Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
konrad97    0

Witam, wiem, że były tematy na temat tego ciągnika, ale nic ciekawego tam nie wypisałem . :/

A wiec tak mam do was kilka pytań ( Proszę o wypowiadanie się tylko użytkowników którzy korzystali z tego ciągnika )

1) Jak się sprawuje ten ciągnik ( awaryjność, spalanie, itp )
2) Jaka może być przybliżona cena ciągnika bez TUZ'a przedniego i WOM, oraz ile by kosztował z TUZ'em i WOM ( ile mniej więcej się dopłaca za TUZ'a i WOM )
3) Czy polecicie ten ciągnik ?
4) Poradził by sobie z jakimś agregatem 3m na aktywnej bronie ? Czy lepiej brać agregat zwykły ?
5) Dał by radę z 5 skibowym obrotowym ? Czy lepszy będzie 4 skibowy ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

Awaryjność jest mała,a spalanie nie oszukujmy się małe w nich nie jest ;)Na resztę Ci i nie odpowiem ,bo  nie wiem który HSX jakiej mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0
(edytowany)

Sorki zapomniałem napisać, ciągnik to: Zetor Forterra HSX 140

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zetor Forterra 140 HSX spalanie w orce od 12-16 l/ha (16l z 5 obrotową ) prędkość od 8-10 km/h . Z piątką daje radę ale lepiej żeby był na kole .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52
(edytowany)

Każdy chwali co ma wiadoma sprawa :lol:

 

Jak na ha to duże spalanie ja agrofarmem 96km 9-10 l na ha spale orząc 4*35 z prędkością 9km/h

nie rozumiem jak prawie 140km nie da rady 5 obrotowej

Jest to tani i jakościowo nie najgorszy ciągnik ale spalanie maja duże i to prawie każdy wie...

Zetor jest uwsteczniony i nikt niech temu niech nie zaprzecza większość ciągników zachodnich maiły takie wyposażenie już dawno temu, Zetor chwali się amortyzacja kabiny, przedniej osi i skrętnymi błotnikami 10 lat temu było by się by czym chwalić ale nie dziś :lol:

Zetor sprzedaje się jedynie w krajach biedniejszych na zachodzie prawie nikt tego nie kupuje... -_-

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59
(edytowany)

zależy jaka ta 5 obrotowa jest i na jakiej ziemi pracuje, to że 140 KM nie daje rady z 5 obrotową to żadna nowość bo czasem i 4 ma co robić

Edytowano przez qazi
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już prawie kupiłem ten ciągnik ale po przejażdżce stwierdziłem że w kabinie jest równie głośno co w moim 25 letnim 7211:/ W dodatku mają drogie finansowanie fabryczne jeżeli komuś na tym zależy. Zamawiany 140hsx w max wyposażeniu to jakieś 220 netto na dzień dzisiejszy. Jak dla mnie drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52
(edytowany)

lepiej kup case maxxum jest cenowo droższy ale jak weźmiesz rozsądne wyposażenie to niewielka różnica w cenie.

Naprawdępolecił bym ci go :D

Edytowano przez agrorobert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0

Właśnie nad maxxumem teraz się zastanawiałem . Ogólnie można powiedzieć miał bym 3 ciągniki do wyboru. Case Mxxum 140 , Class Arion 620 lub Steyer jakiś 130+koni .

 

Tylko czytałem że te ehr itp są dziadowskie bo po 2-3tyś mth silnik do wymiany czy coś . No ale nw . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0

Możliwe . Też do końca temu nie wierze . Bo jak by tak było to to są za dobre marki, żeby nic z tym nie robili . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Recyrkulacja spalin jest obecnie stosowana we wszystkich silnikach, jest to trochę ustrojstwo ale nie skraca tak drastycznie żywotności silnika. Są marki gdzie przy niewielkich modyfikacjach można to odłączyć. W Zetorze idzie to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez grazia80
      Witam 
      Mam problem z manometrem powietrza,mianowicie po włączeniu stacyjki pokazuje cały czas 0,6 bara co może być przyczyną ,podejrzewam czujnik na butli czy jest możliwość sprawdzenia go np omomierzem.Dodam że uw czujnik ma u mnie jedno wyjście
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez chwiolas
      Witam. Zastanawia mnie czy macie również problem z prasowaniem Forterrami. Chodzi o przypadek gdy są duże lusy słomy albo ściernisko jest wysoko. Mam forterre 110 hsx i forterre 135 i obie mają tak zaniżone mocowanie zaczepów że słoma normalnie się podwija i zapycha pod ciągnikiem. Chyba nie ma możliwości przesunięcia tego mocowania do góry? Jak sobie z tym radzicie?
    • Przez lukasztusin123
      Witam kupiłem zetora 8145 w którym ciężko ze zgrzytem wchodziły biegi oraz ciągnęło sprzęgło.
      po rozjechaniu Wymieniłem : Słoneczko, piasta napędu WOM, tarcza dociskowa była nowa i w bdb stanie więc zostawiłem, tarcza sprzęgła nowa, koło zamachowe było już nowe i w bdb stanie, łożysko oporowe zmieniłem na nowe wyższe 45mm, nowa tuleja wyciskowa + nowe widełki i cięgło regulacyjne. piaste WOM i tarczę sprzęgła założyłem na 100% dobrze (tarcze krótszą piastą w stronę skrzyni. Po zjechaniu jest tak samo co przed "naprawą".
      Zrobiłem pomiary i po wciśnięciu pedału sprzęgła łożysko oporowe pracuje max 10.5mm, natomiast skręciłem na wierzchu docisk z tarczą do koła zamochowego i po wciskaniu prasą hydrauliczną tarcza zwalnia się przy 13-14mm wciskając słoneczko. stara tarcza była zwykła pełna i tutaj pytanie czy w docisku typu słoneczko nie powinna znajdować  się 6ramienna tarcza ceramiczna? czy to może być problemem złego wysprzęglania tarczy?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.