opuszczania i podnoszenia nie jest to pokrętło tylko przełącznik, o którym pisze @Frytek.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego @asnu z tym zygzakiem to zapewne ustawienie pozycji siłowej jak dasz na maksa z zygzak to przy orce bedzie Ci podnosił i opuszczał w zależności od oporu stawianego podczas pracy u mnie w renówce też jest EHR i we wszystkich innych ciągnikach jest podobnie oznaczone i sąpodobne funkcje także to jest proste jak drut z resztą czemu nie sprawdzacie tego w polu przeciez to jest chwila i wszystko macie podane jak na tacy :P

Opublikowano

To nie jest ustawienie pozycji siłowej, tylko amortyzacja zawieszonej maszyny. jak jedziesz drogą na pole, to żeby Ci maszyna nie skakała jak głupia to przekręcasz na maxa w prawo, a jak w polu podczas pracy to na maxa w lewo.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli przytrzymać przycisk opuszczanie to podnośnik opada do oporu a puścić to powinien wrócić do zaprogramowanej tym dużym pokrętłem.

A ta falka zygzak to Czułość podnośnika (elastyczność w zmianie pozycji)

Edytowane przez ansu
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Bujanie na drodze to raczej nie jest od amortyzacji powinny być inne ustawienia jeśli ciągnik posiada taką funkcję...

Opublikowano

Amortyzację mam tylko na przedni TUZ , ale tam nie ma EHR. Czułość podnośnika to raczej przy regulacji siłowej której nie używam. Pracuję na pozycyjnej plus poślizg z radaru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v