Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale jak może nie być? Jedyna możliwość to taka, że masz uszkodzony przewód. Weź inny, sprawdź go żarówką i podłącz.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na śrubie M10 na rozruszniku żarówka Ci świeci czy nie?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to dlaczego pisałeś, że ciągnik odpala, skoro na rozrusznik nie dochodzi napięcie? Ty chyba sam nie wiesz co robisz.

Opublikowano

Jest to możliwe żeby przy wymianie automatu rozrusznika(nie ja go wymieniałem) kabel od alternatora został źle podłączony,a ciągnik odpala?Proszę o jakiś schemacik.

Opublikowano

czyli przewód od alt. idzie na tą śrubę w rozruszniku co przewód od akumlatora (+) ,czy na tą drugą?

 

Dzięki panowie za wszystkie podpowiedzi,problem rozwiązany (wadliwy przewód i ten którym sprawdzałem też, użyłem trzeciego i działa alternator ładuje!).Jeszcze raz dzięki.Temat zakończony.

Opublikowano

Ładuje w sensie że kontroka gaśnie czy mierzyłeś napięcie ładowania, bo przy odłaczonym zacisku 30 to różne cuda sie mogą zdarzyć w alternatorze

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzięki panowie za wszystkie podpowiedzi,problem rozwiązany (wadliwy przewód i ten którym sprawdzałem też, użyłem trzeciego i działa alternator ładuje!).Jeszcze raz dzięki.Temat zakończony.

W takim razie moje gratulacje. Zajęło Ci to równe 10 dni.

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu nie miałem ładowania w moim MF255. Po demontażu okazało się że stanęło jedno łożysko i uszkodziło obudowę.Do wymiany były jeszcze pierścienie ślizgowe, szczotki. Więc kupiłem nowego.http://allegro.pl/al...4213553156.html Po zamontowaniu kontrolka od ładowania gaśnie ale napięcie na akumulatorze 12,5 na wyższych obrotach 13,5. .Po zmierzeniu napięcia, według podanego schematu:

przy wył. silniku i wył. stacyjce napięcie na zacisku:

-B+ wynosi ~12,5

-pozostałe 0V

przy wył. silniku i stacyjce na zapłon:

-B+ wynosi ~12,5

-15 wynosi 2,22

-67 wynosi brak miejsca pomiaru

przy włączonym silniku:

-B+ wynosi ~12,6

-15 wynosi ~12,2-12,7

-67 wynosi j/w

Gdzie może leżeć problem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co wg Ciebie oznacza zapis: "~12,5" Bo dla mnie oznacza napięcie lub prąd przemienny (nie podałeś jednostki). I co to znaczy: "67 wynosi brak miejsca pomiaru"?

Opublikowano

Alternator Steel power, jaka produkcja takie ładowanie, trzeba było swój regenerować, taniej by ci wyszło i pewny na kolejne 20 lat

Opublikowano

Po ponownym pomiarze pisze co następuje

-B+ wynosi 12,47V

-pozostałe 0V

przy wył. silniku i stacyjce na zapłon:

-B+ wynosi 12,38V

-15 wynosi 2,32V

-67 wynosi 1,06V

przy włączonym silniku (wolne obroty):

-B+ wynosi 12,72V

-15 wynosi 11,98V

-67 wynosi 0,86V

.przy włączonym silniku (obroty 1300):

-B+ wynosi 13,72V

-15 wynosi 14,1V

-67 wynosi 7,2V-3,3V

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Popraw połączenie między wyjściem diod dodatnich a śrubą B+.

Opublikowano (edytowane)

No niestety wszystkie połączenia poprawiłem i brak rezultatów.

A czy przyczyną może być tak jak wcześniej ktoś pisał koło pasowe bądź coś związane z przeniesieniem napędu?

Edytowane przez YOGI666
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No niestety wszystkie połączenia poprawiłem i brak rezultatów.

Rozebrałeś alternator i naprawiłeś połączenie mostka ze śrubą M6?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez misiu125cm
      Witam sedecznie. Interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania regulowane przez mechaniczny regulator napięcia ciągnika ursus c 330. Ogólnie wiadomo że w instalacjach samochodowych napięcie ładowania wynosi 14,2 -14,4 V. Analizując instrukcję napraw dotyczącą regulatora zauważyłem, że napięcie ładowania powinno być w zakresie 15+- 0,5 V. Co więcej na stronie improdus w danych regulatora RG 15 C znalazłem także informację, że napięcie regulowane biegu jałowego zawiera się w 15+-0,5V. Czy może wie ktoś z czego wynikają te różnice tzn. czy wynika to z małej mocy prądnicy (150W P20c) która oddaje max prąd 12,5A, czy może dawniej były inne normy dotyczące napięć ładowania?.
      Ps. To mój 1 post na tym forum więc wybaczcie ewentualne niedociągnięcia
    • Przez kamilagro
      Otóż Panowie mam problem.Nieraz zdarza sie ,że gdy przekrece zapłon to nie świecą się dwie kontrolki w lewym górnym rogu(ładowanie oraz ciśnienie oleju w silniku) co za tym idzie nie będzie działał EHR oraz obrotomierz.Gdy tak sie zrobi i lekko stukne ręką w kokpit pod kierownicą kontrolki nieraz po chwili zapalają sie.Dodam ze bezpieczniki sprawne ,alternator także.Prosze Was o pomoc.
    • Przez hodingen
      witam kolegów jakies 4 miesiace temu kupilem nowy alternator firmy jubana podpiolem go tak samo jak stary i przez  pare miesiecy bylo ok ladowanie bylo teraz od paru dni  ladowania nie ma kontrolka lekko swieci powyzej 8 tysiecy obrotów ale przy 8 tysiacach obrotów gasnie i nie wiem co moze byc przyczyna prosze o pomoc ciagnik to ursus c330
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v