Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Problem John Deere 6110 rewers, elektryka.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Niedawno nabyłem John deere 6110. Wszystko było wporządku, kiedyś ciągnik sie zatrzymał, przepalił sie bezpiecznik, zmieniliśmy i wszystko chodziło. Ale sie pogorszyło. W tym momencie na wyświetlaczu za kierownicą świeci sie d1A, a co najciekawsze przy włączaniu kierunkowskazów zmienia się na HCU, b1F, bCU.

Skrzynia siedzi w nim AutoQuad z rewersem elektrycznym przy kierownicy. Przy właczonym jakimkolwiek biegu, gdy rewers przerzuce do przodu to zaczyna pikać i mruga N, do tyłu jest to samo. Natomiastgdy wyłacze bieg i gałke ustawie na hamulec skrzyni i włacze wtedy rewers to nic nie piszczy ani mruga, i dopiero po 5 sekundach zaczyna mrugać i piszczeć. Wziołem sie na sposób i wymontowałem czujnik z hamulca właczyłem bieg a ręczne przytrzymałem czujnik w pozycji jakby był załączony hamulec skrzyni po czym załaczyłem rewers do przodu i ciągnik ruszył ale oczywiście trwało to tylko wspomniane wcześniej 5 sekund.

Oczywiście przejrzałem wszystkie bezpieczniki i przekażniki, wszystkie działają, a z ciągnikiem jak był problem tak nadal jest. Ręce opadają.......

Jak macie jakieś przewidywania co mogło sie stać to piszcie, będe sprawdzał pokolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1422

Pod komputer podłącz panie, tylko komp jeden wie co z dżondirem dzieje się. Tylko komp, panie tylko komp, tam czujników jest ze sto każdy pewnie po 2100zł, tylko komp prawdę zna który czujnik d dał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zukasz    2

haah kolego masz wlaczony tryb diagnostyczny, bo tej usterce z bezpiecnznikiem wlozyles bezpiecznik w puste pole bodajze f10 takze wyciagnij go z powrotem i smigaj dalej do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grey6    11

Tak jak piszecie traktor jak jest diagnostyczny pyka i nie jedzie. To 1-szy od lewa drugi rząd. Miałem ten numer też na początku. Przyjechał gostek co sie zna sekunda i po sprawie.

Edytowano przez grey6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez roberto2005
      Witam, chce wymienić cepy w JD 945 . Zakupiłem już cepy (zamienniki). Mam takie pytanie -czy cepy montuje się tak jak np. w bizonie- powinny mieć jedna wagę ( waga poszczególnych cepów waha się +- 200g)
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
           
         
    • Przez michalnh
      Witam,
      Mam problem z moim John Dereem 6210 mianowice niekiedy podczas jazdy ciągnik sam zwiększa sobie obroty, obroty falują w górę samoczynnie czy ktoś z was miał taki problem i mógłby podpowiedzieć co było przyczyną?
       
      Z góry dzięki, pozdro 
    • Przez Mateo111
      Witam pomoze ktoś co to za błąd miga na niebiesko ta literka (i)Z góry dzięki.i dzie się tu załańcza przodni napęd i blokady.


    • Przez patryk1213
      Witam, mam problem w moim john deere 6220 premium, pomiędzy 1500 a 2000tyś obrotów zaczyna przerywać i strzelać, zapala się kontrolka od świec, filtry są wymienione, zbiornik też czyściłem. Nie mam już pojęcia co może być tego przyczyną, z góry dziękuje za odpowiedź. 
×