Skocz do zawartości
rogal0808

Piasty od żuka w c-360?

Polecane posty


rogal0808    0

Witam czy jest mozliwe zamontowanie piast od żuka, nysy? Rok temu pękła mi lewa felga i dziś zauważyłem ze pęką (w postaci łuków od śruby do śruby). A piasty i felgi od zuka mozna juz dostać za 100zł nawet z łozyskami. Prosił bym o porady, zdanie i czy jest to wykonalne i co trzeba by było przerobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest to możliwe, tylko łożyska trzeba dopasować.Dużym minusem jest brak uszczelnienia łożysk i to, że bębna hamulcowego nie możesz usunąć- brak gwintu na dalszej części szpilki.Na Twoim miejscu nie bawił bym się w kombinacje i wymienił oryginalną felgę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Miałem kiedyś zamontowaną jedną piastę na pięć szpilek, nie pamiętam już czy była na pewno od Żuka, ale felga pasowała i była na pewno od Żuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


fezoi    47

Nowa felga kosztuje sto parę złoty i nie warto nic przerabiać , kup nowe nakrętki bo stare mogą mieć wyrobione stożki i stąd luz i pękanie felg .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rogal0808    0

A czy na te stare piasty od c-330 (5 otworów) pasują felgi od żuka 16"? i czy te stare piasty bedą pasować na czop do c-360 bez przerabiania?

Edytowano przez rogal0808

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie podejrzewam, że ja miałem taką piastę, tylko jak zmieniałem na oryginalną, to czop też zmieniałem, tylko o ile dobrze pamiętam, miał coś wytarte i dlatego, był zmieniany, łożyska były wewnętrznie inne, ale zewnętrzny rozmiar chyba ten sam.

 

Zresztą jeszcze ten czop gdzieś chyba leży, jak znajdę to mogę Ci sprawdzić, czy to był oryginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bobytempelton    158

Pasują na 100% tylko trzeba mieć felgi na 5 śrub od żuka nysy, lublina lub sieczkarni orkan, od orkana też piasty pasują.

W starych ursusach też były takie same piasty na 5 śrub.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rogal0808    0

Ok dzieki:)

 

Nowa felga kosztuje sto parę złoty i nie warto nic przerabiać , kup nowe nakrętki bo stare mogą mieć wyrobione stożki i stąd luz i pękanie felg .

 

 

Raczej te felgi za ok. 100zł to nie to samo co było kiedyś(słaby materiał). Jedną felge mam od kiedy był kupiony ciągnik czyli u mnie jeskieś 10lat i jest jak nowa ma moze lekkie bicie.

Edytowano przez rogal0808

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leszcz8    40

A masz felgi na 5 otworów ? Bo jeśli nie to też będzie dodatkowy koszt i może wyjść drożej niż nowa oryginalna felga .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


leszcz8    40

Na 6 otworów to tylko te nowe w sklepach i ewentualnie jakieś używane . Mam felgi od kosa na 6 otworów tylko że te starego typu i przez to byłby szerszy rozstaw kół mam jeszcze jedną od żuka i dwie od wozu rozstaw taki sam jak w tych od żuka . Jakby cię coś interesowało to pisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rogal0808    0

Też właśnie dziś zainteresowałem się kosem który juz jest przeznaczony na złom i zauwazyłem ze ma felgi 6 otworowe ale jak z ich stanem to muszę zobaczyć i czy rozstaw bedzie pasował? Ciekawe czy te felgi nie są z cienkiej blachy wkońcu są do kosa;d Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leszcz8    40

Rozstaw jest ten sam . W kosach nowszego typu montowali takie felgi jak w Ursusach , tylko przykręcali odwrotnie . A w tych starego typu co ja mam jest felga skręcana na śruby , blacha jest dość gruba więc myślę że by wytrzymały . Masz ładowacz czołowy przy tym traktorze ? Bo jeśli nie to spokojnie wytrzymają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez Paszkamax
      Podczas szybkiej jazdy przednie koła zaczynają się szybko machać dzieję się to tylko na asfalcie a na żużlu jedzie normalnie. Jak podniosłem przód to niby nie ma luzów.
    • Przez eddi87
      Witam, Panowie jakie opony kupić do 60? Po asfalcie bardzo mało lata, będzie jakaś różnica między w/w? Przód bez napędu.
×