Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
miki7111102

przedni napęd renault 103,14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
miki7111102    0

witam mam kłopot z przednim napędem chodzi o to ze coś mi rypi w kole rozkrencałem i wszystko niby jest ok ale jak jade na napędzie i skrencam rypi cały czas i wdodatku jakby chamowało ciągnik ale jak wyłoncze napęd to rypienie jest durzo cisze i ne chamuje ciągnika juz. co morze być przyczyna tych odgłosów? i tego chamowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4091

Wnioskuję, że zlokalizowałeś odgłos i jesteś tego pewien w 100%! poprzez podniesienie przedniego mostu, zakręcenie kołem, itd...? 

Rozumiem, że "rypi" tylko w jednym kole? Rozumiem, że rozkręcałeś układ planetarny i nie było tam żadnych opiłków (kawałków metalu), ani jakichkolwiek innych oznak zmęczenia lub zniszczenia materiału, ani tym bardziej braku stanu samego oleju?

Opony na obu osiach są w orginalnym rozmiarze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek987    61

Przy skręcie zawsze będzie ci hamować ponieważ przebyta droga tylnych kół względem przednich jest inna, ważne aby na wprost ciągnik toczył się swobodnie bo wtedy będzie opony darło i napęd w d*pę dostanie. Co do "chrobotania" to zrób to szybko bo jak cos ci walnie to koszt będzie o wiele większy. Skoro nic nie zobaczyłeś to znaczy że słabo patrzyłeś albo nie tam gdzie powinieneś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki7111102    0

nie mieniałem opon. Nie było rzadnych opiłków. Łorzyska są w idealnym stanie, krzyzaki tesz nie mają żadnych zarzutów. stan oleju jest nie wiem co morze być powodem tego rypienia. odgłos ma taki charakter jakby metal o metal tarł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    5

Po 1 morze to wielka woda a jeśli rozważasz coś to jest moŻe.

 

Rypi na włączonym czy na wyłączonym? Wał? Podwieszenie itp? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

Kolego rypi Ci przy skręcaniu tak? Dobrze zrozumiałem? Sprawdzałeś łożyska na zwrotnicach? potrafią się fajnie wysypac, szczególnie dolne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×