Skocz do zawartości
denis667

Przegląd Ursusa C-330.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
denis667    0

Witam jestem posiadaczem ursusa c-330 który nie miał przeglądu z 10 lat i rejestracja zardzewiała i lampy przednie tylko działają tylko długie pomyślałem aby wymienić całą instalacje bo działa tylko odpalanie i te lampy.Jak go przygotować do przeglądu oprócz lamp ?

Nie ma ręcznego hamulca to i tak przejdzie przegląd bo tak ma hamulce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

No najważniejsze aby swiatła były sprawne i wygląd wizualny w miare :P


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

denis667    0

Mam tam jakieś kable z tylnych lamp tylko nie są podłączone.

Najwyżej to jakoś ogarnę a na przegląd jedzie w czerwcu bo wtedy robię prawo jazdy.Będę nim woził drzewo z przyczepką hds.

Jest tylko że ten ząbek co jest przy tej dźwigni nie zazębia się z tymi zębami przy pedale.

Edytowano przez denis667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

To już lepiej kup nową wiązkę ok 100 zł kosztuje i wtedy podłącz ją pod lampy bedziesz miał pewne . Bo na tych starych nie wiadomo co jest


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

Spróbuj dogiąć tak te zęby żeby się zazębiały po zablokowaniu. Metoda prób i błędów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Ok dzięki za odpowiedź.Po południu popróbuje bo do 15 szkoła. :(

A oryginalnie to najpierw się naciskało ten hamulec nożny a potem tą wajchą koło skrzyni się go blokowało ?

Edytowano przez denis667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Tak.

Co do przeglądu to w ciągniku ma działać wszystko co na drodze potrzebne: światła, oznakowanie pojazdu, hamulce, układ kierowniczy, klakson. Ma nie kapać olej, opony mieć jakiś bieżnik a całość ma się trzymać kupy. Zgodność numerów z dowodem.

Jeśli ciągnik ma instalacje pneumatyczną do przyczep powinna być sprawna, jeśli oczywiście ma wbite w dowód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

Ale nie ukrywajmy faktu że większość stacji w małych miastach czy wsiach przybije przegląd nawet jak tam troche olej leci itp. ważne żeby światła były sprawne oraz hamulce :P Nieraz nie trzeba nawet jechać na stacje bo ci podbiją bez tego. Przynajmniej w mojej okolicy tak jest :P


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Pisz więcej jak łatwo jest załatwić przegląd to za jakiś czas po kontroli jaka ich naleci będziesz musiał mieć wszystko sprawne bo inaczej o pieczątce tylko pomarzysz. ;)

 

Edit:

W sumie to i dobrze by było. :D;)

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan-BP    0

ale male ciagniki mialy byc rejestrowane bez przegladu, jako pojazd wolnobiezny, ktore nie przekraczaja predkosci 30h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maly_1816
      Siemka Ludziska, mam problem z turem przy Ursusie C330. Otóż kupiłem tura 2 sekcyjnego jednak siłowniki od podnoszenia są jednostronnego działania, zasilanie podłączyłem bezpośrednio pod pompę a na powrocie założyłem zawór 3 drożny, jedno odejście od zaworu podłączyłem w miejsce miarki od oleju w skrzyni a drugie podłączyłem pod zawór pod siedzeniem. Wszystko niby tak jak powinno być, tylko że tur nie opuszcza się (opada tylko wtedy gry się pompę rozłączy, jednak i wtedy na wysokości metra w dół szarpie). Cierpliwość i pomysły moje już się skończyły. Gdyby jeszcze tego było mało to wcześniej wpadłem na pomysł aby nie podłączać spływu oleju w miejsce miarki od oleju tylko pod powrót na rozdzielaczu na błotniku, pech w tym że pomyliłem wejścia i zamiast podłączyć się pod powrót to podłączyłem się pod zasilanie i teraz nie ma ciśnienia na rozdzielaczu i słabo podnosi. Ręce opadają!!!! Ma ktoś jakieś pomysły???  




    • Przez adus13
      Witam,
      Mam problem , który dotyczy koła pośredniego w c330 , mianowicie na kole pojawił się luz, koło zostało kupione, ale pan w sklepie powiedział że trzeba wymienić także oś koła, ale nie wiem jak to zrobic,więc proszę o jakąś podpowiedź
    • Przez Szudy
      Witam,na samym poczatku sie przedstwie,jestem marcin,i i próbuje uratowac od zapomnienia mojego ciapka,oraz moje,a raczej powiezone mi poletko o wymiarach 120x40.a teraz was troszke zszokuje,mam 15 lat i jak pewnie pomyslicie,pcha sie tam gdzie nie trza...pewnie tak jest,ale nie tym temat...
       
      Wiec tak moje pytanie brzmi tak,jaki olej kupic do skrzyni biegów,gdyz luxa raczej nie moge dostac,jedynie lux-10,prosilbym o oleje z dolnej pólki,gdys raczej na ten olej moge przeznaczyc 250zl,a wchodzi go 23l.
      Pytanie nr 2,czy ten silnik posiada odrzutnik oleju na wale czy uszczelniacz???rocznik 1981.
      Pytanie nr3,jaki olej wlac do regulatora obrotów,pompy wtryskowej i do zwolnic???zalecany równiez lux ..
      Pytanie pozatematem,wiem ze bedziecie mnie traktowac jak zwyklego dzieciaka,i mozliwie ze bedziecie mówic,zostaw to w spokoju,to nie dla dzieci,ale jakos nie moge zostawic i tak tego poletka odlogiem...aha,co do mechanika to jesli chodzi o 4t z zaplonem iskrowym to jestem dobrze obeznany,co prawda narazie na silniku z zuka i skutera swojego ucze sie,ale lepsze to nic nic.z góry dziekuje starszym kolegom za pomoc;
    • Przez pawelll48
      A więc tak jak w temacie...W przyszłości chciałbym zmienić opony w Ursusie C-330M na jakieś szersze,ale nie wiem jakie mogą być,żeby pasowały na oryginalną felgę.Jest to przydatne iż każdy wie że 30'stka na orka a tym bardziej na wiosnę i na mokrych terenach ma wielkie kłopoty...(w tym roku jeszcze mam orkę na podmokłych terenach i wiem że nie obejdzie się bez jakiś kłopotów[zaczynam teraz przed zimą ponieważ na wiosnę nie wjadę,a na wiosnę wjadę kultywatorem ])
      Z góry Wszystkim Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
    • Przez 36O
      Czy ktos z was robil kapitalke ursusac-330/28??? chodzi mi o kapitalke calego ciagnika zaczynajac od silnika konczac na tyle:P ile gdzies wydaliscie na czesci??
×