Skocz do zawartości
Santus

Wycena remontu C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
Santus    0

mam pytanie w wycenie uslugi blacharsko lakierniczej chodzi mi ile by kosztowalala robocizna jesli robi jedna osoba ?? prosil bym o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3678

powiedz co masz dokładnie do zrobienia, co to znaczy usługa blacharska??? czy wyszpachlowanie małych wżerów na błotnikach, czy prostowanie maski która spotkała się parę razy ze ścianą???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Santus    0

wyczyszczenie do golej blachy blotniki przod tyl wyklepac je wyszpachlowac w niektorych miejscach polozenie podkladu koloru tak samo z maska tylko ze ona byla prosta to tlyko wyczyscioc do golej blachy jak gdzies byly dolki zaszpachlowac i podklad kolor i kabina wyczyszcenie spawanie niektorych elementow szpachlowanie gdzies i pozniej caly montaz tego i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    51

99% osób nie zaplaci Ci za to tyle ile ta robota jest warta ;) taka smutna prawda. Nawet liczac 20zl/godz. pracy, a jest to zupełnie śmieszna stawka jak za godzine pracy specjalisty.

 

Kiedys wyceniłem znajomemu malowanie blach z c330 (coprawda tylko z jednej strony i on to miał zdemontowac/zamontowac) na 700zl i było i tak za drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Piaskowanie 100zł/h, 2 godzinki błotniki powinny  być zrobione, maska trochę dłużej. Malowanie 250zł za błotnik, maska 350zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob_1972    1

Po pierwsze, co za różnica czy robi jedna osoba czy dwie. Robota taka a to taka.. nie może kosdztować więcej niż.. tyle a tyle. Nie można wyceniać roboty podług ilości ludzi którzy ją wykonują. Jeśli uważasz że jest inaczej, to zatrudnij sobie paru kolegów do pomocy i choćby mieli tylko stać (i polewać), powiesz że "panie... ale nas robiło czterech!". A klient ci odpowie "a g... mnie obchodzi ilu was robiło". Robota nie warta więcej niż... i tyle. Pieniądze sie bierze od roboty, a nie od tego ilu ludzi przy niej było, stało czy robiło!    Sprawa druga "ile kosztuje sama robocizna". Nikt ci nie powie ile "sama robocizna" kosztuje. Jeden będzie robił szybko ale na odpieprz, drugo powoli a dokładnie. Jeden policzy 50 zł za godz, drugi 100 jeszcze inny 150. Franek w szopie jest zawsze troche tańszy niż jakiś zakład blacharski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez wojtek123
      Witam
       
      dzisiaj założyłem nowe siedzenie ze sklepu i mam mały problem bo za wysoko się siedzi i trochę się nie wygodnie jeździ..
       
      Może ktoś zakładał nowe siedzenie i jak u was ono pasuje??
    • Przez stepek
      Witam,
       
      Nie jestem zbytnio doświadczony w mechanice dlatego postanowiłem zasięgnąć rady bardziej doświadczonych znawców w tej dziedzinie.
       
      Otóż, ostatnio podczas pracy Ursusem C360 nieznacznie zaczął opadać gaz ręczny, z czasem ten problem się pogłębił do tego stopnia że obecnie rączka gazu ręcznego nie może w żaden sposób utrzymać się na ustawionej pozycji i opada do najniższego poziomu powodując wyłączenie silnika.
       
      Wydaje mi się, że jest to chyba nieskomplikowany problem, który mógłbym rozwiązać sam, bez konieczności wizyty mechaniki, jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
       
      Dlatego zwracam się z prośbą do Was - jakie czynności muszę wykonać żeby rączka gazu ręcznego znowu mogła być ustawiana w wybranych pozycjach bez samoistnego opadania.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez Pufcorek
      Witam
       

       
       
      Jak ta podłoga się fachowo nazywa ? Co sądzicie o takiego rodzaju podłodze do c-4011 / c-360 ?
       
      I czy jest droga ?
       
      Z góry dzięki za odpowiedź .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.