Skocz do zawartości
Kamilek1

dominator 66 - reugulacja

Polecane posty

Kamilek1    17

Witam niedawno kupiłem Dominatora 66, prosze o pomoc w ustawieniach na pszenice i jęczmien , dokładnie obroty młucarni , wysokość klepiska , wiatr , ustawienia żaluzji i na jakim biegu kosicie pozdrawiam i prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2331

poszukaj sobie podobnego tematu z ustawieniami dominatora 96 , wszystko tam opisalem u Ciebie w 66 bedzie podobnie , co do biegu to zalezy jakie zboze, jak bedzie slabe to i 2 pocisniesz a jak geste albo lezak to 1 bedziesz szedl bez przyspieszacza.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek1    17

wklepuje w wyszukiwarke dominator 96 i nic znalesc nie moge wiec gdybys był tak mily to napisz jeszcze raz badz link podaj, z gory dzieki Pozdr

 

oo juz mam ;D dzieki :) tylko powiedz mi do jeczmienia jakie zastosowac ustawienia ? I jeszcze jednooo jak na oko da sie ocenic obroty mlucarni? bo mam zepsuty czujnik i obortomiesz mi nie chodzi a w tym sezosnie go raczej juz nie wymienie, bo inne rzeczy wymienilem i szkoda mi kasy na niego bo znalazlem za 700zł gdzies podrobke wiec sporo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    2331

zobacz czy prad dochodzi do czujnika, wez multimetr , nie pamietam ile tam powinno byc V ale jakos malutko, jak poczekasz do jutra to Ci sprawdze u siebie i powiem, sam czujnik jak nie jest jakos mechanicznie uszkodzony mocno da sie naprawic. A i czy dziala Ci przelacznik ten taki jak od kierunkow w ursusie podobny nad obrotomierzem ? co przelacza sie nim pomiedzy obrotami wialni a czujnikiem w skrzyni ?

 

co do jeczmienia to otwor 1-2 na duzej dzwigni od gory , mala dzwignia srodkowy, waitr zalezy tak ok.800-850, obroty wialni tak z 1200 ale jak Ci nie pokazuje to ciezko bedzie ustawic.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek1    17

problem w tym ze tam zostala sama obudowa po czujniku a wiec go w zasadzie tam nie ma takze nie mam co sprawdzac :) ale dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2331

u mnie w miescie jest sklep z czesciami do zachodow , za taki czujnik kiedys chcieli 180 zl . Zadzwon, zapytaj wygogluj sobie "Siedlce Mirtrans" bo 700 zl to troche odstrasza.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LUKAS616
      Mam claasa dominatora 88s. Ostatnio popsuł mi się rozdzielacz. Rozebrałem go i okazało się, że był pęknięty talerzyk sprężyny. Włożyłem go i problem polega na tym, że jak przesunę dźwignię sterowania do przodu ( np. opuszczanie hederu) to drążek sam wraca na położenie neutralne (działa sprężyna), a jak przesunę dźwignię w drugą stronę (podnoszenie) to dźwignia pozostaje w tym położeniu i nie wraca do neutralnego położenia. Czy ktoś miał podobny problem i podzieliłby się co jest nie tak.
    • Przez Michu6630
      Witam planujemy kupić drugi kombajn jesteśmy już zdecydowani na 5 klawiszowego claasa maxi i tu zadaje pytanie do znawców 😂 czym różni się claas maxi 88 od 98 wiem ze claas 98 ma silnik Mercedesa a 88 jest ciężko znaleźć z mercedesem niestety na tym moja wiedza się kończy xd.Proszę o pomoc jakiego claasa wybrać
      PS.mam jeszcze jedno pytanie czy lepszy będzie claas na szarym podwoziu czy na zielonym.
    • Przez machony
      witam mam pytanie jak ustawić szczelinę po między klepiskiem a cepem dodam że interesuje mnie regulacja   śrubami  po obu stronach   kombajnu claas dominator 76
    • Przez Szymek889
      Witam, posiadam kombajn claas dominator 80, mam problem z nierównym podnoszeniem heder tzn widać że pierwszy podnosi siłownik z prawej strony po chwili dopiero lewy przez co heder jest przekoszony, tak samo dzieje się też z podnoszeniem motowideł najpierw podnosi się z prawej strony dopiero po chwili z lewej. Nie mam pojęcia gdzie leży problem. Czy może być to rozdzielacz? Miało by to związek z hederem i motowidłmi?? 
    • Przez marek2012r
      Witam. Czy posiada ktoś może schematy instalacji elektrycznej Claas Dominator 106 w formacie pdf? Z góry dziękuję za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.