Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
przemek704

problem w rewersem 681.4S

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
przemek704    1

Witam!Nie mam dużego doświadczenia z ciągnikami renault ale mam coś takiego do kupienia jak renault 681.4S z 1984 roku sprowadzony z Norwegii i mam kilka pytań:

1. Czym różni się model 681.4S od 681-4 bo podobno są to dwa różne ciągniki

2. Egzemplarz który oglądałem ma problem z rewersem, czasami, średnio co drugi raz jest problem z wrzuceniem wstecznego, dźwignia wchodzi ale słychać zgrzyt i ciągnik nie jedzie, przy ponownym wrzuceniu wstecznego (czasami trzeba trzy razy próbować) bieg wchodzi i już go nie wyżuca i ciągnik jedzie. Czy aby usunąć taką awarię trzeba ściągać kabinę lub rozpoławiać silnik? Taką informację dostałem od jednego mechanika (może chciał mnie zniechęcić), jakie są mniej więcej koszty robocizny aby to usunąć? Podobno tego typu problem z rewersem się zdarza (tak się dowiedziałem w sklepie gdzie można kupić części aby to naprawić) koszt części to ok 1500 zł tylko pytanie czy wymieniać wszystkie elementy czy tylko to co jest uszkodzone (podobno trzeba wymienić wodzik jakieś dwa pierścienie mosiężne (synchronizatory) i łożysko igiełkowe).

co o o tym myślicie? robił ktoś coś takiego?

3. na przewodzie paliwowym idącym do pompy wtryskowej jest zamontowany jakiś kranik, zawór podobno oryginał, który przecieka i trzeba go zakręcać po zgaszeniu silnika (nie wiem czy cieknie też podczas pracy silnika - pewnie tak)

4. jest urwana jedna poduszka trzymająca kabinę, duży koszt naprawy?

 

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym kosztem naprawy to możesz się trochę przeliczyć, jeżeli potrzebne są te części o których piszesz to w najlepszym wypadku będą to jedyne koszty, zazwyczaj jest tak w tych skrzyniach że, jak rozbierasz całą skrzynię to łożyska lubią się rozsypywać, po drodze coś tam wyskoczy podejrzanego i też trzeba od razu wymienić, wiadomo koszty rosną, jeżeli naprawa rewersu to nie trzeba rozbierać całej skrzyni. Jeżeli chodzi o sposób rozbierania to najlepiej zrzucić kabinę lub dobrze ją podnieść z przodu i odchylić maksymalnie do tyłu i zblokować. Z doświadczenia wiem że części do tych skrzyń nie są tanie (ale wiadomo do wszystkich zachodnich są ogólnie dużo droższe niż np. do ursusa). W moim regionie koszt robocizny naprawy takiej skrzyni to 2,5 tyś. netto. Osobiście wolałbym kupić taki ciągnik z uszkodzonym silnikiem niż skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suchy24575    5

miałem kolego ten sam problem tylko w 106-14 :) w kabinie pod nogami jest pokrywa i dostałem się do rewersu :D okazało się że na wodziku załanczającym rewers prawie scieło srube wymieniłem nadała się z c 360 i smigam B) obyło się bez kosztów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemek704    1

no właśnie, z tymi kosztami odnośnie skrzyni może być różnie, wstępnie dogadałem się ze sprzedającym, że ma sam t naprawić i jak cos to będziemy handlować na sprawny ciągnik, proszę tylko o poradę jak to sprawdzić czy naprawa została wykonana poprawnie, a co powiecie na temat wymiany poduszki kabiny i tego cieknącego zawory na przewodzie idącym do pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skatuuu
      Witam, mam problem z ładowaczem mx8. Kiedy podnoszę go do góry wszystko gra ale gdy chce opuścić to opada ze 40 centymetrów po czym się blokuje. Aby opuścić go o kolejne 40 centymetrów muszę wykonać ruch joystickiem od siebie wtedy puszcza. To samo dzieje się gdy chce zmienić położenie łyżki, kiedy daje joystick do siebie nie reaguje dopiero kiedy kilka razy machnę od siebie wtedy się odblokowuję. Co może być tego przyczyną ? Czy to coś z tymi elektrozaworami ? Jedna z tych czarnych cewek była zapieczona.  

    • Przez maciek916
      koledzy ma problem z podawaniem siatki to znaczy owija się ona na gumowym walcu kombinowałem już  na wszelki sposoby myłem walec sypałem go talkiem bo mówili mi że siatka się może przyklejać  poluźniłem docisk walca stalowego bo jedynie on był inaczej wyregulowany niż podaje instrukcja ale teraz z hamulcem nie może pociągnąć siatki trzeba go ponieś na początku ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze zrobić i jaka siatka jest do nich najlepsza
    • Przez Grzegorz80
      Witam mam problem z manitou 845 nagle zginął gaz sprawdzałem linke i potencjometr na końcu linki i pomysły mi się skończyły pompa cata  chyba ze jest coś pomiędzy ,proszę jak ktoś coś wie o pomoc
    • Przez Eryk122
      Witam,
      Zakupiłem traktor Case 1056xl z Holandi który nie był nigdy rejestrowany ,aby go zarejstrować w PL musi przejść szczegółowy przegłąd tzw "zerowy" 
      Niestety diagnosta nie potrafi znaleść numeru seryjnego nabitego na traktorze i bardzo się o to czepia.
    • Przez Galik
      Czy miał ktoś może problem z wymontowaniem widocznego na zdjęciach elementu który jest na wieloklinie.. Ściągaczem po polaniu WD 40  nie chce się zdjąć.



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.