Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam Steyra profi to odpowiednik Case maxxum i u mnie ta kostka jest z tyłu ciągnika pod wyjsciami hydraulicznymi .U Ciebie może być w innym miejscu . Najprościej znaleźć czujnik który jest przy końcówce womu i patrzeć gdzie biegnie kabel .Rozpiąć kostkę prysnąć isolem i powinno być dobrze.

Opublikowano

Witam , posiadam Case 956xl , i mam problem z hamulcami , ponieważ ich wgl nie ma , hamulce są olejowe , i jak je zrobić , czy wystarczy odpowietrzyć a jeżeli tak to jak to zrobić . Pozr

Opublikowano

U mnie w case 745 xl zbiornik płynu hamulcowego jest nad pompami hamulcowymi a odpowietrzniki z tyłu ciągnika na pochwach tylnej osi przy tylnym moście .Ja rozpinam pedały hamulca dolewam płynu odkręcam odpowietrznik lewy pompuje pedałem hamulca lewym aż pocieknie płyn zakręcam odpowietrznik prawy tak samo i są hamulce.

Opublikowano

Witaj ten kod to prawdopodobnie brak kontaktu na linii czujnik obrotów wom a komputer . Mogła przyśniedzieć kostka

 

dokładnie kod odnosi sie do czujnika prędkości wom - przerwa w obwodzie

 

na początek proponuje sprawdzić wtyczkę czy nie zaśniedziała albo się poluzowała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v