Skocz do zawartości
slajer6

Bobcat w gospodarstwie warto ???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.

Posiadam takiego bobcata ale inny model. Na moim gospodarstwie jest niezastąpiony, jest do wszystkiego i nie wyobrażam sobie pracy bez niego. Od codziennego usuwanie obornika z chlewa, poprzez wożenie słomy w balotach, wstawiania żmijki w silos, ustawiania maszyn w stodole, wożenie i rozgarnianie ziemii, odśnieżania do pomagania przy naprawy innych maszyn (podnosić ciężkie elementy itp.). Jak trzeba to i przyczepę pociągnie :P

Na prawdę polecam, nie zastanawiaj się, tylko znajdź dobry egzemplarz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajer6    0

Dzieki za odpowiedz a jaki masz model

czy miałes jakies awarie jak wyglada z dostepem do czesci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Model 443 na silniku kuboty D750-B.

Awarie to remont napędu. Generalnie jest problem z częściami, np z uszczelniaczami, bo nie są metryczne tylko calowa. Wsadziliśmy stare i jeden nie trzyma oleju. Jeszcze diody w alternatorze wymieniałem, bo się nie wzbudzał i kilka przecieków w hydraulice, a tak to pale maszynę i jadę, jedynie paliwa dolewam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik147852
      Witam!

      Interesuje mnie zakup używanej ładowarki manitou. Cena ok 50-60 tyś. Jej głównymi zadaniami byłyby m.in. bele sianokiszonki, transport kukurydzy, załadunek obornika, pomoc przy tartaku itp.

      Chciałbym wiedzieć coś o osprzęcie m.in łyżkokrokodyl,chwytak
    • Przez XTRO
      Witam. Czy mógłby ktoś mi opisać od czego są 3 z lewej i 3 z prawej kontrolki ?
      Model to MLT 735-120 LSU.
       
       
      http://zapodaj.net/c166756856129.jpg.html
    • Przez Motylek22
      Witam. Jestem od niedawna posiadaczem ładowarki manitou. Problem jest taki że jest przełączona na tryb obydwu osi skrętnych a tylne kola zachodzą jak w trybie ,,psi chód". Przednie koła są ustawione normalnie. Ktoś coś wie?
    • Przez rafal11195
      Witam wszystkich, mam zamiar zakupić używaną ładowarkę teleskopową. U mnie w gospodarstwie raczej padnie na coś z rodziny Manitou. Jako że ładowarki nie mam, nigdy nią nie pracowałem ani nie jeżdziłem to mam pytanie do wsayzstkich użytkowników.  Powiedzcie mi na co zwrócić uwagę gdy będe ogladał jakieś używki, jakieś częste usterki które można wychwycić okiem, bądź podczas pierwszej krótkiej przejażdzki. Jako operatorzy moze wiecie jak sprawdzić hydrostat i inne układy ( nie mówie o szczelności ukadów). A moze i wiecie o jakichś usterkach które "musza" nastapić przy jakimś poziomie mth.
      Interesują mnie wszystkie informacje, aby później mieć mniejsze koszty napraw, które moge ograniczyć okiem które wie na co zwrócić uwage.
      Pozdrawiam:)
    • Przez LukaPro
      Witam wszystkich agrofotowiczow. tak na wstepie jaka u was pogoda, u mnie na podlasiu buro i ponuro ale sie nie zalamywac )))
      Moze ktos cos wie o ladowarkach Pichon, jak sie zachowuja, jak z serwisem? Sprzedaje go jedna z firm i wlasnie nakreca mnie na kupno jej, i nie wiem jaka ona jest. w ofercie mam schaffera no i pichona.jak ktos cos wie lub ja uzytkuje prosze pisac.pozdrawiam
       
×