ImGrzechu

Fendt 600- problem z EHR

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ImGrzechu    0

Witam, kto powie za co odpowiadają wszystkie pokrętła w panelu EHR? Jak podnosić i opuszczać maszyne? Dlaczego powolu podnosi? Dziękuje za informacje :)post-42017-0-22141200-1320572114_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

Jedziemy od początku

1-ustawianie z siłowej do pozycyjnej tylko musiał bym spojrzeć w któą jest które,

2-falowanie ustawianie szybkości działąnia siłowej czy jakoś tak (czułość na obciążenie)

3-szybkosć opuszczania

4-wysokość na jaką ma podnosić podnośnik

5-tak jakby reczne podnoszenie, ustawianie opuszczania tutaj poprzez pokrecanie mozęsz sobie ustawiać wysokosc TUZu tak jak byś normlanie przesuwał dźwignie

6- szybkie podnoszenie i opuszczanie na zadane wysokości oraz na środku STOP

Mniej więcej tak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

panowie mam takie pytanie czy fendt 611 lsa da rade w 5 skibach obrotowych?? mam teraz 4 ale myślę o 5 kvernelanda warto brać taki pług ??? do takiego ciągnika ziemie mam od 4 do 6 klasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ImGrzechu    0

panowie mam takie pytanie czy fendt 611 lsa da rade w 5 skibach obrotowych?? mam teraz 4 ale myślę o 5 kvernelanda warto brać taki pług ??? do takiego ciągnika ziemie mam od 4 do 6 klasy

Fendt da rade, ale czy warto go katować? Dużo masz do orania? Może raczej rozkręć swojego kvernelanda na max i będzie efekt 5 korpusów jakiegoś mniejszego pługa. Kverneland robi bdb pługi więc można z nich dużo wyciągnąć z dobrym efektem. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

kverneland na maksa rozstawiony jakieś 176 cm niestety i nie ma co w nim robić a prędkość 4 szybka ponad 10 km i to jest za szybko stanowczo myślę żeby zejść 1 bieg niżej i 5 skib zapodać jakby nie dawał rady to odkręci się 1 oglądałem pługi z systemem vario ale chyba fendt nie da rady 2 para hydrauliki bo penie na 1 parze nie będzie działał co o tym myślicie

Mam jeszcze pytanie mam 2 pary wyjść hydraulicznych czy się da w fendzie 611 lsa obsługiwać te 2 wyjścia np. przy takim pługu z vario ?? jeśli tak to jak to zrobić bo u mnie tylko 1 para działa a druga nie i nie wiem czym to jest spowodowane proszę o pomoc a to pług który wpadł mi w oko

http://otomoto.pl/plug-obrotowy-5-kverneland-eb-85-z-walem-5-skibowy-vario-eb85-pacomat-A113797.html

Edytowano przez Arturos21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gmari72    0

Witam, mam problem ehr Fendt 611 1993 rok. Sterownik ehr się grzeje przepracuje około 1 godziny po czym przestaje pracować. Nie reaguje na nic. Po wystudzeniu pracuje nadal. Przekaźnik w sterowniku był już sprawdzany.

Proszę o pomoc, co może być przyczyną?

Edytowano przez gmari72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

Pewnie oporność cewek elektrozaworów sie zmieniła(zwarcie?)


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gmari72    0

Po uruchomieniu bardzo wolno podnosi i opuszcza. za 2 i kolejnym razem jest już normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majsterus    1

Witam

Mam problem z ehr w moim fendzie, a dokladnie to przestał działać.

Uprawiałem pole i po dojechaniu do granicy chciałem podnieść maszynę ale nie mogłem. Ehr wogóle nie reagował, a kilka min wcześniej wszystko było ok. Co się stało?

Proszę o szybką odpowiedź.

 

Z góry dzięki za Waszą pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majsterus    1

Witam

Możesz mi wytłumaczyć gdzie on się znajduje? Czy muszę rozkręcać ten panel, inaczej się nie da?

Sorki ale mam ten ciągnik od niedawana i jeszcze się z nim nie zapoznałem:).

 

P.S. Ostanio patrzyłem i ehr działał, a poźniej nie działał. Możliwe że coś nie łączy nie wiem.

Edytowano przez majsterus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

jak raz dziala a raz nie to nie bezp pewnie cos ci nie laczy odkrec panel i poczysc wszystkie zlaczki pewnie cos tam raz styka a raz nie zobacz czy niema gdzies przetartego przewodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majsterus    1

Odkręciłem panel i wyczyściłem złączki, przewodu przetartego nie zauważyłem. Pojechałem już wieczorem na pole i ehr zadziałał kilka razy, coś ok. 15 i przestał działać :(. Po przyjeździe do domu sprawdziłem jeszcze raz ale dalej nic. A dzisiaj rano znowu działa <_<. Już nie wiem co jest z tym ehr?

 

P.S.

Jak właściwie powinno się używać ehr przy rożnych pracach np. orka, agregatowanie, siew, koszenie trawy itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ehr po prostu sie zacina a w twoim przypadku zacinają się sówaki połozenia ehr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majsterus    1

ehr po prostu sie zacina a w twoim przypadku zacinają się sówaki połozenia ehr

 

To jaka jest na to rada, co trzeba zrobić i czy sam mogę to wykonać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sówaki połozenia ehr

A co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majsterus    1

Witam

Podpinam się pod temat. Też mam problem z ehr w moim fendzie 612 93r.

Po przepracowaniu ok 1 godz. ehr przestaje działać :(.

Czy jest to wina zmiany oporności cewek eletkrozaworów jak pisał kolega wyżej i jak to sprawdzić(sorki ale z elektroniki jestem słaby) :).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najlepiej omomierzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zmierz kilka innych cewek i będziesz wiedział, która ma odstępstwa od normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


    • Przez Niemczol
      Witam, mam problem ze skrzynią auto power, podczas jazdy wyłącza bieg I za chwilę ponownie załącza. Kod błędu jaki mam zapamiętany to: 365689. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez kuba121426
      Witam.Ma problem mój fendt w zimę ciężko pali.Chciałbym założyć do niego świece żarowo tylko nie wiem jak.Może ktoś
      z was zakładał i mógł by mi napisać  lub podesłać schemat.Model: Fendt 105 ls turbomatik  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.