Skocz do zawartości
acdc

Jaka prasa rolująca do Zetora 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Prasa
acdc    0

Panowie potrzebuję porady, wskazówek jaką prasę kupić do Zetora 5211. Budżet około 20tys. Wymagana: owijanie siata + sznurek, na pasach ewentualnie łańcuch, podbieracz około 180cm, dobry dostęp do części i mało awaryjna . Prasowana będzie: słoma, siano, w przyszłości sianokiszonka. Zestaw będzie pracował głównie na usługach. Niestety w temacie pras jestem zielony, więc miłe będą wytyczne co w miarę dobra prasa powinna mieć na wyposażeniu.

Edytowano przez acdc

nunu85    82

takie rzeczy tylko w erze.

ten traktor jest za słąby do jakiejkolwiek prasy rolującej to raz.

dwa: znaleść zdrową prase na siatke i sznurek z szerokim porbieraczem za 20k też łatwo nie bedzie.

bartek1992    34

Co Ty gadasz że za słaby. JD 550 może spełniać twoje wymagania

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    82

toż ten traktor ma 44KM, to ja nie wiem jak ma zrobić dobre bale.

Może jakieś sflaczałe ukręci, ale dobrze ubitych na pewno nie.

Bartekj1994    111

44km to jest mało do jakiejkolwiek pracy zachodniej. U mnie przy NH 648 Zefir 85km przy dobijaniu i mokrej trawie schodzi z obrotów momentami a u sąsiada Krone z Ursusem 5314 72km to też słabo dobija bo nie daje rady. Kiedyś próbował włączyć rotor na sianokiszonce to ursus tylko chmure puścił i padł.

nunu85    82

a widzisz w wymaganiach, że autor chce podbierzcz 180cm?

ps

jakim traktorem z nią prasujesz?

ps2

na yt jest filmik jak z kr125 (bądź 130, nie pamietam dobrze) jeździ ursus c360 3p. On ma 48KM, a operator jeździł z gazem w podłodze, z otwartą maską, bo silnik sie prawie gotował i sam wasciciel w komentarzasch stwierdził, ze tylko rok tak jeździł a potem kupił mocniejszy traktor.

Wiec do prasy te 50KM to jest absolutne minimum, a najlepiej to od 60 wzwyż.