Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.

 

Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy. :/

 

mf-590.jpg

Opublikowano (edytowane)

gałką po prawej stronie którą używasz do zapalania zmieniasz biegi szosowe polowe szosowe na dół polowe do góry.

 

A 590 czasami nie ma schematu

 

R - 2

1 - 3

 

bo teraz nie jestem pewien czy mi chodzi o ten model bo już kilkoma jeździłem i w każdym jest troche inaczej

Edytowane przez lew908
Opublikowano

Pisałem na początku,między siedzeniem a kierownicą od ziemi 2 gałki.Biegi polowe/szosowe wbija się tą po prawej od siedzenia tak? Może trochę głupie pytania ale wolę się 2 razy dowiedzieć.

Opublikowano

Jak ma skrzynię 12/4 to ma 3 biegi tak jak kolega lew908 podał schemat, reduktor - dźwignia z prawej strony i wzmacniacz momentu - dźwignia z prawej strony poniżej kierownicy żółw-zając

Opublikowano

Powiem tak,ma 2 gałki,tą po lewej patrząc od siedzenia wbijam biegi,tej po prawej nawet nie ruszam.Zawsze gdy chce odpalić ustawiam tą po lewej(którą wbijam biegi) na luz bo inaczej nie odpali.To je chyba skrzynia 8/2.Może ktoś jakiś schemat podrzucić albo rozrysować?

Opublikowano

p040813-18-08-02.jpg

Ta wajcha co na zdjęciu to je ten cały reduktor czy polowe/szosowe biegi? Powiem tak,chcę dokładnie wiedzieć co do czego:

 

Wajcha po lewej pod siedzeniem - tym wbijam biegi

Wajcha po prawej pod siedzeniem - ?

Wajcha pod kierownicą ta co na zdjęciu - ?

I schemat w jakiej pozycji jaki bieg,może być nawet z painta byle dobry.

Opublikowano (edytowane)

ta wajcha co widać to na zdrowy chłopski rozum to jest gaz ręczny :P wajcha po lewej biegi, wajcha po prawej polowe / szosowe

post-90315-0-13506300-1396633926_thumb.jpg

Edytowane przez lew908
Opublikowano

heh,nie znam się na tej maszynie i dlatego tak pytam,myślałem że ten MF nie ma gazu ręcznego.Czyli wszystko się wyjaśniło :) Jeszcze tylko jak bym mógł dostać schemacik,powtarzam 2 gałki,1 od biegów i 2 od polowych/szosowych jak napisał kolega wyżej.

Masz strzałkę czy co to je do góry :D

Opublikowano

tylko tak popatrzałem na tą jego deskę rozdzielcza i ona wydaję się troche inna niż w 590 za dużo kontrolek jest już podchodzi bardziej pod coś nowszego. Czy to aby napewno jest 590 ?

Opublikowano

Nie patrzałem w dokumentach jak mówiłeś ale znalazłem książeczkę napraw czy jak to się zwie,piszę że do fergusona 590 i schematy są identyczne.Je to 590 chociaż ciągle zagadką je to że nigdy nie widziałem tego modelu z taką kabiną i wnętrzem jak my mamy. :)

Opublikowano

Trochę jest faktycznie podobne ale dostałem dziś od wuja książkę serwisową (nie tą z schematami i naprawami) i jest wyraźnie w tym 590.Może to je jakiś ostatni wypust 590,limitowana wersja lub jak kolega wyżej pisał "bogatsza" o parę d*pereli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v