Pan_Zagadka

zefir 82TSA czy P5

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zefir
Pan_Zagadka    3

Witam mam pytanie który z ciągników będzie najlepszy do orki belowania i talerzowania. Który jest najtańszy w naprawie, który najmniej pali, jest najwygodniejszy i najprostszy w obsłudze. Innymi słowy reansumując który z podanych modeli to dobra inwestycja na przyszłość. Ciągnik miał by być kupiony jako używany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    133

jesli ograniczasz sie w wybore tylko do tych dwóch, to zdecydowanie p5

 

dlaczego?

bo ma podsespoły europejskie a nie ruskie

silniki bodaze iveco, skrzynia zf z półbiegami i zmiana kieruku jazdy, ponadto mocniejszy, wiecej uniesie na tuzie itp

 

82 to praktycznie rusek z polska nazwą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pan_Zagadka    3

skoro jest na europejczyku oparty to znaczy że pewnie drogi w naprawie i to razi mnie trochę. Znajomy ma pronara tsa i chwali sobie ale niemam pewności co do jego opinni i stąd pytanie czy naprawdę nie można na jego marudzić bo szczerze mówiąc to był bym skłonny bardziej do tego modelu niż do zefira a co do p5 to nie bardzo się oriętuje w temacie i niewiem czy za jego cenę nie warto by było kupić coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin04    65

Ja również bym radził Ci wybrać serię P5 mimo wyższej ceny. Z tymi licencyjnymi Belarusami jest jak na loterii- trafisz na dobrego albo co chwilę będziesz w nim coś robił. Natomiast zarówno na forum jak i u mnie w okolicy posiadacze serii P5 je chwalą ;)


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Jeśli chodzi o cene i prostote napraw to TSA bije na głowę pozostałych dwóch. A pozatym jeśli już coś nawali to zrobi ci go każdy mechanik który ma choć dorobinę pojęcie o MTZach. Co w przypadku P5 i zefira jest raczej wykluczone. Jeszcze jedno jeśli TSA to tylko na krzyżaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez dawidek223
      Witam,
      Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi



    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.