Skocz do zawartości
MarekTafel

John deere słabo działa hydraulika

Polecane posty

MarekTafel    0

Witam mam John Deere 3040 i slabo działa w nim hydraulika tylna pompa podnosi pulsacyjnie a wspomaganie ginie na wolnych obrotach po przegazowaniu wraca wszystko do normy na chwile pompa sprawdzona pompa podajaca w skrzyni nowa filtr dzis wymieniony i to samo macie jakies pomysły co to moze byc i dodam ze na wolnych obrotach wałek wom nie działa dopiero jak dodam znacznie gazu to kreci sie na wolnych obrotach sam sie wyłacza . Proszewas o pomoc bo nie da sie nim juz jezdzic :/

 

dodam jeszcze ze wczesniej miał opiłki w oleju z powodu ze starła mu sie tarcza hamulcowa i jak pompa struka ta przy chlodnicy wszystko dziła jak przestaje stukac wszystko umiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cześć ja nie mialem do czynienia z takim John deerem , ale ta pompa co masz przed lub pod

Chłodnicą jest tloczkowa dlatego w starszych john deerach slychac ten stukajacy dzwiek jak sie uzywa hydraulik.

Jak miałeś opilki metalu bo poszła tarcza hamulcowa to poszukaj filtra oleju na doplywie do pompy

Może być zapchany filtr sprawdz dokladnie bo musi byc filtr na doplywie do pompy bo jest bardziej

wrazliwa na opilki niz pompa zebata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Rozumiem, że olej zmieniłeś. Jeśli nie znowu któraś pompa będzie nowa. Na moje oko masz problem z pompą zasilającą. Nie podaje oleju do tej z przodu i dlatego nie stuka. Prawdopodobnie masz pompę zasilającą do wymiany właśnie przez te opiłki. No ewentualnie jeśli jest tam jakiś filtr to możesz go sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarekTafel    0

podajaca nowa jest tłoczkowa jest po sprawdzeniu dawała az za dobre cisnienie filtr ten pod spodem gówny wymieniony i dalej to samo alej tez drugi i to 3 razy i nic raz jest wspomaganie raz nie ma szukalem jakiegos innego filtra ale nie widzialem moze macie jakies katalogi czy cos z instalacja hydrauliczna

pokazana w tych jelonkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Pytanie jest zasadnicze bo nigdzie tego nie napisałeś. Po zmianie tarczy wymieniłeś olej w skrzyni? Czy dopiero zmieniałeś jak pompy siadły. Czy przed założeniem nowej pompy zasilającej zmieniłeś olej?

Sprawdzałeś ciśnienie na półbiegu lub bez? Może ciśnienie ucieka ci na półbiegu? Sprawdź to jeśli masz w nim półbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Filtr powinien być jeszcze pod spodem za ramionami przynajmniej w moim 3130 tam był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekTafel    0

to jest oczywiste ze jak sa opiłki to znowu sie tego oleju nie wlewa do skrzyni srodek był czyszczony jak sie rozpułowiło sie wymieniło pompe podajacą bo była w srodku podarta wydawało sie ze to ona je pradukuje acz kolwiek moj mechanik tak swierdził potem zalało sie olejem dalej produkowało opiły wiec zabrano sie za hamulce i tarcza była zdarta i znowu rozpuławianie czyszczenie nowy olej i z 30 filtrów oleju bo wiadomo w przewodach jest rozdzielaczach itp .. za kazdym razem olej był wiemieniania i w tracie szyszczenia tez 3 razy olej nowy i z 30 filtrów :/ wczoraj wymieniłem filtr niby nie było widac na nim opilków dalem nowy filtr i teraz to prawie wcale nie chodzi :// jak sie ostro przegazuje to na chwile chodzi a co do hi lo to tak samo jest jak jest wł i wył połbieg raz jest wspomaganie raz nie ma

 

przednia pompa nie siadła bo jak poda jej olej to stuka i wszystko działa na wolnych obrotach przestaje stukac i nic nie ma tak jak by jej oleju nie podawało a pompa podajaca jest nowa jest tam jakis rozdzielac co wszystko wiaze i moze sie zapchac i nie dawac oleju do pompy i wspomagania itp ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492
Napisano (edytowany)

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Ale gdy pierwszy raz rozpołowiliście/zmieniliście pompę i dalej jeździliście z tarczami produkującymi opiłki. To prawdopodobnie nową pompę szlak trafił. Gdy drugi raz rozpoławialiście zmieniając tarcze pompa była już zajechana. Filtry tu nic nie dadzą. Ale możesz sprawdzić. Nie które jd mają przy przedniej pompie zbiorniczek oleju. Zalej go olejem i sprawdź na wolnych obrotach. Jeśli wszystko zadziała na wolnych obrotach przez chwilkę możesz śmiało rozpoławiać trzeci raz i wymieniać nową pompę.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekTafel    0

A jak mozna sprawdzic czy ta pompa podajaca jest dobra jak i w jakim miejscu mozna sprawdzic cisnienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryki    7

Gdzies w okolicach pompki chamulcowej jest filtr siatkowy w poprzek skrzyni pod takim jakby sporym korkiem na klucz chyba 30 u mnie jest jeszcze jakas rurka metalowa do tego korka. Musisz spuscic olej do tego filtra mozna dostac sie z dwuch stron ale tylko w jedna wyjdzie. U mnie byl tak zabity ze na wolnych kierownica sie zacinala a nawet na pelnym gazie na asfalcie potrafilo wylaczyc polbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekTafel    0

Koledzy chyba znalazlem wadei to wina mechanika bo była mowa o zbiorniczku kolo chlodnicy pod maska wlewam tam olej i nagle miadzio kierownica elegancko chodzi na wolnych ladnie wszystko tylko wlalem 15 litró oleju tam i olej zgina a na ten zbiorniczek wchodzi 5 litrów a ja dolewkami wlalem 15 bo jak byl olej w nim to pompa stukała melodyjnie rowno olej podawala jak wyciagneła alej ze zbiornika jak rusza ksie kierownica tolej wyparował nie wracał sie do zbiornika tylko gdzies wsiakł patrzylem jak to idzie to od zbiorniczka rórka do pompy z pompy do skrzyni potem wyzej idzie druga rurka i do chłodniczki takiej malej i potem spowrotem do tego zbiornika i wnioskuje ze on cos zle zrobił lub cos zepsuł bo nie wraca sie ten olej do zbiornika tylko gdzies ginie tak jak by wlewał sie do szkrzyni tylko osusza zbiornik jak nic sie nie robi alej jest rusza sie kierownica alej ginie ale nie wraca powrotem :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Olej nie ginie zabiera go pompa ta z przodu. Wytwarza ciśnienie i rozprowadza po odbiornikach. Jak np wspomaganie, hydraulika zewnętrzna czy półbieg. Za napełnianie tego zbiorniczka odpowiada pompa zasilająca znajdująca się w skrzyni biegów. Twoja ze względu na to, że jeździłeś z nową pompą i zdartymi tarczami hamulcowymi prawdopodobnie jest zniszczona. Nie może napełnić zbiorniczka więc pompa z przodu nie ma z czego zrobić ciśnienia i nic nie działa. Jeśli dolewasz olej i jest ciśnienie to jest sposób na sprawdzenie w tych modelach jd pompy zasilającej. Jeśli po dolaniu oleju do zbiorniczka wszystko dobrze działa, mechanik niczego nie popsuł i wszystko dobrze poskładał. Poza takim wyjątkiem, że mógł trochę głową wcześniej ruszyć gdy tą pompę wymieniał. I zastanowić się dlaczego się skończyła. Zniszczenie hydrauliki przez opiłki z tarcz hamulcowych to częsty przypadek w starych ciągnikach. I często jest tak jak u ciebie, że ludzie zmieniają pompy i jeżdżą niszcząc wszystko dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekTafel    0

ale tarcze zrobilem wiec pozostało mi znowu wydac 2.5 tyś zł na nowa pompe zasilajaca. a jak by dał uzupełnianie zbiorniczka.? złacza do chamulca i tam puscic zeby sie dolewało wiec wszystko by grało bo moj JD jest z francji i ma złacza do hamulców hydraulicznych wiec jest tam pchanie i powrót dzis sprawdzalem czy jest w nich cisnienie i powiem ze tłoczy tam olej wiec jak by dał zeby dolewało do zbiorniczka pompa by pobierała robiła cisnienie a ten olej wracał by do obiegu?

 

dał bym trójnik i i podłaczył tam 2 zasilanie z chamulców od przyczepy olejowe i było by ok na jakis czas? bo roboty duzo a ciagnik potrzebny :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć Marek Mam pytanie , otóż od niedawna jestem właścicelem JD 2030 bez napędu i ciągnik ma identyczne objawy tzn na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu ciągnika przednia pompa zachowuje się bardzo cicho, Po dodaniu gazu słychać taki dzwięk jakgdyby się zacierała. Następnie po jeździe jak ujmę gazu to znów jest cicho. Jeżeli nie użuwam podnośnika i tylko się przemieszczam ciągnikiem to oprócz hałasu z tej pompy nie ma innych niedogodności, no może czasem przy skręcie na kolumnie kierownicy słychać taki dzwięk jakgdyby się ocierały o sibie blachy ale oprócz hałasu wspomaganie działa. Problem pojazwia się w momencie uzycia maszyn podłączanych na tył. Co zauważyłem? Jak jest zimno to praca nie jest tak uciążliwa ale w upalne dni po rozgrzaniu oleju odmawia mi podnośnik i wspomaganie. Lekarstwem jest uruchomienie kipra pod który mam podłączony przekaźnik od tura, trochę poszarpie wężami ale zaraz po tym podniesie maszyne początkowo skokami i po chwili można dalej jechać. Ostatnio kosiłem łąkę zostało mi kilka przejazdów, Niestety ciągnik musiałem zostawić na łące bo była masakra, Jak ostygł to jakoś dojechałem do domu. NIe wiem od czego mam zacząć Oczytałem się że może to wina rozdzielacza, moze zaworów na rozdzielaczach kóre mogą być podkręcone, ale tak naprawdę to jestem w lesie i nie wiem co mam z tym zrobić. Czytałem o Twoich problemach i chciałbym się dowiedzieć czy poradziłeś sobie ze swoim Jelonkiem i co proponujesz jako złoty srodek Z góry Ci dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    8

witam mam taki problem musze czasem 2 razy nacisnąc pedał hamulca aby zahamował ciągnik jest to troche upierdliwe nie ukrywam i jeszcze jedna sprawa czasem reduktor rzęzi przy zmianie biegu np z wstecznego na szosowy zauważyłem że tylko właśnie na tym szosowym tak za rzęzi czasami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez zbiszku
      Koledzy mam pytanie - jaki zamek hydrauliczny zastosować do siłownika dwojakiego rodzaju - raz używam go jako łącznik centralny, a innym razem jako siłownik ramienia podnośnika (wędki).
      Ktoś stosował / kojarzy może temat ??
      Ciągnik to 360 - zasilanie z hydrauliki wywrotu.
      http://sklep.hydrotor.pl/ht-vbcd-38-defl-blok-hamujacy-blizniaczy-p-275.html
      https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ZAWOR-PRZECIAZENIOWO-BLOKUJACY-DWUSTRONNY-OVERCENTER-VBCD-DE-A-GWINTY-38-PRZEPLYW-40Lmin-CISNIENIE-MAX-350bar/24051
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
×