Skocz do zawartości
rafalrafal

pilna pomoc opryskiwacz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafalrafal    1

Mam do was pilne pytanie. Jestem początkujący i właśnie kupiłek opryskiwacz, mam w nim taki filtr ssący http://tablica.pl/oferta/filtr-ssawny-dolny-opryskiwacza-4002-01-000-2-CID757-ID4ZM0R.html , pryska dobrze lecz leje się z niego woad przez te malutką dziurkę w ogudowie - dlaczego?

Edytowano przez rafalrafal

Wiadomość z agroFakt.pl

stas    2

Tam nie ma być dziurki, masz wadliwy odlew obudowy filtra. Jak masz nowy opryskiwacz to reklamuj to u sprzedawcy. Jak opryskiwacz nie jest nowy, to możesz spróbować to zakleić na gorąco. Tam nie ma dużego ciśnienia, to powinno wytrzymać.

rafalrafal    1

Wielki dzięki kolego też tak myślałek ale niebyłem pewny bo na zdjęciach w necie to wszystkie te filtry mają widoczne te dziurki.

Sadek    449

Jeżeli nowy to reklamuj a jeżeli używany to musisz kombinować .

Z klejeniem to różnie (ale nie znaczy że ma być źle), wiertło fi 5 mm i podkładki z skórki lub z wkrętów farmer i śrubka nierdzewna lub zwykła i po problemie.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez TacerOo
      Witam,

mam problem ze swoim ciągnikiem. Latem gdy ciągnik się nagrzał wspomaganie i tur przestawał prawie działać, trzeba było dodać gazu żeby nie zacinało i i tak było źle. Teraz jest troche zimniej i robi się podobnie. Wspomaganie się zacina. Pompa była regenerowana, olej i filtr był wymieniany. Co może być przyczyną ? Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam
    • Przez g2osc
      Witam
      Znalazłem ogłoszenie o sprzedaży fahra i tu mam pytanie czy ma to sens pchać się w taki sprzęt?? może ktoś z was ma takie cudo??