Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wychodzi na to ze sa to 8A bezpieczniki.

schemat_instalacji_elektrycznej1_c-330_112.jpg.

 

Zobacz w legendzie numer 13.

 

Z reszta nigdzie przy standardowych odbiornikach nie powinien poplynac wiekszy prad niz 8A. Najmocniejsze sa Zarowki w reflektorach maja po 45W(drogowe) jest ich 2szt co daje prad 7,5A. Ja zalozysz 10 A lub nawet 15 tez nic sie nie bedzie dzialo. Ale powinny byc 8A. Swiece zarowe nie sa zasilane przez bezpiecznik , prosto z akumulatora.

Opublikowano

Wszędzie założę po 8A tylko tak gdzie reflektory dam po 10A czy 15A powiedz mi tylko który od góry bezpiecznik jest od reflektorów przednich B) Radio se podpiołołem do drugiego wejścia w stacyjce 30 bo są 2 wejścia 30 do jednego wchodzi kabel od rozrusznika a do drugiego kabel od regulatora obrotów prądnicy mogłem tak zrobić nic sie nie stanie ?

Opublikowano

Ktory bezpiecznik jest od czego dojdziesz po schemacie. Ale zabij mnie nie powiem ci czy na gorze to pierwszy czy ostatni ze schematu. Zapal swiatla ktore potrzebujesz i wyciagaj bezpieczniki, no chyba ze boisz sie o komputer pokladowy i ze fazy rozrzadu w silniku pomyli B) .

 

A zarowki jakie w koncu masz zalozone?? Te H4 wlozyles czy Jednak R2 40/50W ??

 

Radio podlaczylej w takim wypadku prosto pod akumulator. I jezeli masz miedzy stykiem stacyjki, a radyjkiem bezpiecznik to jest gitara!!. Jezeli ni ema bezpiecznika to koniecznie jakis zamontoj. 5A bedzie dobry.

Opublikowano

Właśnie najbardziej sie boje o ten komputer pokładowy B)

 

Mam żarówki R2 40/45W

 

Przy radiu jest jakiś bezpiecznik był oryginalnie założony jak kupiłem radio ( na kablu co idzie do radia +)

 

Więc chyba gitara gra B) :)

 

PS. stym komputerem pokładowym to żart :)

Opublikowano

W URSUSIE C330 jak i w C360 powinny być bezpiecznik 8A, ale to już zależy czy masz oryginalną instalację czy po własnych przeróbkach ponieważ czasem coś gdzieś ktoś dopnie i bezpiecznik pali bo za slaby

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam. Ja mam bezpieczniki 8A i żaden nigdy się nie przepalił od przeciążenia. Co do przednich świateł to dla żarówek 40/45W też wystarczy 8A bo przy tych nowych instalacjach są przewody 1 mm2 i przy wiekszym bezpieczniku mogą się zacząć topić przy jakimś przeciążeniu.

Opublikowano

Swiatła tylne drogowe?? Chodzi ci o pozycje??

Ja bym tego wszystkiego do kupy nie spinał. A przewód zasilajacy ten bezpiecznik powinien byc dośc gruby.

Ale jesli chcesz. Bezpiecznik 15A może nie wytrzymać więc 20A.

Opublikowano

Pod starą skrzynke bezpiecznikowa raczej sie nie wpinaj, nie ma w niej wolnego miejsca. I lepiej nie mieszać tego z innymi obwodami.

 

Załóz oddzielny bezpiecznik na przewodzie który zasilisz pod stacyjką. Jesli chcesz aby halogeny działały bez wzgledu na to czy kluczyk jest w stacyjce czy nie to podepnij sie pod styk 30 stacyjki.

Natomiast jesli maja działać dopiero po wcisnięciu kluczyka do stacyjki to pod styk 15 albo 54.

W sprzedaży sa gniazda bezpiecznikowe na przewodzie. Jedne skrecane na stary typ bezpieczników albo do nowych wsuwanych samochodowych.

Jak te halogeny beda działać wszystkie zapalane na raz czy każdy pod inny włącznik??

 

Ten sposób jaki ty chcaiałes pod pozycje to w tedy halogeny działały by po przekręceniu kluczyka na pozycje 1 czyli razem z pozycja.

Ale uważam że to bedą światła robocze które bedziesz chcaił właczać bez innych świateł więc podłacz tak jak pisałem wyżej.

Opublikowano (edytowane)

Czy lampę roboczą LED o mocy 50W można podpiąć w miejsce lampy roboczej tylnej w URSUS C-330 bez żadnego przekaźnika, bezpiecznika? Pytam, bo w instrukcji jest napisane że żarówka w lampie roboczej ma 35W. Jakby miała 35 to wiem, że tylko podłączamy w to miejsce, ale jak ma 15W więcej to co sądzicie? Pozdrawiam

Edytowane przez ankasmi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daniel224
      witam ciągnik landini 160 legend nie odpala reaguje na kluczyk świecą się kontrolki i lampka od pół biegów mruga wyświetla się błąd AL 071 proszę o pomoc
    • Przez mateusz89aaaa
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez pawelmlt
      Witam szukam posiadacza ładowarki Manitou 737 lub pochodnych wyposażonej w dodatkowe oświetlenie robocze. Ładowarka ma bezpiecznik i wolne miejsce w panelu przycisków oświetlenia dołożyłem orginalny włącznik prąd przychodzi i odchodzi we wiązkę lecz nie mogę znaleźć kostki która za to odpowiada w instalacji ładowarki na zewnątrz. Jest ktoś w stanie podpatrzeć to u siebie ?

    • Przez MarianSR
      Dzień dobry wszystkim.
      Jestem nowym użytkownikiem, bo szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Niestety moderatorzy pod żadnym postem nie udostępnili mojego pytania, dlatego tworze nowy temat. Chodzi mi o zwiększenie mocy (chip-tuning). Widzę, że parę osób robiło. Chce się zapytać czy relacje cenowe danej firmy przekładały się do jakości wykonanej usługi. No i oczywiście, jakie firmy polecacie.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każde wpisy. Miłego!
    • Przez elektrycznabajka
      Szukam dokumentacji o nazwie TM3265 pras zwijających John Deere , m. innymi 580.
      Potrzebuję z tamtąd schemat elektryczny prasy.
      Pozdrawiam,Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v