Zaloguj się, aby obserwować  
Daman

Koła żuk w c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Daman    0

Witam, widze ze niektórzy maja pozakładane koła od żuka na przód które mają otwory na 5 szpilek do c360/c355/c4011 koła 18 które mają 4 szpilki na piascie. Co trzeba zmienic, przerobic zeby załozyc koła zuka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter855    0

Musisz założyć piasty od żuka, z tym że nie pamiętam jak to tam jest ale chyba trzeba dobrać odpowiednie łożyska, no i ważna sprawa uszczelnienie piasty, żeby piach się nie dostawał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil927    169

jak masz piastę na 5 szpilek to będzie pasować, sam mam takie od żuka ale w ciapku mam piastę na 6 szpilek i nie mogę z nich zrobić zapasówek :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam wywiercony nowy rozstaw oryginalnych piastach 18 i wkręcone szpilki żadnych piast nie zmieniałem po co wymieniać piastę do zmiany felg mam szablon który wbija się na piastę wywierca 5 otworów pod gwint zbija szablon gwintuje wkręca szpilki i jest parę godzin pracy i jaka oszczędność;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez Mechamaniak
      Witam.
      W mojej c-360 zbliża się pora remontu układu jezdnego. Traktor służy mi do zrywki nasiębiernej drewna. Dużo muszę jeździć drogami utwardzonymi, często na spore odległości i na pusto.

      Z racji zbliżającej się ingerencji w układ przeniesienia napędu chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną swojej c-360 i w związku z tym mam kilka pytań:

      1) szybka skrzynia zetorowska- czy posiada ona piąty bieg z tzw. nadbiegiem (nie tak jak w c-360, czyli równe obroty ataku z wałkiem sprzęgłowym/silnikiem), czy większą prędkość uzyskano poprzez zmianę przełożeń tylnego mostu i/lub zwolnic?;

      2) jak skonstruowana jest skrzynia biegów w zetorze 4340 (kompatybilność z c-360, czy pasowałaby w miejsce skrzyni od c-360), jak tam wyglądają przełożenia tylnego mostu i zwolnic?

      3) czy jest możliwość następujących przeróbek w skrzyni c-360:

      -odwrócenie zasady działania reduktora (terenowe), tak, aby stał się on przyśpieszaczem- biegów terenowych praktycznie nie używam;

      -zamiana miejscami trybów jednego z biegów, wytoczenie dwóch trybów o innym przełożeniu dla np. 4-tego biegu- z 3 na 5 wrzucę bez problemu, a w lesie i tak najczęściej używam trzech pierwszych biegów;

      4) czy ktoś mógłby mi obliczyć obwody kół R28, R30, R32, R34 z oponami 16,9?

      Wiem, że zaraz dostanę mnóstwo odpowiedzi, że nie zapanuję nad c-360 lecącą 50km/h jak chiński skuter. Prawdopodobnie jest to prawda, ale z miękkim przodkiem (może nawet ze zwrotnicami od 914), oraz układem o właściwej geometrii bez luzów będę próbować. Jeśli nie uda mi się to będę się cieszył również z tych 30 km/h, ale osiąganych przy np. 1600 obr.min Będzie oszczędniej, ciszej i zdrowiej dla silnika, a obciążenia na pusto to on nie ma (chociaż na asfalcie nawet z pełną przyczepką 5mp sosny na 5-tym biegu i max obr. wjeżdżał pod strome pagórki bez znacznego spadku prędkości obr. i liniowej. Gorąco proszę o odpowiedzi
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.