Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj kupiłem noewgo zetora proxime 90. Kiedy dzisiaj rano odpaliłem silnik na żółto zaczęła się świecić kontrolka ładowania akumulatora, po chwili zgasła. I tu moje pytanie czy wszystko jest ok i tak powinno być?

Opublikowano

dołączam się do pytania kolegi odnośnie tej kontrolki bo mam to samo w proximie 90 w dodatku ta sama kontrolka póżniej lekko podświetla na czerwono macie to samo ?

Opublikowano

Jeżeli nie ma powietrza w układzie pneumatycznym świeci się STOP oraz kontrolka ładowania, po nabiciu powietrza gasną. Miałem podobny problem, że był luźny pasek na alternatorze i nie wskazywało również obrotów silnika.

Opublikowano

Żółta kontrolka, to nie czasem od świec żarowych? Jeżeli po przekręceniu kluczykiem świeci się to trzeba chwilę poczekać, aż świece się nagrzeją (kontrolka zgaśnie) i wtedy odpalać silnik.

Opublikowano

To jest kontrolka od ładowania po przekręceniu kluczyka świeci na czerwono a gdy zapalimy silnik gaśnie (wydaje się normalka) ale po chwili zapala się na żółto tak na 15-20 sek. potem gaśnie.Po ciemku widać że ta kontrolka póżniej delikatnie żarzy na czerwono :huh: Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?

Opublikowano

ja mam proxime 90 od 19.03.2014 i na pomarańczowo świeci mi się kontrolka od świec a inne na czerwono ładowanie, ciśnienie oleju i ciśnienie oleju w układzie kierowniczym i wszystko działa jak narazje poprawnie bez zastrzeżeń ma dopiero 8 godzin jak macie jakieś pytani to piszcie to wam pomogę bo się na zetorach znam.

Opublikowano

Jak byś się znał to byś pomógł, a przynajmniej próbował. A tak przedstawiłeś normalny stan rzeczy jaki powinien być. Ja bym stawiał na uszkodzony regulator napięcia alternatora i w pierwszej kolejności sprawdził jakie napięcie panuje na instalacji i czy się zmienia ze zmianą koloru kontrolki. Przy odpalonym ciągniku powinno wynosić 14,4V Tak czy owak przy nowym sprzęcie niema co grzebać tylko zgłaszać na serwis,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v