Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W MTZ z tą skrzynia nie ma synchronizatorów. Znajomy też miał podobny problem i po zdjęciu pokrywy okazało się że jest straszny luz na łożyskach wałka głównego spowodowany popuszczeniem nakrętki ataku. Tylko że on miał problem z wybiciem biegu, jedną dźwignię urwał a drugą skrzywił. Samą nakrętkę ataku można dokręcić zdejmując pokrywę tylnego mostu ale przy okazji trzeba wyciągnąć przynajmniej jeden zbiornik paliwa, siłownik i regulator. Jak nic nie urwiesz i dobrze pójdzie to w pół dnia spokojnie można to zrobić, a jak chcesz zrobić porządnie to trzeba skrzynię wyciągnąć całą.

Swoją drogą, ciekawe czy w tych skrzyniach co teraz robią poprawili zabezpieczenie tej nakrętki czy dalej jest to pięta achillesowa.

Opublikowano

a może też być na przykład luz na dziwigni zmiany biegów? bo to wyglada tak jakbym nie mógł znajsc tej 9 poniedzy dwona biegami. Czy da sie zniwelować luzy na tej przystawce co wychodzi ze skrzyni?

Opublikowano

oczywiście że się da, nie całkowicie ale da się. Dźwignia powinna chodzić lekko między 7 a 9 a dopiero żeby wejść na zakres reduktora czy 1,2 - wsteczny trzeba pokonać pewien opór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rafalek24
      Witam mam problem z biegiem mianowicie wyskakuje mi trzeci bieg na wstecznym Renia 113.14 skrzynia 12×12 .mój sąsiad ma terz renie i to samo 
    • Przez Kurekk
      Witam mam problem z moim Władkiem mianowicie pewnego pięknego dnia porządkowałem nim  kolo pryzmy i zakleszczył mi się na 1/2 biegu po odblokowaniu bieg wchodzi tylko do polowy gdy puszczam sprzęgło trochę pojedzie i wyskakuje co mogło się stać dodam ze dzieje się to na polowych jak i na szosowych na wstecznym i na jeździe w przód . Jest to wladek na 1 wajchę 
    • Przez Poznaniak
      Prosze o porade co moze byc przyczyną
      Ciagnik 3p stracił moc i wieksze obroty, pomyslałem zapchany filtr paliwa i wymieniłem go niestety po ok 200m ciagniecia zapala ale na gaz reaguje jakby z opuznieniem i tylko wkreca sie do 1200 z komina nie dymi nie widac bynajmniej.
      wiec odkrecam głowice ale uszczelka cała, zmieniam ja , wtyski do spradzenia i tez dobre  rurki przedmuchałem ,składam do kupy i to samo 200m ciagniecia luzujac wtryski aby odpowietrzc i jak juz wkoncu zapali to chodzi ale tak samo ze nie wchodzi na duze obroty, próbuje odłączyc waz od filtra powietrza ale w niczym nie pomaga, na zapalonym luzuje pokoleji wtryski i sika z kazdego. chodzi cały czas ale po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu z rozrusznika
      Odkreciłem pompe wtryskowa i chce zawiesc do sprawdzenia jeszcze nie rozbierana a tam jest tez chyba jakies sitko filtr?
    • Przez radek2627
      Witam posiadam deutz fahr agrotron 6.15 i chciałbym dowiedziec sie dowiedziec co oznacza blad 10.
    • Przez himen
      Prosze o pomoc , dzisiaj podczas siewu zboża zablokował mi sie 6 bieg w mtz82 , skrzynia 16/4 , reduktor działa normalnie jest zołw i zając a 6 biegu szosowy nie moge wyrzucić, co mam zrobić zdjąć pokrywe skrzyni i odblokować jakiś wodzik . Czy przy zdejmowaniu pokrywy skrzyni nic sie nie rozleci i nie wpadnie na doł skrzyni. Pytam bo nie miałem jeszcze takiego przypadku w mtz? Z gory dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v