Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam t.4 75 power star..... nie polecam. Sam fakt ze robił go turek dla porównania mam tez t6070 który jest skłądany w anglii i powiem wam ze jest straszna różnica w wykonaniu, przed zakupem myślałem ze to nie ma wpływu ale w trakcie okazało sie ze jednak ma a miznowicie po 1 sezonie odkręcił sie wał przeniesienia napedu na przednia oś uszkadzając przy tym inne podzespoły a dla czego bo był źle dokręcony. Następne wady kable w słupkach podczas jazdy stukają w kabinę, przewód od klimy podczas pracy ciągnika drży i i stuka o kabinę, skrzynia ma niedobrane przełożenia do pracy w polu itp itd za te pieniądze mogłem mieć zetora proxime plus z pełnym wyposażeniem, tak zrobili znajomi i są zadowoleni a u mnie w 1 roku był serwis z 8 razy i za kazdym razem do czego innego a no i podnośnik tak jak kolega pisze pulsacyjnie opada a z cięższą maszyną  leci w dół jakby ktoś ją zrzucił!

Opublikowano

oczywiście zgłoszone do serwisu. Po wielu próbach i po wymianie zaworu głownego od podnośnika dopatrzyli sie ze jest tam tak mała śrubka na zaworze którą zmniejsza sie i zwieksza wydatek. Ustawili opadanie na bardzo powolne tyle tylko ze kazali mi opuszczać tą krótszą rączka ok myslałem ze problem rozwiązany.... niestety po 2 miesiącach wszystko wróciło :D  a ja juz nie mam siły na ten traktor i na ten serwis olałem temat i pulsuje dalej

Opublikowano

Rolmax! ;[  A oprócz tych wszytskich wspaniałych doświadczeń z t4 dochodzi jeszcze sprzęgło którego nie są w stanie wyregulować bo ma wade fabryczna o czym sie dowiedziałem po usłyszeniu 100 innych wymyślonych przyczyn! Objaw jest taki ze nie da sie płynnie ruszyć np opryskiwacz 2000L zalany, żeby ruszyć nim na polu to wygląda tak: puszczam powoli sprzęgło nic.... nic... nic... i naglę coś zajęczy, czapka spadnie z głowy no i dopiero jade. Słyszałem od kolesi w kielcach na targach ze jakiś facet juz walczył z dilerem w kwestii tego sprzęgła, podobno coś mu tam szlifowali podcierali itp (poprawiali fabrykę) i podobno teraz jest znośnie. Spróbuję złapać kontak do tego kolesia to zapytam jak to teraz po naprawie wygląda. Jak złapie kontakt do gościa to wypytam i napiszę jak to wszystko teraz wygląda.

Opublikowano

Gdyby to było takie proste to juz dawno bym to zrobił są pewne zależności przez które musze sie jeszcze z nim meczyc. Ale jak tylko bedzie taka możliwość to pojawi sie na allegro. juz niedługo

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v