Skocz do zawartości
celmer5

Ursus c360 3p udoskonalenia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
celmer5    10

Witam będziemy malować naszego ursuska :) i przy okazji można by coś pogrzebać przy nim żeby ułatwić i umilić sobie pracę 3p.Mam do was pytania co zmienialiście w waszych c360 , 3p aby umilić i ułatwić sobie prace np wyciszenie i uszczelnieni kabiny ( KUNÓW ) ,halogeny itp :) . I czy ktoś z was wyciszał kabinę kunów bo posiadam taką i chciałbym ją trochę uszczelnić i wyciszyć ;) dodam że słyszałem tez ze można wymienić jakieś tryby i nie będą tak wyć zwolnice czy to prawda?

Edytowano przez celmer5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

celmer5    10

@Krystiano789 a praktykowałeś to już ? ja mam kabinę kunów także o radiu nie ma mowy -_-

 

@synproboszcza jeśli masz wyciszoną nową kabinę to o radiu można pomyśleć :) a nie w tych starszych kabinach ! tam tylko trzeba słuchać pięknego głosu silnika Perkins ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekK4    0

W moim 3P był taki hałas w kabinie że przy jeździe po drogach nie było słychać silnika. Na początku wymieniłem koła zębate przekładni głównej na te ze skośnymi trybami niby zetorowskie. Poprawa była duża , ale w czasie jazdy z większymi prędkościami było słychać hałas pochodzący od jednej ze zwolnic także też została wymieniona bo miała już luz. Już przy wymianie kół zębatych ta zwolnica wydawała mi się podejrzana bo kręcąc delikatnie w obie strony wałkiem wychodzącym z tylnego mostu, wał koła się nie ruszał a w drugiej zwolnicy tego luzu nie było. Teraz jadąc na 5 biegu jest dość cicho prawie sam silnik słychać i można nawet bez większych problemów rozmawiać także radio wydaje mi się że też dałoby się słuchać. Jedynie na niższych biegach jest trochę głośniej ale to przez skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy85    0

ja w kabinie na skrzynie i tylny most zalozylem maty wyciszajace z podlogi samochodu wyciszylo i nawet fajnie wyglada , dodatkowe udoskonalenia to wspomaganie , gniazdo od swiatel przelozylem za siedzenie przy gniazdach hydraulicznych , gniazao powietrza zalozylem na blotnik no i halogeny i kokut .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek2203    11

brat przy swoim przerobił blokade z nożnej na ręczną teraz ma po prawej stronie skrzyni drugą wajche jak od hamulca ręcznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekK4    0

Nie, nie mam radia. Kiedyś chciałem zamontować ale po próbie rozmyśliłem się bo nie było nic słychać ale to było jeszcze przed tymi naprawami, a po tych naprawach jakoś nie myślałem o tym żeby montować radio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daman    0

Ja jak odmaluje kabine kunów, to bedę robił w niej szczelną podłoge z filcem a na filc wycieraczki gumowe, Uszczelnie wszedzie gdzie sie da, przy błotnikach itp nakleje mate wygłuszajaca na daszek od srodka, moze i błotniki obkleje, załoze nagrzewnice, zrobie półke na głosniki oraz radio. Przy wolnych pracach polowych np2-3biegiem, jezeli bd wyciszona to bedzie slychac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autofan    8

Ja w 360-3P zastosowałem specjalne koło napędowe sprężarki, które umożliwia wyłączenie jej gdy nie jest potrzebna. Drugą modyfikacją jest zastosowanie wyłącznika masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3542

Polecam Zetorowskie stabilizatory podnosnika i skoro masz kabinę kunów zrób sobię zewnętrzne sterowanie podnośnikiem tak jak ja zobacz fotkę w galerii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

Witam 

Jestem właśnie w trakcie remontu mojej c-360 i chciałem trochę ją udoskonalić 

1.Chciałem założyć nową maskę (taka jak w np 914)

2.zrobić samemu kwadratowe błotniki ale tylko w środku (kabina sokółka stary typ) 

3.zabudowa mostu oraz tej okropnej '"dziury z tyłu" 

4.wyłożenie podłogi filcem 

5.myślałem nad przedłużeniem komina 

6. wpadłem na dość dziwny pomysł żeby ze starego telewizora (plastikowa obudowa) zrobić sobie ładne pułeczki np na właczniki swiateł nawiew itp 

jeśli macie jakieś jeszcze pomysły może się nie zgadzacie z moimi pomysłami proszę o wypowiedź 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3542

Napęd 4x4 i turbo  ;)  szkoda że tak drogo wychodzi :) ale poważnie to daj płomieniówkę albo grzałkę przyda się może wspomaganie? balonóki na przód, przerób blokadę mostu na dźwignię itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

Grzałka nie potrzebna bo w zimę ciągnik nie używany ,turbo... szkoda silnika bo sie rozsypie a napęd podobno obciąża skrzynię 

Z dzwignia pomyśle a naska bedzie ta nowa kanciasta do c-360 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0

Polecam wsadzić blokadę od zetora. Po tym zabiegu nie trzeba na niej stać, wystarczy wcisnąć raz i trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

no ale przeciez blotniki i tak sa szczelne a mysle ze takir cos by dalo to ze echa by nie bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3542

Na wyciszenie kabiny pomoże zmiana koła talerzowego i wałka ataku a dodatkowo jakieś obicie/obłożenie skrzyni i mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy wymiana tylko tryba ataku na ten skośny cos pomoże? Czy trzeba i kolo talerzowe wymieniać i czy ten tryb ataku skośny nada sie na ten walek co jest orginalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja na twoim miejscu to bym zrobił płaską podłogę jak w c-362 tylko to już się wiąże z kosztami kup dużo maty wyciszającej przede wszystkim odziej taką matą silnik od kabiny potem zajmij się uspawaniem podłogi pod spód mata wyciszająca na górę mata gumowa ale to już byś musiał pedała podwieszane.A z takich przydatnych rzeczy to ja bym 4x4 albo balony i oczywiscie wspomaganie ale czy jest sens to robić czy sprzedać i dołożyć to co byś w niego włożył i kupić zetora 5211/5245.Jak znajdę foto tak zrobionej c-360 to podeśle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 u mnie pomoglo zalorzenie skosnego tryba  trzeba dotoczyc podkladke 3mm pomiedzy maly tryb,a lozysko i teraz na 5tce  slychac tylko silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×