Skocz do zawartości
zyz1o

john deere opony ;/

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
zyz1o    5

witajcie w jd mam oponki firestone i sa chyba jakies dziadowskie bo sie szybko zdzieraja dwa lata i juz ponad pol bieznika poszlo jeszcze z rok i bedzie kompletnie lysa dodam ze ciagam swoim jd duza przyczepe do sianokiszonki troche za duza ale to chyba nie gra roli wiec powiedzcie mi jakie oony warto zakupic znajomy w fastracku ma trelborg czy jakos tak i wygladaja o niebo lepiej od moich mimo ze jcb ma juz z 5 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Ile h najeździłeś przez te 2 lata? Ciągnik dużo w transporcie, po asfalcie jeździ? Na której osi te opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

1700 mth duzo  w transporcie po asfalcie i drogach piaskowych opony na tylnej osi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ejczbio    24

Odkopię temat... Przednia prawa opona zużywa się nierównomiernie, czyli zewnętrzny protektor jest o jakieś 0.5 cm bardziej zużyty nić wewnętrzny. John Deere 6320, opony Goodyer Optirack czy jakoś tak. Co może być przyczyną? Źle ustawiona zbieżność? Wada opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Wskazuje na to, że jest za duża zbieżność. Mogą być też luzy w przodzie. Wszystko po kolei trzeba sprawdzać. najpierw luzy na mocowaniu osi do ciągnika. Potem układ kierowniczy i na końcu łożyska zwrotnicy. Jeśli nie ma luzów to zbieżność na koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    24

Dzięki za odpowiedź, właśnie miałem to posprawdzać. Ciągnik współpracuje z turem, więc bez problemu przód uniosę, a dowiedziałem się, że jakaś tulejka mogła pęknąć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

nowy traktor i luzy tak ?? zart wez wywal te opony na jakies lepsze i bedzie wszystko dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    24

No więc końcówka drążka kierowniczego do wymiany. Teraz uwaga, oryginał JD 1300zł, zamienniki 700 i 230, zastanawiam się który z zamienników wybrać.

zyz1o trochę przeginka wywalać opony po 2300h przebiegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

no to troche przegialem ale co innego zrobic ?? trzeba sie pomeczyc az sie zjada na sero a to sie szybko stanie widze po swoich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

No więc końcówka drążka kierowniczego do wymiany. Teraz uwaga, oryginał JD 1300zł, zamienniki 700 i 230, zastanawiam się który z zamienników wybrać.

zyz1o trochę przeginka wywalać opony po 2300h przebiegu.

 

Ten zyz1o Wcale nie przegina ja miałem w jd 6150m też taki problem że od nowości się szybko opony ścierały  i jeszcze drgania powodowały te opony wymieniłem na te podobno dobre michelin czy jakoś tak. Właśnie miałem ci pisać o tym drążku też miałem taki problem tylko w pronarze 82a to luzy były i źle mi się bieżnik ścierał ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×