Skocz do zawartości

New Holland t6.175 Oszukanie power boosta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe czy dało by się jakoś z tego menu serwisowego modyfikować parametry bosta i wolnych obrotów bo np czasami przy postoju siedząc w fotelu niepotrzebnie zawyżamy spalanie wysokimi obrotami.

 

Opublikowano

ja też zastanawiałem się czy dało by rade zrobić coś takiego jak kolega wyżej wspomina

a mam pytanie do was koledzy

dlaczego niektóre t6 mają w kabinie 3 góziki na panelu bocznym a niektóre 5 a inne 7

wiem ze są to funkcje ale zauwarzyłem ze niektóre mają takie coś jak boost włączane guzikiem co to jest takiego ??

Opublikowano

U mnie power booster działa niezależnie od prędkości musi być tylko obciążony ciągnik i nie musi być włączony wom,taki cwany....

 

post-9361-0-42074700-1450885708_thumb.jpg

Opublikowano

ta kontrolka co się zapala przy 1300 obrotach to tylko informuję cię o gotowości boosta a nie że on jest załączony. 

od włączenia mocy dodatkowej nie ma żadnej kontrolki 

Opublikowano (edytowane)

Całkowicie się zgadzam z małym wyjątkiem zapala się również przy 1000,1100,1200-w moim przypadku obroty nie mają najmniejszego znaczenia,jadąc ciągnikiem na pusto bez obciążenia(poniżej oczywiście 12km) nie pali się nawet przy 1500,potrzebne jest znaczne obciążenie np pług,wał z włóką,tak sobie myślę że dużo już nie brak żeby dodawał te 35KM bo to duża zwyżka mocy a ja jej zbytnio nie odczuwam,więc jest tylko gotowość.A przydała by się dodatkowa moc  przy orce szczególnie gleb mozaiki.

Edytowane przez rein
Opublikowano

u mnie w t6080 do chwili kiedy zrobiłem kalibrację skrzyni można było wymusić boosta nawet w orce.Myk polegał na tym że  kiedy opuściło się pług w ziemię to na chwilę włączałem dźwignię hydrauliki (nic tam nie było podłączone) i wtedy boost się załączał i trzymał  aż do  chwili kiedy spadło obciążenie. Ale po kalibracji nie da się już tak. Serwisant powiedział że to typowe

Opublikowano

u mnie case maxxum 110 boost uruchamia się wystarczy ze załacze wałek nawet w połozeniu neutralnym dzwigni do zmiany obrotów wałka 

podzczas orki jest wyrazna różnica ale zato spalanie w bardzo ciężkich warunkach potrafi skoczyć do 20l/h

prawde mówiąc nawet po kalibracji mu to zostało z tym ze nie zawsze się uruchamia serwisant mówił że to moze dlatego ze miał zbyt wysoka temperature

z powodu tego spalania podjołem decyzje o chiptiuningu i teraz to dopiero ciagnik sobie lata i to na niskich obrotach odrzazu spalanie spadło i juz rzadko sie zdarza że uruchamiam boosta po sprawdzeniu na chamowni wyszło że boost dawał tylko 5 KM. i bardzo mnie to dziwiło bo bardzo wyraźna różnica była w orce po wgraniu nowej ścieżki wzrost mocy boosta został na niezmienionym poziomie hamownia pokazuje 5 kucyków więcej a w polu az mu przód do góry podnosi 

serwis stwierdził ze komputer zwariował i musi korzystać z innego czujnika 

Opublikowano

witam odnosnie mocy z użyciem booster wygląda to tak ze mamy dwa czujniki jeden na wale kola zamachowego a drugi na wejściu WOM w momencie kiedy dochodzi do odchylenia czujnika mola zamachowe gdzie mam miejsce bi mas automatycznie elektronika ECU sterownika zwiększa tak zwany wtrysk parcie w T6 6 cylindrowy mowa o 6.8 ccm a o skrzyni 16×16×17 mowa o procesorze DX versia 1.6 - 2.8 i tu jest cwancyk jak zrobić by działał booster w każdym CNH jest menu H3 gdzie jest konfiguracja booster dziś kto posiada znajomość elektroniki jest w stanie zaspokoić każdego klijenta oczekiwania osobiście pracuje w New Holland CNH od 15 lat fakt jest taki ze nie w pl jakiekolwiek pytania kieruje na meila falko107@hotmail.it majac wolny czas odpowiem na wszystkie wasze pytania pozdrawiam

Opublikowano

z tego co wiem to boost nie działał by cały czas bo podczas jego działania wzrasta temperatura nadmiernie i po pewnym czasie sie wyłaczy aż się silnik schłodzi i znów się uruchamia do stałego zwiększenia mocy plecam tuning koszt około 4tyś. netto i w dodatku są oszczedności  w paliwie i oprócz mocy zostanie podniesiony moment obrotowy 

Opublikowano

Na moim przykładzie (posiadam TS135A) mogę stwierdzić, że działa. Sprawdziłem empirycznie. Jeśli chodzi o jego załączanie przez użytkownika jest to jak najbardziej możliwe ale od razu uprzedzam nie z poziomu menu serwisowego (tam można załączyć do celów testowych jedynie- a więc działa do godziny czasu lub do wyłączenie silnika). Jest potrzebny pewien patent. W razie czego PW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v