Skocz do zawartości
MaciejMrwczyski

Ankieta - praca magisterska

Polecane posty

daremw    128

też byłem studentem, też musiałem ankietę zrobić (minimum 50 wypełnień), więc i tu wypełniłem :)

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja już swoją mgr kończę w czerwcu obrona :P też pomogę :D

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez wojtas_93
      Szanowni Państwo!
      Jestem studentem Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, kierunku Technika Rolnicza i Leśna i aktualnie piszę pracę inżynierską na temat: „Badanie struktury gospodarstw rolnych na podstawie ankiety internetowej.”Proszę o wypełnienie poniższej ankiety (ankieta znajduje się pod adresem poniższego linku), która ma za zadanie zbadać możliwość pozyskiwania informacji o gospodarstwach rolnych z wykorzystaniem ankiet internetowych. Formularz skierowany jest do osób użytkujących gospodarstwa rolne na terenie całej Polski i przeznaczony jest na potrzeby pracy inżynierskiej. Uprzejmie proszę o szczere wypełnienie ankiety oraz udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania zawarte w kwestionariuszu. Ankieta jest bardzo krótka i czas na jej wypełnienie nie powinien przekroczyć 10min. Zapewniam, że ankieta ma tylko i wyłącznie charakter naukowy i jest w pełni anonimowa, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie jako dane statystyczne potrzebne do pracy inżynierskiej.

Ankietę można wypełnić pod adresem: http://goo.gl/forms/k55nhxpQnW

Z góry dziękuję za poświęcony Państwa czas oraz pomoc w wypełnieniu ankiety, której wyniki w postaci odpowiedzi są dla mnie bezcenne.

Pozdrawiam!,
      Wojciech
    • Przez SnWoWjaro
      Dobry wieczór!